Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoahan se on kun tulee Harkimo-nimiseltä viesti somessa niin alkaa yllättäen treffailu kiinnostaa...

Joel on todella kivanoloinen ja komea mies. Harva varmaan kieltäytyisi treffeistä, en minä ainakaan. Lähtisin vaikka ei olisi mikään Harkimo. 

Vierailija
62/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tällainen kiltti mieskin oppii näistä jutuista ainakin sen että rahalla ja statuksellahan niitä naisia tuntuisi saavan...

No ei se nyt ihan noinkaan voi olla. Isäpappa Harkimokin saisi napattua kenet vaan ilman miljooniaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo Joel Harkimo luule että naiset on kiinnostuneita hänestä ilman nimeä/rahaa? Jos minä olisin rikas ja nimekäs haluaisin kumppanin joka ei välitä ensisijaisesti niistä. Janni Hussi on pyrkyri.

Kyllä minä olisin kiinnostunut ilman nimeä ja rahaa. Mies minun makuuni. 

Vierailija
64/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelilla on akateeminen koulutus.

Ei ole. Opiskeli joskus avoimessa yliopistossa hankenilla, nyt vain ylioppilas.

Vierailija
65/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tuo Joel ihan ääneltäänkin, ulkonäöltäänkin ja naismaultaan kuin Hjallis. Eikä ole saanut ilman isäänsä mitään aikaiseksi. Ei jatkoon.

Vierailija
66/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni ja Jolle ovat mielenkiintoisia ja karismaattisia henkilöitä.  Match made in heaven. 

Vierailija
67/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kyllä.niin, että jossain vaiheessa ei ollut (reality) ohjelmaa jossa Janni ei olisi ollut. Nytkin pyörii ainakin se tanskassa oleva pyöreä linna-ohjelma.

Ainakin kroppaansa Janni on osannut hyödyntää hyvin.

Nyt tuo burnout ja työkalenterin tyhjentäminen sopii hyvin yhteen seurustelun julkistamisen kanssa. Voi viettää hetken lomaa vailla suurempia rahahuolia kun seukkaa Jollen kanssa.

Tai sitten on suunnitteilla *työ* Harkimon firmassa?

Vierailija
68/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ranskassa, ei Tanskassa, tahaton virhe, automaatti.

Vierailija
69/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmat seurustelunsa Joel on halunnut pitää salassa. Nyt häneltä tuskin kysytään.

Vierailija
70/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt liity tähän uutiseen mutta Jannista sai jotenkin maanläheisin ja mukavan kuvan tavallista elämää- sarjassa. Mutta sen jälkeen olen katsellut hänen tubevideoitaan ym. esiintymisiä julkisuudesssa niin hänellä tuntuu jatkuvasti olevan joku rooli päällä, ei kovin aitoa kuvaa saanut hänestä. 

Totta. Puhuukin fitnesspäiväkirjoissa eri tavalla kuin nykyisillä videoilla, eli kumpi on ollut se rooli ja kumpi aito Janni?

Vierailija
71/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli heti mieleen, että myös Janni aikoo politiikkaan. Kokoomuksen riveistä on varmaan kosiskeltu Benin talliin näyttävää, ahkeraa, sanavalmista naista, "nuorempaa Jaana Pelkosta". Nyt kun Hjallis on Liike nyt:ssä, niin Jannikin varmaan mukana heidän jengissä. Nuorilla some-julkkisilla halutaan vedota muihin nuoriin äänestäjiin. Janni leikkasi tällä viikolla "olen särmä ja uskottava poliitikko" -hiusmallinkin :D

Vierailija
72/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janillakin.

Vierailija
73/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Opiskeli joskus avoimessa yliopistossa hankenilla, nyt vain ylioppilas.

Janikin on!

Vierailija
74/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoahan se on kun tulee Harkimo-nimiseltä viesti somessa niin alkaa yllättäen treffailu kiinnostaa...

Joel on todella kivanoloinen ja komea mies. Harva varmaan kieltäytyisi treffeistä, en minä ainakaan. Lähtisin vaikka ei olisi mikään Harkimo. 

Komea? No okei naaman ylemmässä kolmannessa ei ole mitään vikaa ja sen olemattoman leuan saa piilotettua parran alle niin kai se on ihan ok.

Vierailija
75/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea? No okei naaman ylemmässä kolmannessa ei ole mitään vikaa ja sen olemattoman leuan saa piilotettua parran alle niin kai se on ihan ok.

Kauneus on katsojan silmissä. Oikein miellyttävän näköinen mies. 

Vierailija
76/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ja säälittää tämä palstalaisten kateus :D kyllä kiehuu, miehet kadehtii, kun Jolle on saanut kauniin ja Jannin, naiset kadehtii kun kaunis nainen on napannut rikkaan Joelin. Ikään kuin heiltä ei muita ominaisuuksia löytyisi, ja suhde perustuisi vain noihin ominaisuuksiin.

Vierailija
77/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kiva uutinen. Vähä toisen tasoinen ori ku Karalahdet 😅

Vierailija
78/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on mielestäni tosi symppis ja Janni vaikuttaa tekevän kovasti työtä. Mukava pari kerta kaikkiaan.

Vierailija
79/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo Joel Harkimo luule että naiset on kiinnostuneita hänestä ilman nimeä/rahaa? Jos minä olisin rikas ja nimekäs haluaisin kumppanin joka ei välitä ensisijaisesti niistä. Janni Hussi on pyrkyri.

Miksi muka naiset eivät olisi kiinnostuneita hänestä? Minusta Joel on mukava ja hyvin sympaattinen. Tietyllä tavalla myös rauhallinen ja fiksu. Jannin himo julkisuuteen on kova, mutta niin on myös Joelin. Janni pystyy ihan omilla tuloillaan elämään todella mukavasti. Tulot on yli 100000€/vuosi, joten turha häntä niistä on mollata.

Vierailija
80/151 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt löyty jannin tisseille maksaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan