hei mieheni ex!
Olisitko niin ystävällinen, että poistaisit vihdoinkin hääkuvat facebookista, etkä jatkaisi sekä itsesi että muiden kiusaamista. Nolaat vain itsesi kun roikut menneessä.
Kommentit (96)
M42 kirjoitti:
Herää kysymys, että miksi ap haluaa kaivella miehen exän facebook-päivityksiä?
Siksi koska miestäni kuvat häiritsee ja silti ne siellä ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen tämä nykymaailma. Ei ennenkään entisten suhteiden merkkejä viety uuteen suhteeseen. Yhteen muutettaessa jopa saatettiin hävittää vanhoja astioita yms että päästiin aloittamaan uusi elämä puhtaalta pöydältä. Laitettiinko hääkuvat exän kanssa uuden kodin kirjahyllyyn kun ei somea ollut, sehän on sama asia. Veikkaanpa ettei.
Niinpä!!
Paitsi että fasessa kuvat näkyy sellaisillekin, joille ne kotiseinällä olevat eivät näy.
Tuskinpa ne sunun uutisvirrassasi näkyvät. Taidat itse käydä kyttäämässä asianomaisen profiilissa.
Facekavereille näkyy ja tuskinpa jokainen fb-kamu kotona niitä käy katsomassa.
Olette siis miehesi exän kanssa facekavereita? Typerää. Vaikea uskoa, että joku jatkuvasti päivittäisi facesivulleen hääkuvaansa exänsä kanssa. Eiköhän ne kuvat ole siellä ko. exän albumissa, mistä niitä käyt jatkuvasti tiirailemassa. Kun molemmat miehesi kanssa estätte miehen exän, niin ongelma on poissa.
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Miksi ne miestä niin häiritsee? Eikö hän ole päässyt yli edellisestä avioliitostaan vai erostaan? Miehen historia on sama oli kuvat facessa tai ei. Itseasiassa, miksi hän kyttää exänsä facea. Poistaa kavereistaan ja kuvat ei häntä enää häiritse.
MIeheni eksän kuva on vielä heillä kotonaan. Ei ole minua yhtään haitannut vaikka se on miehen lapsuuden huoneen hyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Siis mies kaivelee exänsä päivityksiä? Vetäisin kyllä vähän herneet nenään.
Vierailija kirjoitti:
MIeheni eksän kuva on vielä heillä kotonaan. Ei ole minua yhtään haitannut vaikka se on miehen lapsuuden huoneen hyllyssä.
Näin juuri. Exät ovat vain historiaa.
Miksi et sano tuota sille miehen exälle? Että kuvat häiritsee. Ilmeisesti kuitenkin tunnette toisenne.
Tuskin niitä poistaa mutta oletpahan tehnyt asiasi selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos exmies toivoo et kuvat poistettais ja toinen vaan väen vängällä ne pitää esillä niin onko sekin vaan yhteisen menneisyyden kunnioitusta eikä suinkaan kiusaamista ;)
Kai jokainen saa omat kuvansa käyttää niinkuin haluaa. Ei siihen exillä ole nokankoputtamista. Jokaisella on menneisyys, eikä se avioliitto mihinkään katoa sieltä menneisyydestä vaikka kuvat poistettaisiinkin. Mies ei ole päässyt vielä yli jos kuvat harmittaa. Luulisi, että ennen uutta suhdetta olisi jo menneen kanssa sinut.
Riippuu kyllä siitä koko kokonaistilanteesta. Jos mun ex-miesystävälläni olisi minusta jotain vanhoja söpöstelykuvia esillä niin kyllä mua haittaisi ja inhottaisi. Johtuu siitä, että hän oikeasti kohteli minua niin törkeästi suhteen loppuvaiheessa eikä varmaan tajua sitä itse vieläkään kunnolla. Toivoisin että hän ei enää esittelisi yhteistä menneisyyttämme kenellekään. Haluan mennä eteenpäin eikä minulla ole velvollisuutta haluta hänen kanssaan enää mitään yhteyttä missään muodossa. En tietenkään väitä, että tietäisin mitään ap:n miehen tapauksesta. Tämä vaan hieman off topicina.
Minä poistin kaikki yhteiset kuvat somesta kun ero oli virallinen, itselle ne toki vielä jäi. Osittain selvyydeksi muille, osin itselleni. Koska vaikka yhteistä historiaa onkin takana, ei uutta elämää voi aloittaa jos käy haikailemassa entiseen. Ainakaan minä en.
Miksi ihmeessä ne kuvat pitää jättää sinne? Facen ideahan on että käydään katsomassa ihmisten (kyllä tuntenattomienkin) kuvia. Miksi pitäisi kaikelle maailmalle viestiä että jumittaa vielä entisessä. En tajua.
Mä oon ollut sen verran hienotunteinen että poistin kuvat heti. On se nyt vähän outoa, jos entisen elämän huippuhetket on jokaisen nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen tämä nykymaailma. Ei ennenkään entisten suhteiden merkkejä viety uuteen suhteeseen. Yhteen muutettaessa jopa saatettiin hävittää vanhoja astioita yms että päästiin aloittamaan uusi elämä puhtaalta pöydältä. Laitettiinko hääkuvat exän kanssa uuden kodin kirjahyllyyn kun ei somea ollut, sehän on sama asia. Veikkaanpa ettei.
Niinpä!!
Paitsi että fasessa kuvat näkyy sellaisillekin, joille ne kotiseinällä olevat eivät näy.
Juuri näin. Nykyään vain niin kärkkäästi ajatellaan että MINULLA on oikeus tehdä MINUN kuvillani mitä MINÄ haluan. Se mikä ennen olisi ollut kaukana hienotunteisuudesta ja loukannut paljon, onkin yhtäkkiä nykyään hyväksyttävää. Kuvat pois facesta kun ero on tullut, samalla lailla kuin ennen kirjahylltstäkin.
Minä ja mieheni emme ole postanneet yhtään yhteiskuvaa someen. Olimme kuitenkin kesällä juhlissa, joista otettiin paljon kuvia ja luvallamme laitettiin myös faceen. Meidät myös tägättiin niihin ja mukana on kivoja "söpöstelykuviakin".
Jos nyt eroaisimme ja mieheni alkaisi seurustella jonkun muun naisen kanssa, niin pitäisikö noiden kuvien ottajan käydä poistamassa meidän kuvamme, jotta uudelle naiselle ei tulisi paha mieli?
En ihan oikeasti ymmärrä, miksi joku käy ensin itse kyyläämässä ja sitten valittaa, kun löytää kuvia.
Minä kävin poistamassa kaikki kuvat edesmenneestä koirastani ennen kuin otin uuden koiran, koska en halunnut jumittaa enää entisessä enkä pitää yllä kulisseja menneistä onnellisista hetkistä sen vanhan koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!!
Juuri näin. Nykyään vain niin kärkkäästi ajatellaan että MINULLA on oikeus tehdä MINUN kuvillani mitä MINÄ haluan. Se mikä ennen olisi ollut kaukana hienotunteisuudesta ja loukannut paljon, onkin yhtäkkiä nykyään hyväksyttävää. Kuvat pois facesta kun ero on tullut, samalla lailla kuin ennen kirjahylltstäkin.
Minä ja mieheni emme ole postanneet yhtään yhteiskuvaa someen. Olimme kuitenkin kesällä juhlissa, joista otettiin paljon kuvia ja luvallamme laitettiin myös faceen. Meidät myös tägättiin niihin ja mukana on kivoja "söpöstelykuviakin".
Jos nyt eroaisimme ja mieheni alkaisi seurustella jonkun muun naisen kanssa, niin pitäisikö noiden kuvien ottajan käydä poistamassa meidän kuvamme, jotta uudelle naiselle ei tulisi paha mieli?
En ihan oikeasti ymmärrä, miksi joku käy ensin itse kyyläämässä ja sitten valittaa, kun löytää kuvia.
Itse ainakin tekisin niin
Nykymaailmassa katsotaan voivan tehdä mitä tahansa mitä ennen ei. Minun elämä, minun kuvat minun menneisyys. Kaikki raahataan mukaan uuteen ja muiden tunteilla ei mitään väliä.
Miksei voisi olla. Esimieheni erosi vaimostaan lähemmäs viisikymppisenä sopuisasti. Meni naimisiin nuoremman naisen kanssa ja sai vauvan. Exä on lapsen kummi. Miehen 50 v päivät järjestettiin exän ja nyxän yhteisvoimin pariskunnan kodissa sulassa sovussa. Esillä oli yhtälailla kuvia ekasta ja tokasta perheestä. Eihän siinä mitään kun kaikki oli sinut yhteisen historian suhteen.