Pistetään emojioita mistä ei tiedetä mitä esittää/ tarkoittaa ja muut selittää! Minä aloitan.
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniakaan niistä en tajua. Tässä joitakin:
🍙
🍘
🖱
🖲Noi kaksi viimeistä on tietokoneen hiiri päältä ja alta, mutta en tiedä, onko sillä jokin kuvallinen muu viesti.
Eikä oo, toi sininen on poliisin vilkkuvalo.
Se on kylläkin punainen
Iphonessa se on sininen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniakaan niistä en tajua. Tässä joitakin:
🍙
🍘
🖱
🖲Noi kaksi viimeistä on tietokoneen hiiri päältä ja alta, mutta en tiedä, onko sillä jokin kuvallinen muu viesti.
Eikä oo, toi sininen on poliisin vilkkuvalo.
Ei siinä ole mitään sinistä?
En Mä nyt sokea ole. Kyllä toi vilkkuvalo on sininen. Miten ihmeessä joku hiiren tästä saa?🖲🖲🖲🖲🖲
Häh? Se on musta (tummanharmaa) missä on punainen pallo keskellä ja siitä lähtee johto. Tietokoneen hiiri.
Mulla se on keltainen missä sininen pallo. Eri puhelimissa näyttäytyy erilaisina. Huawei Honor on puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
♨
Ring of fire. Se mistä Johnny Cash laulaa.
Se on japanilaisten merkki kylpylälle eli onsenille.
Vierailija kirjoitti:
💮 kukka
🎐 cocktailpala
Voi luoja jotkut on dorkia 😂
Vierailija kirjoitti:
🚬➡️⚰️
Käydään eka tupakalla ja sitte jatketaan puutöitä 😉
Vierailija kirjoitti:
🍥
Japanilaiseen nuudelikeitto rameniin kuuluva päällinen. Nimeltään Narutomaki.
Vierailija kirjoitti:
🎍
Kadomatsu - niminen japanilainen uuteen vuoteen liittyvä juhlakoriste. Emojit tulevat pääsääntöisesti Japanista, joten monet niistä liittyvät Japanin juhlapyhiin tms.
😂 tätä oon nähnyt kun on esim otettu osaa toisen suruun ja sit toi hymiö lopussa. Ja oliko siinä Soneran (?) mainoksessa missä se isä tekstailee pojalleen, niin kanssa sama juttu, kirjoittaa että ikävä ja sitten toi emoji, ehkä ihmiset sen takia luulee että toi itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, voiko tätä sanoa emojiksi mutta:
:P
Mitä ilmettä tuon pitäisi kuvata? Onko tuon P:n kaaren tarkoitus olla kieli?
Jep, näyttää kieltä
:p 😛
;p 😜
xp 😝
😋
Itse tulkitsen nuo :P ja ;P tympeinä, sellaisina "plääh niin kai sitten" täytehymiöinä, kun taas emojiversiot on iloisia ja leikitteleviä.
Vierailija kirjoitti:
🎏
Jotain vieheitä? Näyttää kaloilta koukussa.
Tänään kaksi lahnaa tarrasi keppiin.
Vierailija kirjoitti:
😂 tätä oon nähnyt kun on esim otettu osaa toisen suruun ja sit toi hymiö lopussa. Ja oliko siinä Soneran (?) mainoksessa missä se isä tekstailee pojalleen, niin kanssa sama juttu, kirjoittaa että ikävä ja sitten toi emoji, ehkä ihmiset sen takia luulee että toi itkee.
Harvassa ovat ne, jotka eivät tuon merkitystä ymmärrä. Kyllä mainoksessa mielestäni on suruhymiö?!
Vierailija kirjoitti:
🏩
Mikä rakennus tää on?
Haaveiden SoTe rakennus.😏
Vierailija kirjoitti:
🛅
Otin hatkat, jätin avaimet kynnysmaton alle. Hyvästi
Vierailija kirjoitti:
🕴
Mafia paikalla.
Vierailija kirjoitti:
🐽🌫🏵🕋➿🀄️
En tiedä onko näillä emojeina jotain vakiintuneita muita merkityksiä, mutta eka on possun kärsä, toisessa pilviä tms., toiseksi viimeinen on ainakin hehkun merkkivalo diesel-autossa, viimeinen on mah jong -pelin nappula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐽🌫🏵🕋➿🀄️
En tiedä onko näillä emojeina jotain vakiintuneita muita merkityksiä, mutta eka on possun kärsä, toisessa pilviä tms., toiseksi viimeinen on ainakin hehkun merkkivalo diesel-autossa, viimeinen on mah jong -pelin nappula.
Hehkun merkkivalo?! Kuolen nauruun 😂
Musta loota on muslimien pyhä kivi, mihin pyhiinvaelluksella pyrkivät pääsemään koskemaan. En muista sen nimeä.
Hattivatti