Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Vierailija kirjoitti:
Saatiinhan kuitenkin korkeatasoinen finaali tänä vuonna. Ei yhtään heikkoa lenkkiä mukana.
Jes! KAIKKI jäljelläolevat ovat parempia kuin viime vuoden top2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiinhan kuitenkin korkeatasoinen finaali tänä vuonna. Ei yhtään heikkoa lenkkiä mukana.
Jes! KAIKKI jäljelläolevat ovat parempia kuin viime vuoden top2.
Kyllä! Pitää paikkansa. Mielenkiintoinen kisa. Kuitenkaan kukaan ei ole täysin ylivoimainen.
Sara kuulostaa sellaiselta koulun joulujuhlan laulajalta
Ääni värisee kuin olisi geishakuula ahterissa
Saralla epävireisyyttä ja epävarmuutta äänessä. Mihin sen ääni on kadonnut?
Saran liikkuminen kuuluu laulussa. Kannattaisi olla vähän enemmän paikallan.
Tää i kissed a girl ei kyl nyt oikein lähteny saralta...
Ihme himmailua Saralla. Ehkä jännitti.
Toinen biisi ei menny putkeen, tuomarit puhuu asiaa.
En ees ymmärrä miten tää Sara on vielä jatkossa..Ihan mitäänsanomaton. Monta paljon parempaa kuin hän on jo tippunut.
Ei ollut Saran paras päivä tänään. Toivotasn kuitenkin että riittää mahdollisimman pitkälle. Mun suosikki Santan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Patrikille ei tule samaa kohtaloa kuin viimekauden Leeville..
Mikäs Leevin kohtalo on? En ole kuullut hänestä mitään.
Vastasit itse kysymykseesi 😂 eli toivottavasti Patrikista kuitenkin kuullaan vielä kisan jälkeenkin jotain.
Moi kaikille!
Kysyisin noista tuomareista, onko kenelläkään mitään kokemusta musiikkialalta vai onko heidät valittu randomisti? erikoisesti kiinnitin huomioni tuohon peruukkipäiseen naiseen, joka "jammailee" koko ajan musan tahdissa. Vaikuttaa erikoiselta tyypiltä.
Siis kertokaa mulle miten tää kisa etenee. Pääsevätkö kaikki 6 jatkoon finaaliin vai putoaako tästä joku pois ennen ensi perjantaita?
Saran ensimmäinen esitys oli hyvä. Mäkin olin et ”höh, miks se nyt jo loppu”. Mutta Katy Perryn jo puhkisoitettuun biisiin Sara ei tuonut mitään uutta.
Santa on liian karu idoliksi. Vähän vois olla iloa ja kepeyttäkin.