hei mieheni ex!
Olisitko niin ystävällinen, että poistaisit vihdoinkin hääkuvat facebookista, etkä jatkaisi sekä itsesi että muiden kiusaamista. Nolaat vain itsesi kun roikut menneessä.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, on pakko kommentoida että ei se ihan normaalia ole jos entisen elämän herutukset vielä julkisena jätetään kaiken kansan nähtäviksi. Itse poistin kaikki yhteiset kuvat heti facesta, itselleni ne toki jätin
Minusta se on kyllä täysin normaalia. Ei historiani mihinkään häviä enkä sitä häpeä. Tosin meillä on ilmeisesti se ero, että sinä harrastat herutuskuvia, minä en.
Mitä menneisyyden poistamista se on jos ei pidä kaikkia someen koskaan tunkemia kuvia siellä loppulämäänsä :D Voi taivahan vallat :D Kyllä noista alustoista voi poistella ja isäillä kuvia ihan oman mielensä mukaan. Kaikilla säilyy menneisyys, eikä se katoa vaikka jonkun kuvan joskus jostain päin somea poistaisikin :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen poistanut exän kuvat facesta ja kaverilistaltakin. Mun mielestä on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan, että siellä ois hääkuvia tai jotain pussailukuvia exän kanssa. Tietty ne on hyviä muistoja menneisyydestä ja ne on kyllä tallella kovalevyllä ja omassa päässä, mutta ei niiden tarvitse enää olla esillä kaikille. Enkä myöskään halua, että uudella kumppanilla olisi niitä exän kuvia missään esillä. Onneksi hän on ajatellut samoin kuin minä, niin ei ole tarvinnut edes keskustella asiasta.
Juuri näin!
No tuo on vielä pientä! Mun miehen ex-vaimo suuttui kun menin mieheni kanssa naimisiin, ja mies otti minun sukunimeni, kun nyt he eivät ole enää samannimisiä, ja voi lapsiparkojakin! Soitteli perään ja määräsi miehen vaihtamaan sukunimensä HETI takaisin. Heh, ei vaihtanut.
Eksä oli tuossa vaiheessa jo kihloissa uuden miehensä kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Mitä menneisyyden poistamista se on jos ei pidä kaikkia someen koskaan tunkemia kuvia siellä loppulämäänsä :D Voi taivahan vallat :D Kyllä noista alustoista voi poistella ja isäillä kuvia ihan oman mielensä mukaan. Kaikilla säilyy menneisyys, eikä se katoa vaikka jonkun kuvan joskus jostain päin somea poistaisikin :D
Selitä minulle, miksi joku kuva pitäisi käydä poistamassa. Kuvitellaan vaikka, että minulla olisi edellisestä parisuhteestani matkakuvia vuodelta 2012 ja niissä näkyisi myös silloinen kumppanini. Miksi ja kenen takia minun pitäisi käydä poistamassa ne kuusi vuotta vanhasta kansiosta FB:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä minulle, miksi joku kuva pitäisi käydä poistamassa. Kuvitellaan vaikka, että minulla olisi edellisestä parisuhteestani matkakuvia vuodelta 2012 ja niissä näkyisi myös silloinen kumppanini. Miksi ja kenen takia minun pitäisi käydä poistamassa ne kuusi vuotta vanhasta kansiosta FB:ssa?
Minä minä ninä minä.... no vaikka ihan toisten ihmisten takia, exäsi ja hänen uuden elämänsä takia. Eihän ne kuvat SINULTA mihinkään häviä. On muuten helppo juttu merkitä facessa jokin kansio vain itselle nähtäväksi. Vink vink
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä ninä minä.... no vaikka ihan toisten ihmisten takia, exäsi ja hänen uuden elämänsä takia. Eihän ne kuvat SINULTA mihinkään häviä. On muuten helppo juttu merkitä facessa jokin kansio vain itselle nähtäväksi. Vink vink
Miten se vuodelta 2012 oleva kuva vaikuttaa exääni ja etenkään hänen uuteensa? En ihan oikeasti ymmärrä. En ole ikinä kokenut mustasukkaisuutta mieheni menneisyydestä, ajatuskin on minulle ihan käsittämätön. Eikö se ole se exän uusi, joka nyt ajattelee, että minäminäminä, minun takiani muiden ihmisten pitää muokata FB-aikajanaansa tai minäminäminä pahoitan mieleni?
Naurattaa kun jätetyt exät täällä alapeukuttamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Itku sinulla on kurkussa. Tutkit sinulle vieraiden ihmisten aikajanoja ja ahdistut siitä, että nykyinen miehesi on ollut jonkun toisen kanssa onnellinen. Äläkä edelleenkään suotta hyökkää minun kimppuuni, minulla ei ole eksien kuvia facebookissa kun ei viimeisten kymmenen vuoden ajalta ole eksiä.
Kannattaisi miettiä miten sitä facea ylipäätän käyttää. Meillä ei ole mieheni kanssa minkäänlaista parisuhdestatusta edes koko roskassa, saati että mitään yhteisiä pusukuvia sinne laitettaisiin. Emme tarvitse kenenkään hyväksyntää suhteellemme, vaan olemme olemassa muista ihmisistä ja somejutuista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se vuodelta 2012 oleva kuva vaikuttaa exääni ja etenkään hänen uuteensa? En ihan oikeasti ymmärrä. En ole ikinä kokenut mustasukkaisuutta mieheni menneisyydestä, ajatuskin on minulle ihan käsittämätön. Eikö se ole se exän uusi, joka nyt ajattelee, että minäminäminä, minun takiani muiden ihmisten pitää muokata FB-aikajanaansa tai minäminäminä pahoitan mieleni?
Sinä olet juuri sellainen #koskamävoin -tyyppi. Pidä vaan kaikki kuvat siellä. Et tule ymmärtämään kuitenkaan, vaikka sulle vääntäisi rautalangasta.
Mun nyxällä on yhteiskuvia exänsä kanssa facessa. Olen noin yleisesti aika herkkänahkainen, mutta tästä en kyllä ole ymmärtänyt loukkaantua tai hermostua.
Varmaan siellä olisi hääkuvakin, elleivät olisi menneet naimisiin jo kauan ennen someaikaa. Minun kuviani siellä ei ole, ja hyvä niin. Olen enemmän yksityisyyttä arvostava tyyppi.
Kiitos vinkistä. Nyt tiedän, millä härnätä eksän uutta vaimoa, jos sellainen mieliteko iskee. Todennäköisemmin kuitenkin lähettäisin hänelle surunvalitteluadressin.
Kuulkaas naisväki, mistä kumpuaa tämä outo halu nokkia toisia naisia? Voisiko mitenkään ajatella, että se teidän eksänne tai nyksänne olisi ihan itse torvelo ja vastuussa pilalle menneestä avioliitosta? Vai oletteko te miestenne holhoojia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itku sinulla on kurkussa. Tutkit sinulle vieraiden ihmisten aikajanoja ja ahdistut siitä, että nykyinen miehesi on ollut jonkun toisen kanssa onnellinen. Äläkä edelleenkään suotta hyökkää minun kimppuuni, minulla ei ole eksien kuvia facebookissa kun ei viimeisten kymmenen vuoden ajalta ole eksiä.
Tämä on pitkä jatkumo mieheni exän katkeruutta. Hän on tehnyt tahallaan asioita vaikeaksi ja keksii aina uutta kun huomaa ettemme edellisiTä lannistu. Kun.hän kuuli että mieheni haluaa erota, ehdotti hän että molemmat asuisivat edelleen viikko kerrallaan yhteisessä talossa lapsen kanssa. Raivarit tuli kun mies ilmoitti muuttavansa pois omaan asuntoon. Siitä asti hän on yrittänyt pompottaa, lapsen tapaamiset, raha-asiat, kaikki. Ei ole järjestänyt asioitaan vaan asuu pokkana edelleen talossa, ruinaa ja ruikuttaa, syyllistää ja manipuloi. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet juuri sellainen #koskamävoin -tyyppi. Pidä vaan kaikki kuvat siellä. Et tule ymmärtämään kuitenkaan, vaikka sulle vääntäisi rautalangasta.
En, en tule. En ymmärrä miksi minulle vieras ihminen tutkii kuviani ja sitten pahoittaa niistä mielensä. Jos olisit lukenut kommenttini, niin ymmärräisit, että kyseessä on täysin hypoteettinen tilanne, todellisuudessa olin 2012 ihan sinkku. Mutta väännä minulle rautalangasta: miksi menet tutkimaan sinulle vieraan ihmisen vanhoja kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Ei olla vaan julkisena pitää kuvia
Ja sinä kyttäät tikkana : D
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, on pakko kommentoida että ei se ihan normaalia ole jos entisen elämän herutukset vielä julkisena jätetään kaiken kansan nähtäviksi. Itse poistin kaikki yhteiset kuvat heti facesta, itselleni ne toki jätin
Toki joku toinen ajattelee eritavalla kuin sinä. Mutta toki se on sinun vaikea ymmärtää. Toki.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni ex jatkaa vaan vuodesta toiseen kiusaamista. Hulluja nuo ex-vaimot :/
Ja sinulle kelpasi hullun jätös?
Minä olen nykyään suhteessa eronneen miehen kanssa. Ensimmäinen asia, jonka suhteeseen alettuani tarkistin, oli nykyisen mieheni suhde ehntiseen puolisoonsa. Jos mies olisi ollut niin tollo, että suhde ei olisi ollut kunnossa, minä olisin jättänyt hyvästit miehelle sillä siunaamalla sekunnilla. Minä en tollojen kanssa suhteeseen ala.
Vain typerä ihminen hoitaa eron niin, että siitä jää vuosikausien katkeruus vellomaan. Hetkellisen surun ja katkeruuden purskahduksen ymmärrän, sokkivaiheessa, mutta sellaiset pitää hoitaa pois kuleksimasta.
Mä olen poistanut exän kuvat facesta ja kaverilistaltakin. Mun mielestä on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan, että siellä ois hääkuvia tai jotain pussailukuvia exän kanssa. Tietty ne on hyviä muistoja menneisyydestä ja ne on kyllä tallella kovalevyllä ja omassa päässä, mutta ei niiden tarvitse enää olla esillä kaikille. Enkä myöskään halua, että uudella kumppanilla olisi niitä exän kuvia missään esillä. Onneksi hän on ajatellut samoin kuin minä, niin ei ole tarvinnut edes keskustella asiasta.