KonMari-siivouksenne, miten olette onnistuneet? Mitkä olivat hyviä vinkkejä ja mitkä typeriä vinkkejä?
Tämä KonMarittaminen kävi mielessä kun kävin sukulaisen kotona joka oli tupaten täynnä tavaraa. Jopa olohuoneen sohva ja keittiön tuolit piti tyhjentää että mahduin istumaan kun turhan näköistä krääsää oli joka puolella. Puhumattakaan siitä että henkeäni alkoi ahdistaa koska niin paljon pölyä, mutta miten tuollaista pystyy edes imuroida kunnolla jossa lattiapinta-alaa enää noin kuudesosa asunnosta?
Itselläni koti pysynyt siistinä ja vähäkamaisena, myös pakostakin kun olen muutellut edestakaisin muutamien maiden väliä, töiden takia. Muutto lienee paras KonMaritustapa? :D
Minusta se on hyvä nyrkkisääntö että jos joku tavara ei tee iloiseksi tai onnelliseksi, niin siitä pitäisi luopua.
Kommentit (62)
On se sitten eläkkeellä onttoa jos ei ole mitään tavaroita elämän varrelta muistona.
Jep, mulle ainakin iski hirveä tarve lähteä kirppikselle kiertelemään. Se tuottaa minulle suurta iloa! Muita?