Nyt kaikki teinien vanhemmat kukkarot auki, uusi iPhone maksaa 1679e
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000005825775.html
Ominaisuuksissa ei ole kyllä lähimainkaan markkinoiden paras puhelin, mutta teinejähän se ei kiinnosta koska Apple.
Kommentit (93)
Onneksi mun teinit ajattelee omilla aivoillaan =) Ja ostaa nykyään omilla rahoillaan. Mutta eivät älyttömyyksiä vaatineet silloinkaan kun mamma betalade
Miten pelle pitää olla, että ostaa puhelimen jonka perusrunko maksaa 500e ja logo tonnin?
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000005825775.html
Ominaisuuksissa ei ole kyllä lähimainkaan markkinoiden paras puhelin, mutta teinejähän se ei kiinnosta koska Apple.
Persaukisille kallis. Voit vapaasti ostaa jonkun toisen puhelimen
Vanhan sanonnan mukaan: Eihän se ole hullu, joka pyytää vaan se, joka maksaa. Minusta iPhone SE on hyvä, kun se mahtuu taskuun ja maksaa 230€.
Omena oo ompon poo kirjoitti:
Vanhan sanonnan mukaan: Eihän se ole hullu, joka pyytää vaan se, joka maksaa. Minusta iPhone SE on hyvä, kun se mahtuu taskuun ja maksaa 230€.
SE on paras.
T. Pienikätinen
Hahhahaaha, kuka, anteeksi, ääliö maksaa PUHELIMESTA tuollaisen hinnan? Voisitko kertoa MIKSI?
Kovimmat kokkarit ostaa jo ekaluokkalaiselle varmaan tuollaisen.
Vierailija kirjoitti:
Omena oo ompon poo kirjoitti:
SE on paras.
T. Pienikätinen
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaa tabletin kokoisen puhelimen. Yksi kaverini aina ylistää omaansa, joka tosin on aina hukassa, kun se ei mahdu taskuun. 😂
Ihan saavat mun puolesta keräillä vaikka pulloja jos tuollaisen haluavat. Mun lompsani pysyy moisten osalta sulki.
Vierailija kirjoitti:
Hahhahaaha, kuka, anteeksi, ääliö maksaa PUHELIMESTA tuollaisen hinnan? Voisitko kertoa MIKSI?
statussymboli
Ymmärtäisin, jos puhelimessa olisi sisäänrakennettu kaikuluotain/metallinpaljastin/laserpyssy ja sen saisi rullalle taskuun. Toisin sanoen, Jotain uutta. Mutta ei, samat ominaisuudet kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
statussymboli
Jos jonkun käsissä tuon luurin näen, saa hän minulta korkeintaan ääliön statuksen.
Kyllä saavat itse ostaa tuollaiset, jos haluavat. Kohtuuhintaisen perusälypuhelimen me voimme kustantaa, mutta toi on jo ihan naurettavaa. Ja kerran kun putoaa niin se oli siinä.
Taas paiskotaan ovia monessa perheessä kun ei saadakaan tätä uutta mallia.... :D
Miksi niiden täytyy pukata joka vuosi uudet puhelimet? Eikö joka toinen vuosi riitä.
Iphonessa olen tyytyväinen siihen, että mistään viruksista ei ole tarvinnut huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo hinta ei tunnu oikein missään. Eli jos ko. puhelin vaikuttaisi sellaiselta minkä eniten haluaisin valikoimasta, ja olisi aika puhelin vaihtaa, ostaisin. Tällä hetkellä mulla on iPhoneX joka sekin maksoi ostaessa jotain 1300 euroa. Minä vaan tykkään applen designistä ja käyttöliittymästä, ja kun ei kerran ole rahasta pulaa niin miksi ei?
Niin samaa mieltä, jos rahaa kerran on, miksi sitä ei saisi käyttää. Ja tuota hintaa ei voi edes verrata mihinkään luksustuotteeseen vaikkapa laukkuun tai kelloon?
Haluan ihan oikeasti tavata sen vajakin, joka ostaa yli puolentoistatonnin puhelimen.
Ja olen ns. "Rikas". No, Uudet nokialaiset ovatkin jo mielenkiintoisempia vaihtoehtoja.
Menee jo ihan kipeäksi kulutushysteriaksi.