Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols 2018 -keskusteluketju

Vierailija
12.09.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (1928)

Vierailija
61/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideasta tehty insertti lupasi paljon.

Ei vakuuttanut.

Vierailija
62/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa onko tämä kausi yhtään sen parempi kuin edellinen. Selasin pikkusiskon luona tuota Antti Tuiskun uusinta kirjaa jossa kertoi Idolsin olleen hänelle tietenkin näkyvyyttä uuden levyn myötä. Se oli varmasti kaikille aika selvää. Eniten yllätti kuitenkin se, että Tuisku oli itkien lähtenyt alkuvuodesta palaverista pois, kun Nelonen ja tuotanto oli olettanut vahvasti, että Tuisku tulee jatkamaan seuraavalle kaudelle. Olisivat kovin halunneet. Mitenköhän olisi tällä kertaa toteutettu kausi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kolahtanut ollenkaan; olenko ikäloppu, aika ajanut ohjelman ohitse vai oliko tuomaristo jotenkin 'läts' eli ei syntynyt oikein tunnelmaa. Ääh, ei jatkoon...no katson ehkä mutta olipa jotenkin..tylsää.

Vierailija
64/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ohjelmassa olivat: Nikula is back, se nainen, joka lauloi siitä kulkuriveljestä ja tämä turkulainen kaveri. Miinusta turhista löpinöistä ja ylenmääräisistä haastatteluista ennen kuin laulaja alkaa laulaa. Kumpikaan, Jannika B ja Maija Vilkkumaa, ei kuulu suosikkeihini, joten ohjelman katsominen ei oikeastaan ole mikään nautinto kuitenkaan.

Vierailija
65/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kolahtanut ollenkaan; olenko ikäloppu, aika ajanut ohjelman ohitse vai oliko tuomaristo jotenkin 'läts' eli ei syntynyt oikein tunnelmaa. Ääh, ei jatkoon...no katson ehkä mutta olipa jotenkin..tylsää.

Mä luulen et kyse on nimenomaan iästä. Ei näissä oo enää sitä samaa fiilistä kun sillon kun itse oli puolet nuorempi :D Samaten aika on varmaan ajanut näiden kykykisojen ohitse jo. 

Vierailija
66/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana esitys tämä Kulkuriveljeni Jan. 

Samaa mieltä. Ällistyttävän hyvä, kirkas ja selkeä äänen tuotto esittäjällä. Vahva ääni mikä pitää ollakin eikä mitään piipitystä. Mun mielestä paras kaikista jotka esiintyivät.

Vierailija
67/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että tätä ylipäätään Suomessa vielä kuvataan kun Amerikassakin loppui jo useita vuosia sitten koko formaatti. Tänne tulee kaikki jäljessä mut yleensä jääkin sitten siihen pariin kauteen.

Vierailija
68/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jaakko jatka sitä kanteleen soittoa yksinäsi...

Vierailija
69/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas toi Iida taitava tanssija.

Vierailija
70/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ällistyttävän hyvä, kirkas ja selkeä äänen tuotto esittäjällä. Vahva ääni mikä pitää ollakin eikä mitään piipitystä. Mun mielestä paras kaikista jotka esiintyivät.

Veti muuten hyvin Adeleakin. Kolmen kärkeen koko kisassa, veikkaan.

Vierailija
71/1928 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta todella homssuinen ja luotaantyöntävä olemus, ihan kuin sillä viime kauden hehkutetulla Annilla.

Vierailija
72/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa toinen jakso. Toivottavasti tänään esitellään vähän nopeatempoisemmin eri laulajia eikä jumahdeta moneksi minuutiksi kuuntelemaan nyyhkytarinoita.

Vierailija
73/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. En ymmärrä miksi Vikman ei päässy jatkoon. Mukana niin paljon huonompia.

Ai niin. Sillä ei varmaan ole ollu riittävästi vastoinkäymisiä.

Vierailija
74/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho meinasin unohtaa koko ohjelman. Noh, taisin missata vain yhden kilpailijan kun esittelyklipit kestää ikuisuuden.

Vierailija
75/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun nää ei meinannut päästää sitä ekaa tyttöä tänään jatkoon, ehkä ei ollut sitä nyyhkytarinaa.

Vierailija
76/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh. En ymmärrä miksi Vikman ei päässy jatkoon. Mukana niin paljon huonompia.

Ai niin. Sillä ei varmaan ole ollu riittävästi vastoinkäymisiä.

No minä ymmärrän.

Myötähäpeä oli aika suuri, kun kuuntelin. Piti laittaa äänettömälle...

Vierailija
77/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone onn äijä.

Vierailija
78/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä missasin jotakin. Mitä Vilkkumaa sanoi moneen kertaan Vikmanille? En käsittänyt.

Vierailija
79/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikmannilla todella pakotettu ja kireä ääni.

Vierailija
80/1928 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt paljon parempi kuin viime vu8den Idolsparodia. :D

Ketju on lukittu.