Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuminen aikuisiällä?

Vierailija
05.08.2024 |

Olen tukevasti keski-ikäinen nainen. Olen hetken tapaillut miestä, joka on kaikkea sitä mitä puolisolta toivon. Pidän hänestä ihmisenä, mutta minkäänlaista varsinaista ihastusta tai seksuaalista vetovoimaa en häntä kohti vielä tunne. Mietin, että toisaalta sanotaan, ettei pidä odottaa "rakkautta ensi silmäyksellä"-tyyppisiä tunteita,vaan antaa tunteiden kasvaa rauhassa. 

Mutta miten on, arvoisa av-raati: kasvaako ne tunteet tästä, jos niille antaa aikaa, vai onko meidät tuomittu jäämään friend-zonelle? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin 38v, mentiin naimisiin ja saatiin lapsi samana vuonna.

Vierailija
2/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin lisää kokemuksia: onko jollakulla kaverifiilikset muuttuneet rakkaudeksi ja kestääkö sellainen suhde, vai ollaanko siinä enemmänkin kämppiksiä? Pitäisikö odottaa ja antaa tunteille aikaa vai lopettaa saman tien ja etsiä joku, joka sykähdyttää heti?

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tukevasti keski-iässä oleva tavis (oletan) löytää mitään oman elämänsä Pierce Brosnania. 

Vierailija
4/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin lisää kokemuksia: onko jollakulla kaverifiilikset muuttuneet rakkaudeksi ja kestääkö sellainen suhde, vai ollaanko siinä enemmänkin kämppiksiä? Pitäisikö odottaa ja antaa tunteille aikaa vai lopettaa saman tien ja etsiä joku, joka sykähdyttää heti?

T. Ap

Rakkaus on myös valintaa ja tahtotilaa.

Vierailija
5/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut kuin kolmekymppinen kun tapasin vaimoni. Oltiin ensin kavereita, mutta kai minä olin alunperinkin ihastunut, mutten uskaltanut tehdä aloitetta, eikä uskaltanut vaimokaan. Kun hän sitten rohkaisi mielensä, mentiin samana iltana treffeille, muutettiin pika-aikataululla yhteen ja mentiin naimisiin alle vuodessa. Nyt tätä onnea on kestänyt jo neljännesvuosisadan.

Olisi pitänyt rohkaista mielensä jo paljon aikaisemmin, mutta pelkäsin pilaavani ystävyyden.

Vierailija
6/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppistasolle jää. Kiintymystä tietysti on. 

Vierailija
7/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies heti ensi hetkellä herätä mussa semmosia "wow" tunteita ja seksuaalista kipinää, niin ei se tule myöhemminkään tapahtumaan. 

Mutta ihmiset on erilaisia. 

Vierailija
8/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Rakkaus on myös valintaa ja tahtotilaa.

Jep ja jos ei osaa luoda rakkautta, ei suhde tule kestämään

Vierailija
9/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla kävi hyvin. rakastuin pitkäaikaiseen työkaveriini kuukaudessa, hän minuun puolessa vuodessa, mutta hän on nyt se tulisempi osapuoli. meidän yhteys tiivistyi, kun alettiin soittelemaan ja kirjoittamaan.

Vierailija
10/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mulla on tapailusuhde, joka on lämmin alunperinkin. Uskon, että siitä voi kasvaa ainakin pitkä ja luja ihmissuhde. Miehelläkin tuntuu olevan ajatus siitä. Ollaan vähän yli 50v. 

Vierailija
11/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni harrastuspiirissä. Ensin oltiin niissä piireissä ystäviä, mutta ihmettelin, kun hän rupesi "järjestämään" sattumia ja kulkemaan rinnalla, ihan ohimennen vaan. Kiinnostuin.

Vierailija
12/12 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myös tukevasti kielivammainen kun harrastat tuota ulkopaikallislallatusta: "aikuisiällä".

Hyi kuinka inhottavaa kieltä.

Näin aikuisikäisen kuuluisi tuo otsikkosi kysymys kirjoittaa: "Rakastuminen aikuisiässä?"

Tai vielä kokonaan eri tavalla: "Rakastuminen aikuisena?"

Älkää lallattako -lla -llä -llällällällää ja llallallallallaa joka tilanteessa. Kielessä(mme) on valikoima muitakin sijamuotoja kuin tuo ulkopaikallissija.

Pertsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän