Janni Hussi <3 Joel Harkimo ?
Kommentit (151)
Tämä on ollut tiedossa jo kauan, nyt ei Seiskan toimittajat ole olleet kartalla.
Heh, seiska keksi tämän vasta nyt?
eikö joel ole entinen jääkiekkoilija
Jos Joel ajaisi partansa, olisiko siellä alla leukaa?
Hei hei tietty Janni tykkäisi Joelista yhtä paljon jos olisi ihan perusduunari! :D
Samoin Minttu Kimistä!
Vierailija kirjoitti:
Hei hei tietty Janni tykkäisi Joelista yhtä paljon jos olisi ihan perusduunari! :D
Samoin Minttu Kimistä!
Mä en ymmärrä näitä juttuja. Kyllähän varakkuus ja varsinkin menestys muuttaa myös persoonaa. Olisko Kimi sama Kimi duunarina tai vaikka Jenni Vartiainen siivoojana? Ei olis. Mutta hei hei toki Kimi ja Joel olis Mintun ja Jannin kanssa vaikka nämä olis sadankilon keijukaisia
Eipä nyt liity tähän uutiseen mutta Jannista sai jotenkin maanläheisin ja mukavan kuvan tavallista elämää- sarjassa. Mutta sen jälkeen olen katsellut hänen tubevideoitaan ym. esiintymisiä julkisuudesssa niin hänellä tuntuu jatkuvasti olevan joku rooli päällä, ei kovin aitoa kuvaa saanut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin Minttu Kimistä!
Mä en ymmärrä näitä juttuja. Kyllähän varakkuus ja varsinkin menestys muuttaa myös persoonaa. Olisko Kimi sama Kimi duunarina tai vaikka Jenni Vartiainen siivoojana? Ei olis. Mutta hei hei toki Kimi ja Joel olis Mintun ja Jannin kanssa vaikka nämä olis sadankilon keijukaisia<3
Tästä tuli mieleen että olen nähnyt Joel Harkimon ja Jenni Vartiaisen liikkuvan yhdessä stadissa useammankin kerran. Luulin että niillä on suhde.
Kyllähän tällainen kiltti mieskin oppii näistä jutuista ainakin sen että rahalla ja statuksellahan niitä naisia tuntuisi saavan...
Ja ensi keväänä vaalit. Taitaa Joel olla ehdolla? ;)
Huussilla oli taas jokunen päivä sitten alusvaatekuvia julkaistuna. Sitten kiukuttaa kun joku lähettää kikulistaan kuvan ja hänet nähdään vain objektina. Miksiköhän? Mystistä.
Tyylikäs pari. Komea Joel ja kaunis Janni. Ihanaa!
Kylläpäs Janni onkin fiksu nainen! Go Janni Go!
raha haisee, harkimot sen verran rumia.
No onpas tosi OHO?