Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin tinderdeittailutausta alkanut häiritä

Vierailija
13.09.2018 |

En tiedä olenko omituinen, lapsellinen, kehittymätön tms. Olen löytänyt miehen Tinderistä ja seurustellaan nyt ihan tosissaan. Mies oli aika pitkään siellä tarjolla, kävi treffeillä mutta ei sitten syystä tai toisesta syntynyt mitään pitempää juttua, paitsi nyt minun kanssa. Ongelma on nyt seuraava: kun mies kertoilee juttuja mitä on tehnyt tms lähimenneisyydestään, niin sieltä pompsahtelee noita deittejä. Ja minua on alkanut häiritä se. Tuntuu, että niitä naisia on ollut niin helvetisti. No, se on kai ymmärrettävää jos on kumppania etsimässä ja käy deiteillä. Kuitenkin nykyään, jos mies vaikka kertoo, että kuuli jonkin asian jostain, ja käy ilmi että asia tapahtui taas jonkin uuden deitin kanssa, niin minua alkaa vituttaa. On tietenkin tyhmää loukkaantua menneistä. Osaatteko auttaa minua työstämään tätä, ettei tarvitse kiukutella kumppanille. Miksi minua vaivaa tämä? Vaivaako teitä jos kumppaninne on käynyt deiteillä ihan deiteiltä päästyään?

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua runsas deittailu haittaisi yhtään, mutta jos seksi kuuluu kuvioon, niin sitten.

Siksikään ei kannata heti mennä kaikkien kanssa sänkyyn, koska tulet yhdeksi aina uuden ja uuden ihmisen kanssa. Se on niin intiimiä, liian intiimia sadan ihmisen kanssa jaettavaksi. Ja se herättää -täysin luonnollisesti ja ymmärrettävästi- helposti mustasukkaisuutta seuraavissa kumppaneissa.

Mutta, jos on itse seksileikkeihin lähtenyt, niin toisenkin seksileikit kestäköön. Ei voi vaatia toiselta sellaista mitä ei itseltäänkään vaadi. Minä halusin kokemattoman ja sain, ja olin myös itse :)

Minä olin 24 vuotias kun tutustuin 29 vuotiaaseen nykyiseen mieheeni. Minä olin harrastanut seksiä silloin muistaakseni 24 eri miehen kanssa. Mieheni oli siis 25. Mieheni oli myös ollut aktiivinen, luku varmasti tuplaten tuo minun lukuni. Meillä kolahti kerralla ja rakastuttiin aivan mielettömästi. Seksi oli ihanaa eikä kummankaan enää tarvinnut kaivata tai haikailla kokemuksia muiden kanssa. Että minkähänlaista se olisi. Yhdessä ollaan oltu ja uskollisia toisillemme vuodesta 92.

Vierailija
162/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätäkään. Miten ihmeessä se on seksinhakusovellus, jos sieltä moni etsii ystäviä, parisuhdetta jne? Eikö tuo määritelmä silloin ole ihan väärä? Tinderhän ei mitenkään ole itse määritellyt, että sitä saisi/pitäisi käyttää ainoastaan seksin etsimiseen.

Luonnollisesti ihmiset käyttävät Tinderiä eri tarkoituksiin. Osa hakee vakituista kumppania, osa ystäviä ja suuri osa pelkkää seksiseuraa. Ei puhuttaisi seksinhakusovelluksesta, ellei Tinder siihen soveltuisi eikä sitä pelkän seksiseuran hakuun niin laajalti käytettäisi.

Ap:n ongelma lieneekin se, että hänen ajatuksensa Tinderistä on ollut, että sitä käytetään kumppanin hakuun tositarkoituksella. Samalla perusteella hän on uskonut miehensäkin sovelluksessa olleen, mutta miehen puheiden perusteella Tinder nyt vaikuttaakin olleen hänelle enemmän deittailuharrastus, johon mitä ilmeisemmin on liittynyt seksiseuran aktiivinen haku ja saanti.

Eihän ole. Missään vaiheessa ei ole käynyt ilmi, että mies olisi käyttänyt sovellusta seksiseuran hakuun, paitsi palstalaisten ja ehkä ap:n päässä. Tuota juuri ihmettelen, että itse käytetään sovellusta muka vain parisuhteen etsimiseen, mutta silti "tiedetään", että kaikki muut käyttävät sitä vain seksiseuran etsintään. Eikö tässä sinusta ole mitään huvittavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi ap:lle mies.

Olen 30v ja neitsyt.

Tykkään samoilla luonnossa ja kalastaa.

Etsin vahvaa aikuista naista, joka hellästi johdattaa minut rakkauden lumoihin

nimimerkki

vain sua sua mä rakastan (tin)

Vierailija
164/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ap mieleen, että sua häiritsee vain se kuinka monet naiset mies on ollu valmis näkemään. Että teidän tapaaminen ei ollu mikään yksittäinen kerta kun molemmat tiesi, että tässä on nyt jotakin vaan miehelle se oli yksi niistä sadoista kerroista (vaikkakin kävi toisin).

Ja kai se joku vitutuksen nostattaja on kun oma mies puheellaan antaa ymmärtää että joku yhden kerran deitti on ollut hauska tai mieleenpainuva kun puhuu jostain jutusta mitä hän on sanonut tms. Ja ehkä mua vituttaisi ajatus et kuinka moni nainen on mun miehen kanssa ollut, ei vaan olisi kovin spessu olo.

Mutta noi on typeriä aiheita kiukutella joten sinuna pitäisin yhden kiukuttelupäivän yksin pyjamassa riehuen ja sitten antaisin asian olla.

Mies on swaipannu oikeelle kaikki

Ja on menny treffeille jokaisen sydämmen kanssa:)

Vierailija
165/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

päh, luin että "kumppanin neanderthaltausta..."

Vierailija
166/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.n mies täällä hei vaan moi:)

Joo yritin kaikkia instababyja..mut ei napannu.

Sit laskin rimaa..

Otin yhteyttä kaikkiin naisiin :ikä 30-50v.

Johan nappas

Akat kävi ihan kuumana...

Sit tuli ap...

Ajattelin että oli ihan ihmisen naama..perse ei ollu ihan nilkoissa ja aika himokas.

Oisin mä kelvannu muillekin...tämän haluan ap:n tietävän:)

Vierailija
167/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät vain löydä kumppania heti oltuaan viikon Tinderissä ja ap voisi hyväksyä asian, että joidenkin pitää tavata monta ihmistä ennen sen oikean löytymistä. Olisit vain onnellinen siitä, että olet löytänyt miehen. Itse olen ollut Tinderissä 1,5 vuotta ja käynyt treffeillä aika paljon. Yksi täydellinen löytyi, mutta tapailu loppui muutaman kuukauden jälkeen, sen jälkeen mikään ei ole tuntunut samalta. Pakkien saaminen on aika rankkaa. Samoin uusien ihmisten tapaaminen. Isot on ongelmat ap:lla.

Vierailija
168/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mietin vastauksianne eilen ja huomasin, että löytyy muutama ihminen, jotka tajuaa mitä tarkoitan ja jakaa tunteen, ja useimmat eivät tajua. Useimmat ihmettelevät vain, että pakkohan on treffailla jos haluaa jonkun löytää, mutkattomasti. En kyllä tiedä mikä on minun ja muutaman muun vastaajan ero teihin muihin. En heti menisi sanomaan mustasukkaisuutta syyksi koska en ole semmoinen mistään muusta vaan ymmärrän hyvin ex-kumppanit (oikeat) osaksi useimpien elämää. Olisiko se tämä sovellusihmisten massa, josta on niin helppoa etsiä aina uusi ja uusi ja uusi, ja kun tuntuu että mies on niin herkästi tätä tehnyt jo pitkään, niin jaksaako oikeasti lopettaa nyt minun kohdallani.

ap

Kyllä tuo ero selittyy ihan vain sillä, että sinulle kävi ihan järjetön mäihä, että löysit sopivan miehen viikossa. Meille muille ei niin ole käynyt. Et nyt ilmeisesti hoksaa, miten onnekas olit. 

Niin, en ole osannut ajatella sitä tältä kantilta. Tai ehkä siis joo olen ajatellut että minä en siellä kauaa ollut tarjolla, löyty viikossa sopiva ja mietin kun mies kertoi yli vuoden olleensa etsimässä, mutta ehkä kuvittelin että hän ei ollut ollut niin aktiivinen. Olin ajatellut että ujona katseli ilmoituksia ja ehkä joskus uskalsi tavata jonkun, mutta kun paljastuikin tuo että on käynyt urakalla treffeillä niin se ehkä luokin erilaista mielikuvaa. Esim. sellainen pelko nousee, että onko etsitty vaan helppoa panoa. Jostain syystä se olisi minulle ihan nou nou. Se, jos on kädet täristen etsinyt elämänkumppania, ei häiritse ajatuksena. Mutta on päivänselvää etten voi kysyä tätä mieheltä, että haitko panoja. Hän itse sanoi joskus, kun otin puheeksi että nyt hiukan häiritsee kun tuntuu, että noita naisia on ollut niin paljon, että hän oli sinkku ja kotonako olisi pitänyt olla yksin silloin. Joten tämän vastauksen pitäisi riittää minulle. Ei näköjään riitä, mutta en voi kumppanin kanssa enää siitä puhua.

ap

Selvää on, että alun mielikuvasi hänestä on ollut väärä. Toteamus, että tottakai hänellä on ollut paljon naisia kun "hän oli sinkku ja kotonako olisi pitänyt olla yksin silloin" kertoo miehestä paljon, enemmän kuin deittien määrä. Kysyitkö, miksi hän on tarvinnut kaikkeen tekemiseen uutta naisseuraa? Eikö hänellä ole miespuolisia ystäviä, omia harrastuksia tuon naisten deittailun lisäksi, miksei ole viettänyt ylimääräistä vapaa-aikaansa lapsensa kanssa, eikö viihdy yhtään yksinään?

Vierailija
169/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi ap:lle mies.

Olen 30v ja neitsyt.

Tykkään samoilla luonnossa ja kalastaa.

Etsin vahvaa aikuista naista, joka hellästi johdattaa minut rakkauden lumoihin

nimimerkki

vain sua sua mä rakastan (tin)

Miksi vahvaa

Vierailija
170/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuli mieleen että on aika uusi ilmiö tämmöiset tusinadeitit kumppanin menneisyydessä. Ennen oli ne pari exää joista hermoilla (tosin minua ei ole koskaan exät haitanneet, siis ihan tavalliset suhteet) mutta jokin tuossa liukuhihnatapailussa tökkii. En tiedä, mikä. Siihen kaipaisin näkökulmia.

Totta nro 3, pitää hyväksyä menneet, etenkin kun ei minua ole sillä loukattu. Mutta mikä kumma se noissa on, joka jysähtää jonnekin mahanpohjaan. Ai taas joku uusi nainen. Ai nekin oli jotku treffit. Ennen ne exät oli hallittavissa. Nyt voi olla sata naista katsastettu.

ap

Kuulostaa suht normi-mustasukkaisuudelle.

Vierailija
171/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuli mieleen että on aika uusi ilmiö tämmöiset tusinadeitit kumppanin menneisyydessä. Ennen oli ne pari exää joista hermoilla (tosin minua ei ole koskaan exät haitanneet, siis ihan tavalliset suhteet) mutta jokin tuossa liukuhihnatapailussa tökkii. En tiedä, mikä. Siihen kaipaisin näkökulmia.

Totta nro 3, pitää hyväksyä menneet, etenkin kun ei minua ole sillä loukattu. Mutta mikä kumma se noissa on, joka jysähtää jonnekin mahanpohjaan. Ai taas joku uusi nainen. Ai nekin oli jotku treffit. Ennen ne exät oli hallittavissa. Nyt voi olla sata naista katsastettu.

ap

Ja niistä sadasta naisista valitsi juuri sut :)

Tai ap hänet?

Vierailija
172/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sitten häiritsee? Mitä juttuja hän heistä kertoo? Miksi koet uhaksi tai muuten epämiellyttäväksi sen, että mies on tutustunut useampaan naiseen ennen kuin kolahti? Minusta olisi omituisempaa ja "loukkaavampaa", jos olisin ensimmäinen miestä vastaan tullut ja mies ei olisi ennen minua antanut pakkeja kenellekään.

Jospa mies ei ennen aloittajaa kelvannut kellekään?

Vierailija
173/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätäkään. Miten ihmeessä se on seksinhakusovellus, jos sieltä moni etsii ystäviä, parisuhdetta jne? Eikö tuo määritelmä silloin ole ihan väärä? Tinderhän ei mitenkään ole itse määritellyt, että sitä saisi/pitäisi käyttää ainoastaan seksin etsimiseen.

Luonnollisesti ihmiset käyttävät Tinderiä eri tarkoituksiin. Osa hakee vakituista kumppania, osa ystäviä ja suuri osa pelkkää seksiseuraa. Ei puhuttaisi seksinhakusovelluksesta, ellei Tinder siihen soveltuisi eikä sitä pelkän seksiseuran hakuun niin laajalti käytettäisi.

Ap:n ongelma lieneekin se, että hänen ajatuksensa Tinderistä on ollut, että sitä käytetään kumppanin hakuun tositarkoituksella. Samalla perusteella hän on uskonut miehensäkin sovelluksessa olleen, mutta miehen puheiden perusteella Tinder nyt vaikuttaakin olleen hänelle enemmän deittailuharrastus, johon mitä ilmeisemmin on liittynyt seksiseuran aktiivinen haku ja saanti.

Eihän ole. Missään vaiheessa ei ole käynyt ilmi, että mies olisi käyttänyt sovellusta seksiseuran hakuun, paitsi palstalaisten ja ehkä ap:n päässä. Tuota juuri ihmettelen, että itse käytetään sovellusta muka vain parisuhteen etsimiseen, mutta silti "tiedetään", että kaikki muut käyttävät sitä vain seksiseuran etsintään. Eikö tässä sinusta ole mitään huvittavaa?

He, jotka itse käyttävät sovellusta kumppanin hakuun tositarkoituksella ihmettelevät tässäkin ketjussa miten joku voi sanoa, että sovelluksesta haetaan seksiseuraa, koska ymmärrettävästi kuvittelevat muilla käyttäjillä olevan sama tarkoitus.

Apkin on ketjussa kertonut olleensa täysin siinä uskossa, että hänen miehensä on myös etsinyt kumppania tositarkoituksella ja laajasta tarjonnasta huolimatta ollut valikoiva, analyyttinen ja kykenevä karsimaan tarjokkaita kaikkia tapaamatta, aivan kuten ap itse on tehnyt.

Kuvitelmista poiketen mies onkin ollut innokas ja aktiivinen sarjadeittailija, joka kuittaa ihmettelyt siitä, miten paljon hänellä on ollut naisia tyyliin, että hän on ollut sinkku, joten tottakai niitä naisia on riittänyt, yksinkö hänen olisi pitänyt kotona olla tmv., joten kyllähän tuollainen vastaus kuulostaa siltä, että eräänlainen miehinen tarve naisseuralle on ollut.

Vierailija
174/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen treffannut 11 sinkkuvuoden aikana 2 miestä. Muita kiinnostavia ei ole tullut vastaan. Ja nuokin osoittautuivat joksikin muuksi kuin olin saanut vaikutelmaa. Kiinnostun tosi harvoin miehestä, ehkä kerran 10 vuodessa. Siksi minun olisi vaikea hyväksyä että mies kiinnostuisi kymmenistä naisista. Jatkuisiko sama meno seurustelun aikana, koko ajan kiinnostutaan eri naisista.

Eihän treffit tarkoita samaa kuin kiinnostus/ ihastus. Sehän tarkoittaa, että on valmis ottamaan selvää, onko henkilö kiinnostava.

Mä lähden trefeeille vain jos olen tosissani kiinnostunut tai varsinkin ehdotan niitä. Siksi en olekaan missään paskatindereissä, joissa joutuu treffeille joidenkin ihan paskojen kanssa.

Vierailija
175/186 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, että et haluat kuulla entisistä deiteistä. Miehesi on tutustunut moniin naisiin, mutta sinä olet spesiaali. Muista se :)

Vierailija
176/186 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He, jotka itse käyttävät sovellusta kumppanin hakuun tositarkoituksella ihmettelevät tässäkin ketjussa miten joku voi sanoa, että sovelluksesta haetaan seksiseuraa, koska ymmärrettävästi kuvittelevat muilla käyttäjillä olevan sama tarkoitus.

Apkin on ketjussa kertonut olleensa täysin siinä uskossa, että hänen miehensä on myös etsinyt kumppania tositarkoituksella ja laajasta tarjonnasta huolimatta ollut valikoiva, analyyttinen ja kykenevä karsimaan tarjokkaita kaikkia tapaamatta, aivan kuten ap itse on tehnyt.

Kuvitelmista poiketen mies onkin ollut innokas ja aktiivinen sarjadeittailija, joka kuittaa ihmettelyt siitä, miten paljon hänellä on ollut naisia tyyliin, että hän on ollut sinkku, joten tottakai niitä naisia on riittänyt, yksinkö hänen olisi pitänyt kotona olla tmv., joten kyllähän tuollainen vastaus kuulostaa siltä, että eräänlainen miehinen tarve naisseuralle on ollut.

Kuka on siis määritellyt, että karsinta pitää tehdä ennen treffejä eikä niiden perusteella? Ja mistä tulee oletus, että minkäänlaista karsintaa ei ole tehty. Suurin osa tinderin kautta treffeille lähteneistä tietää, että ennen prinssiä/ prinsessaa pitää tavata yleensä monta sammakkoakin.

Tuo minusta juuri on ristiriitaista, että tinderistä parisuhdetta etsineet pitävät tässä ketjussa ihan mahdottomana sitä, että ihmisiä tavataan ilman seksiä nimenomaan parisuhdetarkoituksessa. Ap:han kertoi miehen sanoneen, että on etsinyt kumppania pitkään ja silloin on minusta ihan luonnollinen tuollainen "kotonako olisi pitänyt olla" -kysymys. Minusta tuon voi ymmärtää ihan hyvin myös siten, että eikö ole ihan luonnollista, että parisuhdetta etsiessä käydään treffeillä erilaisissa paikoissa eikä pariuduta ja tutustuta viestittelyn perusteella tai pelkästään kahvikupin äärellä. Ap:han on näitä asioita nimenomaan tässä ketjussakin ihmetellyt.

Mikään ei viittaa tässä nyt aukottomasti siihen, että miehelle treffit ovat olleet seksiseuran hakua. Vaikka asiaa kääntelisi miten päin, se, miten monilla treffeillä käyt, ei mitenkään liity siihen, millä mielellä niillä treffeillä käy. Voit hakea seksiseuraa ja käydä vain yksillä treffeillä ja voit hakea parisuhdetta käyden useilla treffeillä.

Vierailija
177/186 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen treffannut 11 sinkkuvuoden aikana 2 miestä. Muita kiinnostavia ei ole tullut vastaan. Ja nuokin osoittautuivat joksikin muuksi kuin olin saanut vaikutelmaa. Kiinnostun tosi harvoin miehestä, ehkä kerran 10 vuodessa. Siksi minun olisi vaikea hyväksyä että mies kiinnostuisi kymmenistä naisista. Jatkuisiko sama meno seurustelun aikana, koko ajan kiinnostutaan eri naisista.

Eihän treffit tarkoita samaa kuin kiinnostus/ ihastus. Sehän tarkoittaa, että on valmis ottamaan selvää, onko henkilö kiinnostava.

Mä lähden trefeeille vain jos olen tosissani kiinnostunut tai varsinkin ehdotan niitä. Siksi en olekaan missään paskatindereissä, joissa joutuu treffeille joidenkin ihan paskojen kanssa.

Saattaa yllättää, mutta tinderissä on ihan niitä samoja ihmisiä kuin muillakin treffipalstoilla.

Et kai sinäkään kuitenkaan seurustelupäätöstä tee ennen kuin olet livenä tavannut? Kuulostaa hassulta tuo, että olet tosissasi kiinnostunut, kun minulle se tässä yhteydessä tarkoittaa valmiutta seurusteluun. Todellakaan en kiinnostu kenestäkään tosissani ennen kuin ollaan muutaman kerran tavattu.

Vierailija
178/186 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on siis määritellyt, että karsinta pitää tehdä ennen treffejä eikä niiden perusteella? Ja mistä tulee oletus, että minkäänlaista karsintaa ei ole tehty. Suurin osa tinderin kautta treffeille lähteneistä tietää, että ennen prinssiä/ prinsessaa pitää tavata yleensä monta sammakkoakin.

Tuo minusta juuri on ristiriitaista, että tinderistä parisuhdetta etsineet pitävät tässä ketjussa ihan mahdottomana sitä, että ihmisiä tavataan ilman seksiä nimenomaan parisuhdetarkoituksessa. Ap:han kertoi miehen sanoneen, että on etsinyt kumppania pitkään ja silloin on minusta ihan luonnollinen tuollainen "kotonako olisi pitänyt olla" -kysymys. Minusta tuon voi ymmärtää ihan hyvin myös siten, että eikö ole ihan luonnollista, että parisuhdetta etsiessä käydään treffeillä erilaisissa paikoissa eikä pariuduta ja tutustuta viestittelyn perusteella tai pelkästään kahvikupin äärellä. Ap:han on näitä asioita nimenomaan tässä ketjussakin ihmetellyt.

Mikään ei viittaa tässä nyt aukottomasti siihen, että miehelle treffit ovat olleet seksiseuran hakua. Vaikka asiaa kääntelisi miten päin, se, miten monilla treffeillä käyt, ei mitenkään liity siihen, millä mielellä niillä treffeillä käy. Voit hakea seksiseuraa ja käydä vain yksillä treffeillä ja voit hakea parisuhdetta käyden useilla treffeillä.

Mies, joka on ollut pitkäaikainen aktiivinen nettideittipalvelun käyttäjä asenteella, että tottakai hänellä on sinkkuna ollut paljon naisia, ei ole kaivannut näistä seksiseuraa? Selvä.

Vierailija
179/186 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka on ollut pitkäaikainen aktiivinen nettideittipalvelun käyttäjä asenteella, että tottakai hänellä on sinkkuna ollut paljon naisia, ei ole kaivannut näistä seksiseuraa? Selvä.

Mistäs tuon asenteen tuohon sait?

Mies (tai nainen), joka on ollut pitkäaikainen nettideittipalvelun käyttäjä, on erityäin todennäköisesti tavannut naisia ja on täysin mahdollista, ettei ole yhdestäkään hakenut pelkkää seksiseuraa. Mikä kohta tässä on mielestäsi epäuskottava?

Jos sinä olisit/ olet nettideiteistä etsimässä parisuhdetta, montako ihmistä tapaat, että yhtäkkiä haluatkin pelkkää seksiä? Mikä se raja on ja missä se on määritelty?

Vierailija
180/186 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen logiikalla lausahdus

"totta kai olet parisuhdetta etsiessäni tutustunut naisiin ja käynyt treffeillä"

muuttuu muotoon

"tottakai olen sinkkuna pannut jokaisen naisen kanssa"?

En ymmärrä tätä ajatuksenjuoksua muulta kuin sellaiselta, jolle tinder ja treffit = seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi