Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki teinien vanhemmat kukkarot auki, uusi iPhone maksaa 1679e

Vierailija
13.09.2018 |

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000005825775.html

Ominaisuuksissa ei ole kyllä lähimainkaan markkinoiden paras puhelin, mutta teinejähän se ei kiinnosta koska Apple.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä, jos rahaa kerran on, miksi sitä ei saisi käyttää. Ja tuota hintaa ei voi edes verrata mihinkään luksustuotteeseen vaikkapa laukkuun tai kelloon?

Koska tyon kännykän oikea arvo on jotain ihan muuta. Eikä se muutu arvokkaammaksi, toisin kuin useat luksustuotteet.

Mielen heikkoutta maksaa tuollaisia kännykästä 2018. Ei ihme, että Nokia-kännyköiden suosio on ollut räjähdysmäistä.

Vierailija
22/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahaaha, kuka, anteeksi, ääliö maksaa PUHELIMESTA tuollaisen hinnan? Voisitko kertoa MIKSI?

Koska tuo hinta ei tunnu oikein missään. Eli jos ko. puhelin vaikuttaisi sellaiselta minkä eniten haluaisin valikoimasta, ja olisi aika puhelin vaihtaa, ostaisin. Tällä hetkellä mulla on iPhoneX joka sekin maksoi ostaessa jotain 1300 euroa. Minä vaan tykkään applen designistä ja käyttöliittymästä, ja kun ei kerran ole rahasta pulaa niin miksi ei?

Eli tahdot lähinnä lesota, että rahaa on? Kun kerran mitään mullistavia ominaisuuksia tämä ei sisällä, miksei muu malli kävisi? Tietysti saat tehdä rahallasi aivan mitä lystäät, mutta henkilökohtaisesti pidän tällaista järkyttävänä. Ei ne puhelimen materiaalitkaan taivaasta tipu, vaan louhitaan kaivoksista joissa usein on hyvinkin kyseenalaiset työskentelyolosuhteet, puhumattakaan luonnon turmelemisesta. Niin siksi ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan enää i-puhelimia halua, teini siis?

Ainakin täällä nuo on olleet jo pari vuotta aivan out teinien keskuudessa.

Vierailija
24/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, missäs päin maailmaa näin?

Vierailija
25/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun te persaukiset huolehtisitte omasta rahankäytöstänne ja taloudestanne yhtä hyvin kuin muiden. Ette olisi enää persaukisia.

Vierailija
26/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole meilläkään teinit vuosiin enää kinunneet iPhonea, ei sillä että saisivat vaikka haluaisivatkin. Eikä juurikaan näy kavereillakaan enää. Huawei ja One plus tuntuvat olevan suosiossa näiden kaveripiirissä.

Vierailija
27/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä, jos rahaa kerran on, miksi sitä ei saisi käyttää. Ja tuota hintaa ei voi edes verrata mihinkään luksustuotteeseen vaikkapa laukkuun tai kelloon?

Niin, kun luonnonvaroja jo osataan tehokkaasti hyödyntää, miksei niitä kulutettaisi oitis loppuun?

H a l o o

(Ja niiden laukkujen ja kellojen arvo kasvaa hyvin pidettyinä, puhelimen ei).

Vierailija
28/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo buumi meni jo vähän ohi. 2kymppinen tyttö on yhä sitä mieltä että pitää olla iphone.

Teinipoika 17v. ei enää halunnutkaan iphonea kun edellinen hajosi. Osti Samsungin ja monella kaverillakin on Samsung. Ehkä se on joku poikien juttu.

Vierailija
29/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahaaha, kuka, anteeksi, ääliö maksaa PUHELIMESTA tuollaisen hinnan? Voisitko kertoa MIKSI?

Koska tuo hinta ei tunnu oikein missään. Eli jos ko. puhelin vaikuttaisi sellaiselta minkä eniten haluaisin valikoimasta, ja olisi aika puhelin vaihtaa, ostaisin. Tällä hetkellä mulla on iPhoneX joka sekin maksoi ostaessa jotain 1300 euroa. Minä vaan tykkään applen designistä ja käyttöliittymästä, ja kun ei kerran ole rahasta pulaa niin miksi ei?

Eli tahdot lähinnä lesota, että rahaa on? Kun kerran mitään mullistavia ominaisuuksia tämä ei sisällä, miksei muu malli kävisi? Tietysti saat tehdä rahallasi aivan mitä lystäät, mutta henkilökohtaisesti pidän tällaista järkyttävänä. Ei ne puhelimen materiaalitkaan taivaasta tipu, vaan louhitaan kaivoksista joissa usein on hyvinkin kyseenalaiset työskentelyolosuhteet, puhumattakaan luonnon turmelemisesta. Niin siksi ei...

Kaikki mikä ylittää juuri sinun ostovoimakynnyksesi on lesoamista? Sori, ei ole.

Vierailija
30/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntuu, että teineillä on järki päässä ja tällainen ”statuksen” hankkiminen on out ja typerää pröystäilyä.

Vierailija
31/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mikä ylittää juuri sinun ostovoimakynnyksesi on lesoamista? Sori, ei ole.

Hahha, kyllä liksa tuohon riittäisi, mutta tuntuisi täysin käsittämättömältä käyttää tuollainen summa p u h e l i m e e n. Tehkää mitä tykkäätte, mutta pidän moista hölmönä ja pinnallisena.

Vierailija
32/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000005825775.html

Ominaisuuksissa ei ole kyllä lähimainkaan markkinoiden paras puhelin, mutta teinejähän se ei kiinnosta koska Apple.

OT: mikä olisi mielestäsi markkinoiden paras puhelin ominaisuuksiltaan? Olen vaihtamassa, niin kuulisin todella mielelläni :)

Vierailija
33/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

valintoja, valintoja. Itse voin olla pari vuotta ostamatta halpisrättejä ja sitten rysäyttää kunnolla vaikka juurikin tuohon. Tai johonkin muuhun luksukseen.

Vierailija
34/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä se on teini-ikään jämähtäneet aikuiset, jotka noilla tyydyttävät materiankaipuutaan ja sisäistä tyhjyyttään. Teinejä ei iphone enää samalla tavalla kiinnosta kuin ennen.

Vierailija
35/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se Apple.

Vierailija
36/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kätyät noita "kyseenalaiset työskentelyolosuhteet", "luonnon turveleminen" -argumentteja juuri Iphoneen? Eikö nuo täsmää kaikkiin puhelinmerkkeihin.

En ymmärrä, miksi ketään kiinnostaa, mihin toiset tuhlaavat rahansa. Minä ostan aina 100-200 euron puhelimen, koska pelkään sen puolesta: olen hajottanut viime vuosien aikana todella monia puhelimia, joten en raaski ostaa kalliimpaa. Ehkä ne kestäisivätkin, tai sitten ei, mutta minulle riittää nuo halvemmat. Mutta en silti valita kenellekään siitä, jos joku haluaa ostaa kalliimman.

Vierailija
37/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun luonnonvaroja jo osataan tehokkaasti hyödyntää, miksei niitä kulutettaisi oitis loppuun?

H a l o o

(Ja niiden laukkujen ja kellojen arvo kasvaa hyvin pidettyinä, puhelimen ei).

Ai nyt yks kaks hyvinpidettyjen laukkujen ja kellojen arvo kasvaakin ajan mittaan? Haha, ihan muuta on köyhät mukatietävät täällä mesonneet vuosia. Mielipide muuttuu aina tarpeen mukaan, kätevää.

Vierailija
38/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä puhelinhysteerisyyttä. Itsellä n. 200 euron älykännykkä. Toimii  ihan täydellisesti vielä vuosienkin jälkeen. Parinkymmenen sovelluksen ja 3000 kuvan jälkeen tilaa on vielä, kuvat on korkealaatuisia, pystyn soittamaan ja lähettämään viestejä, pelatakin sillä voi, akku kestää koko päivän ja jos tarvii ladata latautuu puolessa tunnissa melkein täyteen. Mikä muka voi olla enää paremmin? Mitä lisää enää voi saada? 

Vierailija
39/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahha, kyllä liksa tuohon riittäisi, mutta tuntuisi täysin käsittämättömältä käyttää tuollainen summa p u h e l i m e e n. Tehkää mitä tykkäätte, mutta pidän moista hölmönä ja pinnallisena.

Mä pidän kaltaistasi kyttääjää ja valittajaa köyhänä ja kateellisena.

Vierailija
40/93 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala... mitähän jäi lapsena vaille jos tuollainen on Pakko Saada?