Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KonMari-siivouksenne, miten olette onnistuneet? Mitkä olivat hyviä vinkkejä ja mitkä typeriä vinkkejä?

ensibuumin jälkeen, miten menee?
13.09.2018 |

Tämä KonMarittaminen kävi mielessä kun kävin sukulaisen kotona joka oli tupaten täynnä tavaraa. Jopa olohuoneen sohva ja keittiön tuolit piti tyhjentää että mahduin istumaan kun turhan näköistä krääsää oli joka puolella. Puhumattakaan siitä että henkeäni alkoi ahdistaa koska niin paljon pölyä, mutta miten tuollaista pystyy edes imuroida kunnolla jossa lattiapinta-alaa enää noin kuudesosa asunnosta?

Itselläni koti pysynyt siistinä ja vähäkamaisena, myös pakostakin kun olen muutellut edestakaisin muutamien maiden väliä, töiden takia. Muutto lienee paras KonMaritustapa? :D

Minusta se on hyvä nyrkkisääntö että jos joku tavara ei tee iloiseksi tai onnelliseksi, niin siitä pitäisi luopua.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulle ainakin iski hirveä tarve lähteä kirppikselle kiertelemään. Se tuottaa minulle suurta iloa! Muita? 

Vierailija
62/62 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten eläkkeellä onttoa jos ei ole mitään tavaroita elämän varrelta muistona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme