Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Tuo Patrik heti pois. On ihmisen kiusaamista päästää noin epävarma esiintyjä suoriin lähetyksiin. Ja jos voittaisi, niin takuuvarmasti siitä ei mitään kuultaisi sen perään. Tuossa on sellaisiakin, joilla on pitkästi työtä jo tehtynä esiintyjinä ja varmuutta. Ja karismaa, mä näin Patrikissa vain pelokkaan pikkupojan. Ehkä kaikki tavikset voi samaistua, mutta onko tää se paikka jossa äänestetään sillä perusteella?
Mielenkiintoista nähdä, mitä kappaleita tuomarit valitsevat tänään. Laitetaanko Santa laulamaan suomeksi? Tai Leo laulamaan?
Haluaisin kuulla Leolta lisää hänen omia kappaleitaan, mutta tänään niitä varmaan ei kuulla. Tuomarit valitsevat yhden kappaleen ja toinen on kilpailijan itse valitsema oman idolin kappale. Ei varmaan ole edes Leolla pokkaa alkaa mihinkään ”mä oon mun oma idoli joten vedän mun oman biisin” -sössötyksiin, joten varmaan kuullaan jotain yhdentekevää Cheek-versiointia. Periaatteessa idoliteeman voisi vääntää tyyliin ”äiti on mun idoli, joten vedän mun oman biisin Äidille”, mutta tuskin hän toista kertaa samaa biisiä esittää. Itse sinänsä mielelläni kuulisin sen Äidille-biisin uudelleen.
Veikkaan että lopputulos
1. Patrik
2. Leo
3. Noora
4. Santa
Noora ei mielestäni eilisessä jaksossa onnistunut oikein kummassakaan esityksessä valitettavasti. Tuo Chisun biisi oli täysin väärin valittu hänelle, ei sopinut hänelle ollenkaan niinkuin ei aiemmin kun esitti Jenni Vartiaisen biisin. Toinen esityskään ei ollut mitenkään erityinen. Noora on omia suosikkejani, mutta hänen tasonsa on ollut vähän turhan vaihteleva. On välillä ihan suvereeni ja loistava, välillä hyvin keskinkertainen. Luulen että hänen esitettäväkseen ei sovi niin laaja kappalevalikoima kuin jollekin toiselle ja moni kappaleista ei tuo hänen vahvuuksiaan esiin. Myös stailaus oli tällä kertaa harvinaisen huono.
Patrik onnistui mielestäni paremmin tuossa ekassa biisissä kuin mitä pelkäsin. Alku oli kauhean kuuloista, mutta suoriutui mielestäni lopulta kohtuullisesti hänelle hankalasti valitusta kappaleesta. Etenkin esiintyminen mielestäni onnistui, oli yllättävän itsevarman ja rauhallisen oloinen. Lemon tree taas oli kokonaisuudessaan onnistunut. Patrik nosti siis mielestäni selkeästi tasoaan, viime kerran jälkeen itselle jäi hänestä epävarma fiilis.
Jere onnistui laulullisesti erittäin hyvin molemmista kappaleista, mutta jostain syystä en oikein saa häntä makuuni. Jotenkin tylsän tai särmättömän oloinen.
Ruudussa on katsottavissa, kun Johanna esitti kenraaliharjoituksissa kappaleet Pikkuveli ja Kaunis rietas onnellinen: https://www.ruutu.fi/video/3320609
Vierailija kirjoitti:
Jäi epäselväksi, putoaako näistä kolmesta taas yksi ja huomisista taas yksi.
Kyllä, ainakin Idolsin Facebook-sivun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että lopputulos
1. Patrik
2. Leo
3. Noora
4. Santa
Mä pelkään että Noora voi tippua jo aikaisemmin, ansaitsisi päästä pidemmälle mutta esimerkiksi eilen taas ei päässyt loistamaan. Patrik tai Leo voittaa, se mun veikkaus myös. En osaa vielä sanoa kumpi, sillä uskon Leonkin saavan paljon ääniä. Santaa ja Saraa veikkaan tällä hetkellä seuraaville sijoille.
Toivottavasti Patrikille ei tule samaa kohtaloa kuin viimekauden Leeville..
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Patrikille ei tule samaa kohtaloa kuin viimekauden Leeville..
Mikäs Leevin kohtalo on? En ole kuullut hänestä mitään.
Jos ei tänään Atte tipu niin se on ihme.
Miten tää Lauri Tähkä liittyy Idolsiin?
Vierailija kirjoitti:
Miten tää Lauri Tähkä liittyy Idolsiin?
Tähkä näytti ammattilaisotetta amatööreille.
Santa näyttää sivusta vähän Jenni Poikelukselta
Apua leo on ihana! Hyvä että atte joutu pois. Jeeee!
Oioi, Santa pudotusuhan alla. Atte tippui nyt mutta harmi jos Santa tippuu seuraavana. Ei kerrottu kuka sai eniten ääniä :(
Veikkaan Leoa.
Santan ilme, kun luuli hetken tuhannesosan, että sai eniten ääniä, mutta sanottiinkin SARA :D
Vierailija kirjoitti:
Santan ilme, kun luuli hetken tuhannesosan, että sai eniten ääniä, mutta sanottiinkin SARA :D
Siis saiko Sara enemmän ääniä kuin Leo?
Saatiinhan kuitenkin korkeatasoinen finaali tänä vuonna. Ei yhtään heikkoa lenkkiä mukana.
Mä luulen, et Patrik voittaa. Leosta voi olla vastusta, mutta tuskin suomiräpillä Patrikia enempää ääniä haalitaan.