Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satisfyer

Vierailija
12.09.2018 |

Onko kellään kokemuksia satisfyer 2 laitteesta? https://www.kaalimato.com/catalog/Satisfyer+2+-+Next+Generation_p_36658… Tiedän, että saa muualta edullisemmin mutta linkki vain vempeleen havannointiin. Onko hyvä? Tai muista satifyereista kokemuksia?

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitetta ei saisi käyttää 15 minuuttia kauempaa?

Kyllä sitä saa, kunhan tunnet kroppasi etkä turruta sitä. 

Maailma on täynnä pöljiä joten suositukset on annettava varuiksi ettei ihmset sekoile liikaa. 

Vierailija
82/224 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla jolla tuhdimpi klitoris on myös vahvempi libido. Olen jutellut mustien naisten kanssa ja sanovat että heille naiminen ja itsetyydytys on joka päivästä leipää. Sama koskee mustia miehiä. Mies kun saat sormillesi kunnon nappulan niin toimi normaalisti ja pian nainen räjähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla jolla tuhdimpi klitoris on myös vahvempi libido. Olen jutellut mustien naisten kanssa ja sanovat että heille naiminen ja itsetyydytys on joka päivästä leipää. Sama koskee mustia miehiä. Mies kun saat sormillesi kunnon nappulan niin toimi normaalisti ja pian nainen räjähtää.

Keksit omiasi. Mutta onhan tuo mielikuvitus hauska juttu. 

Vierailija
84/224 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisten luonnolliset testosteroni vaikuttaa libidoon, en ole mikään panomies. Työni vuoksi kun olen tehnyt havaintoja. Ja olen mustien muijien kanssa ollut ammatillisesti tekemisessä. Ja pientä ns empiiristä kokemusta on.

Vierailija
85/224 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisten luonnolliset testosteroni vaikuttaa libidoon, en ole mikään panomies. Työni vuoksi kun olen tehnyt havaintoja. Ja olen mustien muijien kanssa ollut ammatillisesti tekemisessä. Ja pientä ns empiiristä kokemusta on.

Et varmaan olekaan panomies....

Katsos kun klitoriksen koko tai ihmisen ihonväri ei vaikuta libidoon eikä siihen sinun empiiriset kokemuksesi vaikuta. 

Vierailija
86/224 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette hankkineet korona lomien ajaksi sätisfaierit? 

surina vaan kuuluu pitkin Suomen maata kun tylsyyttä selätetään. 

Vierailija
87/224 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer on mahtava, olen kokeillut myös womanizeria joka on kalliimpi, mutta en juurikaan huomannut eroa.  Siis hyviä olivat molemmat.

Itselläni on satisfyer 2 joka ei maksanut kuin pikkusen päälle 20 euroa ja halvin malli on jopa alle 20.

https://ihmeellinenhuone.fi/satisfyer

Suosittelen kokeilee vaikkei olis ikinä seksilelua aikaisemmin käyttänytkään.  Ja tosiaan kyllä tästä sellainen hauska pieni pulputtava ääni lähtee. 

Tilasin kokeeksi tuolta löytyvän halvimman version eli alle 10 euroo maksavan one stand mallin.  Hämmentävä kokemus kun testasin laitetta, sain orgasmin alle minuutissa kun yleensä miehen tarjoamassa suuseksissä menee 15-30 min vaikka kyllä hän asiansa osaa. 

Laite antaa jotenkin niin erilaisen tuntemuksen etti sitä oikein pysty edes selittämään. Tässä nyt alkaa opettelu miten tällä nautitaan pidempään. 

Vierailija
88/224 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla se Satisfyer Pro 2, on mun suosikkilelu ja sillä saan mielettömiä orgasmeja vaikka minuutissa! Yritän yleensä hidastella vähän ja pitää muutaman sekunnin taukoja hommailun aikana, etten tule liian nopeasti.

Vierailija
89/224 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla myös womanizer liberty. Pienempi ja käteen sopivampi malli kuin satisfyer, mahtuu paremmin mukaan kumppanin kanssa.

Kun laittaa imuosan paikalleen ja varren "alaspäin", laite pysyy esim. suihkussa tai alushousujen sisällä paikallaan.

Vierailija
90/224 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla myös womanizer liberty. Pienempi ja käteen sopivampi malli kuin satisfyer, mahtuu paremmin mukaan kumppanin kanssa.

Kun laittaa imuosan paikalleen ja varren "alaspäin", laite pysyy esim. suihkussa tai alushousujen sisällä paikallaan.

No jos on kauheesti ylimääräistä rahaa, sillä tuo on huomattavasti kalliimpi ihan vaan sen takia että sopii käteen paremmin.

Vierailija
91/224 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,

jo monta vuotta sitten oli

https://www.lelo.com/ina-2

Ja vaikkapa Soraya.

Ne määrittelevät miten ja millaiselta se voi tai voikaan...... ****

Eikä se heti siitä muutu, tai ole miksikään muuksi edes ole tullut...

Vierailija
92/224 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei,

jo monta vuotta sitten oli

https://www.lelo.com/ina-2

Ja vaikkapa Soraya.

Ne määrittelevät miten ja millaiselta se voi tai voikaan...... ****

Eikä se heti siitä muutu, tai ole miksikään muuksi edes ole tullut...

Että mitä??

Saisiko saman selkokielellä josta ymmärtäisi jotakin. 

Vierailija
93/224 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer on mahtava, olen kokeillut myös womanizeria joka on kalliimpi, mutta en juurikaan huomannut eroa.  Siis hyviä olivat molemmat.

Itselläni on satisfyer 2 joka ei maksanut kuin pikkusen päälle 20 euroa ja halvin malli on jopa alle 20.

Suosittelen kokeilee vaikkei olis ikinä seksilelua aikaisemmin käyttänytkään.  Ja tosiaan kyllä tästä sellainen hauska pieni pulputtava ääni lähtee. 

Tilasin kokeeksi tuolta löytyvän halvimman version eli alle 10 euroo maksavan one stand mallin.  Hämmentävä kokemus kun testasin laitetta, sain orgasmin alle minuutissa kun yleensä miehen tarjoamassa suuseksissä menee 15-30 min vaikka kyllä hän asiansa osaa. 

Laite antaa jotenkin niin erilaisen tuntemuksen etti sitä oikein pysty edes selittämään. Tässä nyt alkaa opettelu miten tällä nautitaan pidempään. 

Pafkapuhetta. Kauppias siellä teeskentelee naista ja kirjoittelee "kokemuksestaan".

Vierailija
94/224 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pafkapuhetta. Kauppias siellä teeskentelee naista ja kirjoittelee "kokemuksestaan".

Ootko pikkusen paranoidi?   Sinähän voit nyt sitten itse kuvailla millaisen orgasmin kyseisellä vehkeellä saa tai jos et saa niin mikset ( et varmaan saa sen takia kun sulla ei ole vaginaa?).

Sinä et ainakaan itse ole nainen kun käyttäydytkin noin agressiivisesti.  Herääkin kysymys että mitä teet tässä kyseisessä ketjussa joka käsiteelee NAISTEN masturbointivälinettä? 

Vierailija
95/224 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nainen ei voi tympääntyä nähdessään, kuinka kauppias teeskentelee asiakasta mainostaakseen omaa surkeaa lafkaansa? Ok boomer.

Vierailija
96/224 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kauppiaalle vähän kolahtaa 😂

Vierailija
97/224 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nainen ei voi tympääntyä nähdessään, kuinka kauppias teeskentelee asiakasta mainostaakseen omaa surkeaa lafkaansa? Ok boomer.

Voi toki, mutta sinun kielenkäyttösi ei ole naisen.  Väitätkö olevasi nainen? 

Mikä muuten on surkea lafka ja miksi joku lafka on surkea mielestäsi?  

Vierailija
98/224 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi kauppiaalle vähän kolahtaa 😂

Kyllä nyt satifyereiden myynti varmaan loppuu kokonaan kun joku anonyymi Jonne vauvapalstalla sekoilee. 

Vierailija
99/224 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tätä käytetää mieheni aunuksen reunojen hyväilyyn. Joskus se tekee niin hyvää, että miehelläni hieman pärskähtää kakkaa takareisille.

Vierailija
100/224 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuli hankittua Smart TV mistä lapset katsoo esim MTVn palvelusta ohjelmia, niin aika monen ohjelman edessä tulee Kaalimadon Satysfyer Pro 2 mainos.

Siinä sitten selittämään että mikä se sellainen satisfieeri on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi