Janni Hussi <3 Joel Harkimo ?
Kommentit (151)
Mä olen ilahtunut siitä, että Janni on Joelin kanssa eikä Hjalliksen. Janni ja Joel ovat kuitenkin samaa ikäluokkaa ja niinhän se pitääkin olla. Ois hienoa nähdä sellaiset isot häät parin vuoden sisään :-)
Onnea toivotan tälle parille! Mua ällöttää niin nuo miehet, jotka seurustelevat vain 20-40 v nuorempien kanssa. Se on luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Janni on aina ollut kova tekemään töitä ja elättänyt itse itsensä. En usko, että asia tulee muuttumaan, vaikka vierellä olisi varakas mies.
Janni jossain haastiksessa kerto että pitäisi oppia sanomaan ei mitä töihin tulee. Alkaa vähentämään töitä jo Joelinin takia että ehtivät seurustella. Johtaako avioliiton auvoisaan satamaan niin luoja tietää.
Hjallis on kertonut että Joelia kiusattiin rankasti koulussa. Silloin on jotain jälkiä väkisinkin jäänyt ihmisen psyykeen.Kiusaaminen on tosi järkytävää touhua.Toivotaan Joelille tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain Jannista tosi sympaattisen kuvan Iholla sarjasta ja ihmettelin, miksi hän oli sellaisen arselta vaikuttavan kiekkoilijan kanssa. Joel vaikuttaa sentään ulospäinsuuntautuneelta ja rauhalliselta tyypiltä. Kumpaakaan en tunne enkä ole aktiivisesti seurannut, mutta se mikä vaikutelma on tullut, niin nainen ainakin vaihtoi parempaan. Joelin aiemmista kuvioista en tiedä mitään.
Mistä muuten mielikuva Korpikoskesta? Mulla on nimittäin muuttunut mielikuva molemmista huonompaan vasta näiden eron jälkeen. Korpikoskella oudot kuviot kun ex-tyttöystävän siskon kanssa vauva ja Jannin tubekuviot reality-ohjelmineen.
En oo koskaan tykännyt Jannista, enkä oikeen edes tiedä miksi,seurasin noita kun seurusteli Korpikosken kanssa ja sain kuvan että Korpikoski on selkeesti tossun alla,Janni tietää ja Janni on aina oikeassa!!!
Amanda Harkimo + Joel Harkimo = Banjonsoittajaperhe
Poikani 10 v ei uskalla kakata ollessaan isällään. Viime viikonloppuna oli ja palatessa oli käytävä huoltamolla vessassa,jossa väänsikin kolme isoa kovaa haisevaa pökälettä pönttöön kera äänekkäiden kitkerien pierujen. Meinaas lähtee älli siä kakkakopissa.Kun ei tieteskään uskaltanu yksin paskoa.Tuhruja on kalsarissa edessä ja takana? Olen huolissani asiasta,mutta poika aina sanoo että " Kyllä mä mutsi pärjään.." Mikähän on? Tahtoisin kommentteja muilta vanhemilta.
Miksi laiskuutta pitää piilotella ja keksiä syitä, miksi ei käy töissä? Voi kauheaa, jos on joutunut hetken aikaa olemaan vähemmillä unilla, voi hirveää.
Ei ainakaan aio lisääntyä, kun rallia ajaa ympäri maailmaa rouva.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan aio lisääntyä, kun rallia ajaa ympäri maailmaa rouva.
siis onks tää jannin kuski ja hjalliksen nyxä jotain sukulaisii ??
Molemmista pidän. Hyvä pari ♡