hei mieheni ex!
Olisitko niin ystävällinen, että poistaisit vihdoinkin hääkuvat facebookista, etkä jatkaisi sekä itsesi että muiden kiusaamista. Nolaat vain itsesi kun roikut menneessä.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos exmies toivoo et kuvat poistettais ja toinen vaan väen vängällä ne pitää esillä niin onko sekin vaan yhteisen menneisyyden kunnioitusta eikä suinkaan kiusaamista ;)
Kai jokainen saa omat kuvansa käyttää niinkuin haluaa. Ei siihen exillä ole nokankoputtamista. Jokaisella on menneisyys, eikä se avioliitto mihinkään katoa sieltä menneisyydestä vaikka kuvat poistettaisiinkin. Mies ei ole päässyt vielä yli jos kuvat harmittaa. Luulisi, että ennen uutta suhdetta olisi jo menneen kanssa sinut.
Niin just, sitähän se... muuta vaihtoehtoa ei ole. Samalla logiikallahan vanhat hääkuvat voisivat olla esillä vaikkapa seinällä uudessa kodissa. Mitä sitä nyt hienotunteisuuttaan kenenkään tunteita ajattelemaan.
Ihmeellinen tämä nykymaailma. Ei ennenkään entisten suhteiden merkkejä viety uuteen suhteeseen. Yhteen muutettaessa jopa saatettiin hävittää vanhoja astioita yms että päästiin aloittamaan uusi elämä puhtaalta pöydältä. Laitettiinko hääkuvat exän kanssa uuden kodin kirjahyllyyn kun ei somea ollut, sehän on sama asia. Veikkaanpa ettei.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen tämä nykymaailma. Ei ennenkään entisten suhteiden merkkejä viety uuteen suhteeseen. Yhteen muutettaessa jopa saatettiin hävittää vanhoja astioita yms että päästiin aloittamaan uusi elämä puhtaalta pöydältä. Laitettiinko hääkuvat exän kanssa uuden kodin kirjahyllyyn kun ei somea ollut, sehän on sama asia. Veikkaanpa ettei.
Niinpä!!
Paitsi että fasessa kuvat näkyy sellaisillekin, joille ne kotiseinällä olevat eivät näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!!
Paitsi että fasessa kuvat näkyy sellaisillekin, joille ne kotiseinällä olevat eivät näy.
Juuri näin. Nykyään vain niin kärkkäästi ajatellaan että MINULLA on oikeus tehdä MINUN kuvillani mitä MINÄ haluan. Se mikä ennen olisi ollut kaukana hienotunteisuudesta ja loukannut paljon, onkin yhtäkkiä nykyään hyväksyttävää. Kuvat pois facesta kun ero on tullut, samalla lailla kuin ennen kirjahylltstäkin.
Juuri näin. Petetyt ja jätetyt vaimot vaan viimeisenä oljenkortenaan pitävät kulissielämänsä rippeitä kaiken kansan näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, on pakko kommentoida että ei se ihan normaalia ole jos entisen elämän herutukset vielä julkisena jätetään kaiken kansan nähtäviksi. Itse poistin kaikki yhteiset kuvat heti facesta, itselleni ne toki jätin
Mulla on kolmelasta mun miehen kanssa. Jos meillä tulisi ero, niin eiköhän niistäkin voisi epäillä, että jotain "herutusta" on tullut harrastettua jossain vaiheessa? Vai poistanko lapsetkin elämästäni, että uudelle (mun tai miehen) ei tule paha mieli?
Mieheni hääkuva exänsä kanssa katosi anopin hyllyltä vasta kun mies itse peitti sen. Miehen veljen ja tämän ex-vaimon kuva on edelleen paikoillaan 😂 onkohan veljen nykyinen hääkuva siinä vieressä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!!
Tuskinpa ne sunun uutisvirrassasi näkyvät. Taidat itse käydä kyttäämässä asianomaisen profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Vain typerät exät jäävät roikkumaan
Vain typerät nyxät kyttää exien facekuvia!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni hääkuva exänsä kanssa katosi anopin hyllyltä vasta kun mies itse peitti sen. Miehen veljen ja tämän ex-vaimon kuva on edelleen paikoillaan 😂 onkohan veljen nykyinen hääkuva siinä vieressä??
Saakeli vieköön, jos joku tulee kotiini kertomaan, mitä kuvia saan pitää esillä ja mitä en. Lapseni ovat aikuisia, aikuisten pitää kestää tekojensa seuraukset. Minun kuvakokoelmastani päätän minä, ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos exmies toivoo et kuvat poistettais ja toinen vaan väen vängällä ne pitää esillä niin onko sekin vaan yhteisen menneisyyden kunnioitusta eikä suinkaan kiusaamista ;)
Exä voi olla katsomatta, mutta turha sitä on yrittää vielä eron jälkeenkin määräillä entistä puolisoaan. Se nyt vaan pitää hyväksyä, että exällä on täysi itsemääräämisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Petetyt ja jätetyt vaimot vaan viimeisenä oljenkortenaan pitävät kulissielämänsä rippeitä kaiken kansan näkyvillä.
Miten niin. Miten se nyxän persettä kutittaa jos kerran ollaan niin varmoja omasta suhteesta. Pidit tai et ihmisellä on menneisyytensä , miksi sitä kieltämään ja peittelemään. Kylläpä tämä näyttää olevan piikki jonkun lihassa. Mitä se muille kuuluu, mitä kuvia itsekukin pitää facessa. Niitä ei ole pakko kytätä jos mieli noin pahoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!!
Tuskinpa ne sunun uutisvirrassasi näkyvät. Taidat itse käydä kyttäämässä asianomaisen profiilissa.
Facekavereille näkyy ja tuskinpa jokainen fb-kamu kotona niitä käy katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin. Miten se nyxän persettä kutittaa jos kerran ollaan niin varmoja omasta suhteesta. Pidit tai et ihmisellä on menneisyytensä , miksi sitä kieltämään ja peittelemään. Kylläpä tämä näyttää olevan piikki jonkun lihassa. Mitä se muille kuuluu, mitä kuvia itsekukin pitää facessa. Niitä ei ole pakko kytätä jos mieli noin pahoittuu.
Niin kuin joku tuossa esitti hyvän pointin, niin eipä niitä hyllyssäkään pidetty ennen somea vaan otettiin hienotunteisesti pois. Kyse kun ei ole vaan sinusta ja sinun kuvistasi ja haluistasi vaan exän ja hänen läheisten, lapsien, nyxien ja heidän läheistensä.
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä mammat silmät kirkkaina väittää ettei kukaan tee kiusaa miehen nyxälle tuolla tavalla. Hah! Ex-vaimot on just niitä pahimpia, tekevät kiusaa kaikin mahdollisin tavoin eivätkä epäröi käyttää lapsia välikappaleina.
Ja miehetkö eivät koskaan hylkää lapsiaan, kun uusi tulee kuivoihin? Taitaa olla tutumpi kuvio se, että isä häipyy lasten elämästä, kun uusi suhde on tärkeämpi. Suunnatonta tuskaa on moni lapsi joutunut isänsä takia kestämään. Eli; Hah (vaikka tämä ei kyllä todellakaan ole ilon aihe) uuden kumppanin löytäneet miehet ovat niitä pahimpiaa, omat lapset jäävät paitsioon, kun pitää rakentaa uutta suhdetta. Ja se ex-vaimo kantaa kaiken vastuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai jokainen saa omat kuvansa käyttää niinkuin haluaa. Ei siihen exillä ole nokankoputtamista. Jokaisella on menneisyys, eikä se avioliitto mihinkään katoa sieltä menneisyydestä vaikka kuvat poistettaisiinkin. Mies ei ole päässyt vielä yli jos kuvat harmittaa. Luulisi, että ennen uutta suhdetta olisi jo menneen kanssa sinut.
Niin just, sitähän se... muuta vaihtoehtoa ei ole. Samalla logiikallahan vanhat hääkuvat voisivat olla esillä vaikkapa seinällä uudessa kodissa. Mitä sitä nyt hienotunteisuuttaan kenenkään tunteita ajattelemaan.
Luulisi, että ero on sen verran kriisin paikka, olipa jättäjä tai jätetty, että hienotunteisuus exiä kohtaan on suurinpiirtein viimeinen mieleen tuleva asia.
Mun äidillä on mun ja eksän hääkuva samassa paikassa missä se on ollut kymmeniä vuosia. Erosta on aikaa 14 vuotta. Uuden avioliittoni solmin 6 vuotta sitten. Uuden kanssa meillä ei ole hääkuvaa ollenkaan. Mieheni ei ole käsittääkseni asiasta ottanut nokkiinsa. Samoin oli nykyisen puolisoni isän luona miehen ja hänen eksän perhekuva seinällä, ja en keksinyt asiasta ottaa hernettä nenääni.
Minusta vanhat hääkuvat voi ihan hyvin olla omassa facessa. Jos ne jotakuta haittaa, niin se toisen ihmisen facesivun katsominenhan ei ole mitenkään pakollista. Itse asiassa jonkun eksän stalkkaaminen facessa on aika lapsellista, eikö?
Mä en ole eksän facekaveri, ja eksän nyksän estin kokonaan facessa, koska se nainen on lievästi sanoen merkillinen, ja hänen minun elämään tunkeutumiset facen kautta ja muita reittejä koin erittäin häiritsevänä. Niin että eksän nyksä ei siis nyt näe mitään minusta, jos nyt ei sitten eksä näytä sitä mitä hänelle näkyy. Hääkuvia siellä ei ole, koska mentiin eksän kanssa naimisiin paljon ennen kuin face keksittiin. (Jaa yksi taitaa olla jossain mun kaverin kuvissa, kun hän jakoi jonkun ikivanhan kuvan meidän häistä, ihan nostalgiasyistä kun itse näyttää kuvissa niin hoikalta!).
Mitä ne kuvat siellä somessa roikkuu, itse poistin julkisesti kaikki. Itsellä toki säilyy
Herää kysymys, että miksi ap haluaa kaivella miehen exän facebook-päivityksiä?