Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy aspergerilta

Vierailija
13.09.2018 |

Kysy aspergernuorelta mitä haluat :)

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempasi ovat ammatiltaan?

Vierailija
82/103 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt tänään varmaan 10 aloitusta aspergerista. Miksi?

Vierailija
84/103 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää jo roskiin puhelimenne.

Vierailija
85/103 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vaikeuksia reittien ja suunnan hahmottamisessa?

Vierailija
86/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tavallisia duunareita. En ole neitsyt. En minä olen tehnyt yhtään aloitusta aspergerista paitsi tämän. On vaikeuksia hahmottaa reittejä ja suuntia. :D

Ap

Vierailija
87/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko ikinä alkoholia?

Vierailija
88/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy aspergernuorelta mitä haluat :)

Paljonko nostat penkiltä? entä mitkä ovat hauiksesi mitat?

Vierailija
89/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vähän maistanut isältä viiniä ja juonut pari kertaa siiderin, mutta en kyllä tykkää. En ole mitannut enkä tiedä paljonko saisin nostettua, kahvakuulani on 4kg ja käsipainot 2kg.

Ap

Vierailija
90/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Onko sinulla tätä piirrettä, että jos on tottunut tekemään jonkun asian tietyllä tavalla ja sitten jos jostain syystä muuttaa sen, niin takaisin ei ole paluuta - "on liian myöhäistä". Miksi ihmeessä se on liian myöhäistä??

Seurustelin kerran erään aspergermiehen kanssa, ja tämä tilanne toistui muutaman kerran. Hänen oli täysin mahdotonta palata enää entiseen "kaavaan" jos hän oli sen yhden kerran muuttanut. Hän ei koskaan osannut vastata kysymykseeni, "MIKSI se on liian myöhäistä?" Ymmärrän kyllä, että rutiinit ovat assille erittäin tärkeitä, tärkeämpiä kuin meille nenteille, mutta toivon kovasti, että osaisit vastata tähän, kiitos. Miksi paluu edelliseen rutiiniin on mahdotonta?? Onko sinulle?

Vierailija
91/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minulle mahdotonta ole, mutta vaatii hieman totuttelua. Miehillä muutenkin käsittääkseni oireilee pahemmin yleensä kuin naisilla, minulla ei tuollaista ongelmaa ole ollut.

Ap

Vierailija
92/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tykkää fyysisestä kontaktista mutta et ole neitsyt? Eikö se sitten ollut inhottava kokemus? Toivottavasti ei pakotettu... =/

Vierailija
93/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli inhottavaa enkä tykännyt siitä ollenkaan.

Oksettavaa, vastenmielistä ja kivuliasta.

Jäi vähän traumoja ja jätettiin hommat kesken. Tämä entisen poikaystävän kanssa, hyi.

Ap

Vierailija
94/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minulle mahdotonta ole, mutta vaatii hieman totuttelua. Miehillä muutenkin käsittääkseni oireilee pahemmin yleensä kuin naisilla, minulla ei tuollaista ongelmaa ole ollut.

Ap

Kiitos vastauksestasi! :) Osaisitko vielä tarkentaa, mikä siinä vaatisi totuttelua, jos kyseessä on jokin kyseiselle henkilölle (assille) vanha tapa? Kuvittelisin, että olisi hyvinkin helppo sujahtaa takaisin siihen totuttuun malliin? Tämä on asia, joka todella on jäänyt vaivaamaan minua.

Vierailija
95/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli inhottavaa enkä tykännyt siitä ollenkaan.

Oksettavaa, vastenmielistä ja kivuliasta.

Jäi vähän traumoja ja jätettiin hommat kesken. Tämä entisen poikaystävän kanssa, hyi.

Ap

Olen pahoillani :( Eli ilmeisesti olet aseksuaali? Onko nykyinen poikaystäväsi myös? Toisaalta olette kovin nuoria että eipä tuota ehkä varmaksi voi sanoa...

Vierailija
96/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein itsekään osaa sanoa miksi se on niin hankalaa, mutta veikkaan että johtuu ihan jostain aivojen rakenteesta tai jostain sellaisesta viasta, jolle ei tavallaan vaan voi mitään. :/ En kyllä ole ollenkaan varma.

Ap

Vierailija
97/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen melko varmasti aseksuaali ja poikaystävä ei, mutta pystyy kyllä ihan itse hoitamaan ne asiat omin käsin ja hänelle tämä on ihan ok. Ymmärtää minua hyvin.

Ap

Vierailija
98/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinua pelotta se että ihminen tekee vain tiettyjen roolien kautta ikäänkuuin ainoastaan velvoitettuna auttamista ikäänkuuin suorituksena?

Vierailija
99/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä kysymystä... :D Mitä mahdat tarkoittaa?

Ap

Vierailija
100/103 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up