Janni Hussi <3 Joel Harkimo ?
Kommentit (151)
Nuorta rakkautta. Parasta maailmassa. Kaikki edessä yhdessä, koko aikuisikä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorta rakkautta. Parasta maailmassa. Kaikki edessä yhdessä, koko aikuisikä edessä.
Kunhan nyt vaalit ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämän palstan pitänyt olla kamalien feministien palsta? Naisvihaa ja sovinismia lähinnä täälläkin.
No arvaa ketkä tässä ketjussa kirjoittelee. Katkerat kaljamahaiset ja miestissiset nuoret miehet, joiden mielestä reippaan yrittäjän pitäisi ottaa nurkkiinsa haisemaan plösö elämäntapatyötön autisti.
No ei tartte tosiaankana nurkissa olla, mut enemmän vois sitä ihanaa persettä pyllistää, niin pääsis lykkimään ja läpsimään takaapäin oikein kunnolla. Naiset ovat siittämistä varten. Sinä päivänä kun naiset johtaa maailmaa, kuollaan kaikki.
Jaahas, nyt kolahti pakkikarusellissa ja kovaa. Toivotaan että pääset joskus poikuudestasi, edes lykkimään muuhun kuin käteesi.
Tämä on hieno juttu! 2 vapaata tyyppiä yhteen ja uskon, että sopivatkin hyvin kimppaan.
Itse en pidä Jannista, teennäinen, äänekäs, julkisuusfriikki, kovajätkä...
Mut hyvä, että löysivät Joelin kans toisensa ❤️
Vau! Nyt Janni sai taas elättäjän. Itse luulin että Jolle ei välttämättä ole hetero. Ja onhan se selvää että just aivan sattumalta vuosia jatkuneen sinkkuajan jälkeen Jolle-boy ottaa yhteyttä ja sitten lähdetään motskariajelulle ja rakkaus syttyi välittömästi. Vähän kuin modernin ajan ritari saapui ratsulla paikalle. Olikohan moottoripyörä valkoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vau! Nyt Janni sai taas elättäjän. Itse luulin että Jolle ei välttämättä ole hetero. Ja onhan se selvää että just aivan sattumalta vuosia jatkuneen sinkkuajan jälkeen Jolle-boy ottaa yhteyttä ja sitten lähdetään motskariajelulle ja rakkaus syttyi välittömästi. Vähän kuin modernin ajan ritari saapui ratsulla paikalle. Olikohan moottoripyörä valkoinen?
Mikään ei ole niin kade kuin mies jolla ei ole varaa edes polkupyörän sisäkumiin :D.
Mitenkäs nämä Janni Hussin "loppuunpalamiset". Onko sarjauupujamme "uupumiset" samaa sarjaa kuin Anne Kukkohovin "kidnappaus"?
Jannihan kertoi joskus, että hän uupui niin, ettei muistanut kuinka palloa heitetään:
– Oltiin viimein saatu sovittua puolison kanssa yhteinen vapaapäivä, ja päätettiin lähteä koiraspuistoon nättinä heinäkuisena päivänä. Mulla oli jo aamulla ollut tosi heikko olo, mutta ajattelin, että se johtuu kuumuudesta. Koira oli aivan innoissaan ja mä seison puistossa pallo kädessä. Pää sanoo heitä, mutta käsi ei vaan tottele. Silloin kaikki tuli ulos. Ihan kyynel silmäkulmaan, hän sanoo.
Nyt toukokuussa Janni kertoi, että hän uupui niin, ettei muistanut missä asuu:
Janni oli mennyt normaalisti kotiaan kohti, pysähtynyt erään oven eteen ja jäänyt hölmistyneenä tuijottamaan ovea.
– Olin aivan varma että asun kyseisessä rapussa. Sekunnin päästä olin aivan varma etten asu. Sitten en enää tiennyt missä asun. Koko tilanne kesti kokonaisuudessaan ehkä 5 sekuntia ja sen jälkeen tajusin, että toljotan väärän rapun ovea. Koirani katsoi minua vähintäänkin hölmistyneenä ja ohjasi minut kohti kotiovea. Olin kuitenkin niin hämmentynyt tilanteesta, että viimeistään siinä vaiheessa ymmärsin, että nyt on vedettävä käsijarrusta, Janni kirjoittaa.
Ja ei mennyt montaa kuukautta niin tuo meidän koko kansan yhteinen terveyasiantuntijamme "tämä likka" Janni kertoi taas ihan tässä viime viikolla, että:
... joku ihmeellinen pöpö on ottanut vallan tästä likasta. Pitkään jatkunut on-off flunssa ja kaamaiseva väsymys alkoi jo hiljalleen raastaa hermoja kaikkine sivutuotteineen, joten päätin poiketa ”suomalaisen miehen ideologiastani” ja marssia lääkärin pakeille.... Minulle tehtiin lääkärissä perusteelliset tutkimukset ja haastattelut, jonka päätteeksi marssin vielä röntgeniin kuvauttamaan otsa- ja poskiontelot. Mitään ei löytynyt mistään...Diagnoosi oli siis se, että olen terve kuin pukki. Tai en siis täysin terve, sillä haastattelun lomassa lääkäri luki rivien välistä stressikäyrien olleen allekirjoittaneella pitkään vähän turhankin pinkeänä. Määräykseksi sain lepoa ja lisää lepoa, mielellään kokonaan offia töistä. Kroppa kun ei millään pääse toipumaan edes flunssasta, jos koko ajan on hälytystila päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin kade kuin mies jolla ei ole varaa edes polkupyörän sisäkumiin :D.
Moi Janni! Miten menee? Millaiset viikkorahat Jollella on? Pärjäättekö?
t. self-made-millionaire
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. self-made-millionaire
En uskoisi Joelin huolivan ketään laiskaa elätettävää. Janni on kaunis ja fiksu nainen sekä kova tekemään töitä. Kyllä on ihanne vaimomatskua. Komea pari. Kovasti onnea heille.
Heikki Silvennoinen ja Joel Hallikainen kuumaa valuuttaa fitnes-piireissä? 😅
Varmaan aika sopivia toisilleen ja kauniita ihmisiä. Älkää kadehtiko.
Joelista tulee ihan positiiviset fiilikset, päinvastoin kuin Jannista, joka vaan tyrkkyjen tyrkky ja rahaa saalistamassa. Todella kulunut naama.
Hienoahan se on kun tulee Harkimo-nimiseltä viesti somessa niin alkaa yllättäen treffailu kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. self-made-millionaire
Semmoset miljonäärifantasiat siellä :D
Ei ole ketään, joka sanoisi näille ei, jos näiden kanssa saisi seukata. Ihania ovat ja parasta a- ryhmää.
Ei kai tuo Joel Harkimo luule että naiset on kiinnostuneita hänestä ilman nimeä/rahaa? Jos minä olisin rikas ja nimekäs haluaisin kumppanin joka ei välitä ensisijaisesti niistä. Janni Hussi on pyrkyri.
Joelilla on akateeminen koulutus.
Näistä uutisista tulee aina aavistuksen surumielinen, kaihoisa olo. Huomaa kerta toisensa jälkeen sen millaisia naiset pohjimmiltaan ovat. Noh, mukavaa lauantaita kaikille siitä huolimatta.
Niinkö? Ei usein parempaan suuntaan ainakaan.