hei mieheni ex!
Olisitko niin ystävällinen, että poistaisit vihdoinkin hääkuvat facebookista, etkä jatkaisi sekä itsesi että muiden kiusaamista. Nolaat vain itsesi kun roikut menneessä.
Kommentit (96)
Hei paljonko auttaa, että purat mustasukkaisuuttasi anonyymillä nettipalstalla?
Jos ei kestä kumppanin historiaa, kannattaisi ottaa ehta mammanpoika.
Miksi roikut miehesi eksän faceseinällä? Jos se tietää sen, niin tottahan se sua ärsyttääkseen pitää niitä kuvia, kun tietää sen potuttavan sinua :)
Vain typerät exät jäävät roikkumaan
toisen naisen pitäisi aina muistaa että vanha suola janottaa lopulta eniten ja saa toistaa kuviota tulla jätetyksi...
Munkin ex mies haluaa takaisin liittoon kanssani. Katuu syvästi eroamme. Toki tää uus nainen on aika hankala kun muutoinkin erittäin mustasukkainen miehen lastentapaamisista. Saattaa olla, että palaamme vielä yhteen. Siihen suuntaan olemme salaisissa tapaamisissamme puhuneet. Joskus sitä vaan tekee virheratkaisuja. Uusi naisystävä pitää nyt vaan poistaa tyylikkäästi pois...
heh joku psykooottinen muija tutkii miehensä menneisyyttä ja itkee palstalla. taitaa olla äijä jättämässä...
No ei ole exää kun on vain nyxä.
Mutta jos tulisi ero niin en kyllä kyselisi keneltäkään lupaa mitä kuvia ja missä minulla olisi.
Paras olla vaan stalkkaamatta toisen Fb-sivuja jos pää ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu mitä kuvia muilla on?
Miksi kyttäät ihmisiä? Oletko noin epävarma?
Epävarmuutta on roikkua menneessä exien tavoin
Epävarmuutta on kieltää menneisyytensä.
Tai nykyisen kumppanin menneisyys .
Ai täällä mammat silmät kirkkaina väittää ettei kukaan tee kiusaa miehen nyxälle tuolla tavalla. Hah! Ex-vaimot on just niitä pahimpia, tekevät kiusaa kaikin mahdollisin tavoin eivätkä epäröi käyttää lapsia välikappaleina.
Menneisyys kuvineen on muistoja ei sitä että haluaisi ne takaisin. Menneeseen kuuluu paljon hyvää vaikka ero tulikin. Ei kuvien säilyttäminen ole menneen haikailuja. Kuka edes stalkkaa ex vaimoja. Menneisyydelle ei kannata olla mustasukkainen ja yhteiset lapset pitää exät elämässä loppu-elämän. Pitää ottaa lapseton ja seurustelematon mies jos ei kestä elettyä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Menneisyys kuvineen on muistoja ei sitä että haluaisi ne takaisin. Menneeseen kuuluu paljon hyvää vaikka ero tulikin. Ei kuvien säilyttäminen ole menneen haikailuja. Kuka edes stalkkaa ex vaimoja. Menneisyydelle ei kannata olla mustasukkainen ja yhteiset lapset pitää exät elämässä loppu-elämän. Pitää ottaa lapseton ja seurustelematon mies jos ei kestä elettyä elämää.
Juuri näin. Ne on mimenomaana muistoja mennisyydestä, joita ei pitäis unhoittaa uuden kumppanin takia.
Menneisyys on menneisyyttä, ja uusi elämä uuden kumppanin kanssa on sitä uutta elämää.
Totta kai pitää säilyttää muistot mut miks ihmeessä julkisena jossain facessa. Hei haloo, jos on erottu niin ei niitä enää esitellä.
Ja jos exmies toivoo et kuvat poistettais ja toinen vaan väen vängällä ne pitää esillä niin onko sekin vaan yhteisen menneisyyden kunnioitusta eikä suinkaan kiusaamista ;)
Totta kai petetyt ja jätetyt mammat saa säilyttää kulissiliittojensa rippeet
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Nyt tiedän, millä härnätä eksän uutta vaimoa, jos sellainen mieliteko iskee. Todennäköisemmin kuitenkin lähettäisin hänelle surunvalitteluadressin.
Kuulkaas naisväki, mistä kumpuaa tämä outo halu nokkia toisia naisia? Voisiko mitenkään ajatella, että se teidän eksänne tai nyksänne olisi ihan itse torvelo ja vastuussa pilalle menneestä avioliitosta? Vai oletteko te miestenne holhoojia?
Jännä homma, että syytät toisessa kappaleessa muita naisia siitä mitä teet itse ensimmäisessä kappaleessa.
Juuri samanlainen olet itse mistä muita syytät ;)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pitää säilyttää muistot mut miks ihmeessä julkisena jossain facessa. Hei haloo, jos on erottu niin ei niitä enää esitellä.
Ehkä ei ole edes erottu jos sulla ei ole esitellä niitä tuoreita hääkuvia fb:ssa ja sekös harmittaa. Taitaa joku mt-ongelmainen toinen nainen kun tuollaisia kirjoitella mustasukkaisuuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nykyään suhteessa eronneen miehen kanssa. Ensimmäinen asia, jonka suhteeseen alettuani tarkistin, oli nykyisen mieheni suhde ehntiseen puolisoonsa. Jos mies olisi ollut niin tollo, että suhde ei olisi ollut kunnossa, minä olisin jättänyt hyvästit miehelle sillä siunaamalla sekunnilla. Minä en tollojen kanssa suhteeseen ala.
Vain typerä ihminen hoitaa eron niin, että siitä jää vuosikausien katkeruus vellomaan. Hetkellisen surun ja katkeruuden purskahduksen ymmärrän, sokkivaiheessa, mutta sellaiset pitää hoitaa pois kuleksimasta.
Mä tein samoin. 3 vuotta saimmekin olla rauhassa miehen kanssa, mutta kun exä huomasi että olemmekin yhdessä ihan tosissamme, alkoi kiusanteko. Vaikea ajatella että mieheni olisi tässä se tollo, tai minä, kun en ennalta osannut tätä arvata. Tässä tapauksessa se oli vieläpä exä itse, joka sen eron alunperin halusi, ja minä tulin kuvioihin vasta kun he olivat olleet eronneena jo 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ap kokee saman kohtalon!
Hei, ei se voi kun sillä ei ole ollut itsellään niitä häitä eikä hääkuviakaan. Taitaa olla toinen nainen joka yrittää lyödä kiilaa avioparin väliin...
Sun nyxä on tieätkö mun tuxa. Ja sä olet kkohta taas exä. Tsori siittä. Meillä on taas sutinaa. Tuliko mies taas myöhässä töistä. Tsihihi.