Sain pomolta matkalahjakortin, suositelkaa kohdetta:)
1000€ matkalahjakortti aurinkomatkoille.
Suosittele kohdetta 2 henkilölle jotka eivät ole hirveästi matkustelleet.
Kommentit (42)
Joko maksoit ekstraverot saamastasi lahjasta?
Katsele sitä matkakohdetta vasta sen jälkeen.
Hymiön tuolle puolen, äläkä suotta tule takaisin...!
Vierailija kirjoitti:
Joko maksoit ekstraverot saamastasi lahjasta?
Katsele sitä matkakohdetta vasta sen jälkeen.
Eikö sulla muuta ole mielessä kuin verot? Ap kysyi kohdetta, ei mitään kateellista vinkunaa veroista.
Koska ajattelit matkalle lähteä ? Se vaikuttaa aika oleellisesti välillä myös kohteeseen.
Tuskin sait. Tuon suuruiset lahjat katsotaan lahjaveron alaisiksi.
Matkalle lähtö olisi huhtikuun lopussa, mies saa silloin lomaa töistä ja mielellään viikko oltaisiin reissussa.
Toki voimme itse laittaa myös hiukan lisää (sekö tietysti käyttörahat paikan päällä) mutta mielellään edullinen kohde.
Ap
Millainen ilmasto, luonto ja aktiviteetit teitä kiinnostaa? Norjaan patikoimaan, Lontooseen shoppailemaan, Pariisiin taidetta katsomaan, Roomaan syömään, Budapestiin kylpemän tai vaikka johonkin rannalle makaan. Jos haluaa yhdistää tuon kaiken, menisin Ateenaan.
Vierailija kirjoitti:
Provon tunnistaa aina hymiöstä otsikossa.
Mulle on ihan sama uskotko vai et, melko surkea aihe kuitenkin provoksi, omasta mielestäni siis.
Ap
Jos töistä said niin pitää ilmoittaa verottajalle
Pääsee sillä ehkä pärnuun
Vierailija kirjoitti:
Matkalle lähtö olisi huhtikuun lopussa, mies saa silloin lomaa töistä ja mielellään viikko oltaisiin reissussa.
Toki voimme itse laittaa myös hiukan lisää (sekö tietysti käyttörahat paikan päällä) mutta mielellään edullinen kohde.Ap
Kreikkaa suosittelisin! Meri vielä kylmä mutta muuten lämmintä.
Matkailija kirjoitti:
Millainen ilmasto, luonto ja aktiviteetit teitä kiinnostaa? Norjaan patikoimaan, Lontooseen shoppailemaan, Pariisiin taidetta katsomaan, Roomaan syömään, Budapestiin kylpemän tai vaikka johonkin rannalle makaan. Jos haluaa yhdistää tuon kaiken, menisin Ateenaan.
Sehän tässä onkin kun ei olla paljon matkusteltu niin kaikki tuntuu mielenkiintoiselta.
Ja tuntuu etten millään osaa päättää kun Aurinkomatkojen sivuilla kävin
Ap
Sen sijaan, että viet rahat ulkomaille, mitä jos käyttäisit ne viikon kierrokseen Kymenlaaksossa? Samalla reissulla näkisit Kotkan, Haminan, Kouvolan, ehkä jopa Lappeenrannan, jos aikataulu sallii.
Vierailija kirjoitti:
Jos töistä said niin pitää ilmoittaa verottajalle
Pääsee sillä ehkä pärnuun
En saanut töistä, ihan henkilökohtainen lahja. Ei tarvitse huolehtia veroista, kiitos kuitenkin huolenpidosta:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että viet rahat ulkomaille, mitä jos käyttäisit ne viikon kierrokseen Kymenlaaksossa? Samalla reissulla näkisit Kotkan, Haminan, Kouvolan, ehkä jopa Lappeenrannan, jos aikataulu sallii.
Tekeekö Aurinkomatkat reissuja myös Kotkaan Kouvolaan ja Haminaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voimme itse laittaa myös hiukan lisää (sekö tietysti käyttörahat paikan päällä) mutta mielellään edullinen kohde.Ap
Kreikkaa itsekkin katselin? Onko suositella kohdetta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti, mutta tonnilla ei Suomessa viikkoa lomaile. On vähän paremman väen kohde, tai ainakin sellaisten, joilla on enemmän budjettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikkaa itsekkin katselin? Onko suositella kohdetta?
Ap
Joku isompi saari. Me oltiin viime kesänä Rodoksella ja tykättiin. Myös Kreeta olis ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voi myydä sen kortin ja käyttää rahat Kaakon Kulmalla.
Itse lähtisin Kreikkaan. Mene Aurinkomatkojen sivuille ja valitse sieltä. Ihana pomo sinulla.