Satisfyer
Onko kellään kokemuksia satisfyer 2 laitteesta? https://www.kaalimato.com/catalog/Satisfyer+2+-+Next+Generation_p_36658… Tiedän, että saa muualta edullisemmin mutta linkki vain vempeleen havannointiin. Onko hyvä? Tai muista satifyereista kokemuksia?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on klitta vähän kuin piilossa hupun alla. PItäisikö se huppu venyttää pois ja koittaa asetella klitta siihen laitteeseen? Vai onko se liian herkkä siihen?
Toimiko sulla?
Entä toimiiko muilla joilla sama anatomia ?
Vierailija kirjoitti:
Vaimon orgasmi on ennen ollu kovan työn takana. Satisfyerilla se tulee parissa minuutissa.
Eipä se mikään aito oikea orkku ole jos sen saan vain lisäämällä mekaniista ärsykettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon orgasmi on ennen ollu kovan työn takana. Satisfyerilla se tulee parissa minuutissa.
Eipä se mikään aito oikea orkku ole jos sen saan vain lisäämällä mekaniista ärsykettä.
Oletko tosissasi???
Ajatuksen voimallako se pitäisi saada? Mites se aito sitten saadaan?
Mites miehet? ihan vaan ajatuksenvoimalla..Kylläse fyysinen stimulaatio vaan tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään TV2:
https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/orgasmitakuu/392044/yle-tv2/65…
Tämä löytyy Areenasta.
Pitää todella typerää ääntä, ja ihan kamalaa on jos nainen alkaa äänehtimään ääntelemään samalla tavalla.
Hyi! Yh!!
Mä oon se, joka ei ole saanut orkkua koskaan. Mistä se vois johtua? Onko mussa jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon se, joka ei ole saanut orkkua koskaan. Mistä se vois johtua? Onko mussa jotain vikaa?
Minkä ikäinen olet? Onko sinulla ollut useampi kumppani? Kiihotutko helposti / haluatko seksiä usein? Onko sinulla fantasioita? Mikä sinut saa syttymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Onko sinulla ollut useampi kumppani? Kiihotutko helposti / haluatko seksiä usein? Onko sinulla fantasioita? Mikä sinut saa syttymään?
Oon kohta jo 40, on ollut useampia ja kiihotun ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotut normaalisti, mutta et ole ikinä saanut orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kiihottuminen vaan lopahtaa jossain kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on korviesi välissä eikä siinä seksilelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten kuvittelit orgasmin saavasi jos et ole edes kiihottunut?
Voiko sukupuolitauti tarttua seksilelujen kautta? Lainasin kaverin satisfaijeria ja hän harrastaa paljon irtosuhteita.
Hyvin minimaalinen todennäköisyys saada sukupuolitauti lelusta, jota käytetään klitoriksen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sukupuolitauti tarttua seksilelujen kautta? Lainasin kaverin satisfaijeria ja hän harrastaa paljon irtosuhteita.
Ällöttävää muuten mutta taudin riski on käytännössä nolla jos et suoraan hänen jälkeensä hoidellut hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää muuten mutta taudin riski on käytännössä nolla jos et suoraan hänen jälkeensä hoidellut hommia.
Mikäs siinä nyt on ällöttävää? Noin niinku yleensäkin seksissä sukupuolielimet koskettaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä nyt on ällöttävää? Noin niinku yleensäkin seksissä sukupuolielimet koskettaa toisiaan.
Ilmeisesti jotkut yhtyvät vain neitsyihin niin ei ole niin ällöttävää, ettei joku vaan olisi laittanut sukupuolielintään aikaisemmin "sinne".
Entinen Satisfyer Pro 2 Next Generation sopi minulle paremmin kuin uudempi vibration-versio.
Mitä mieltä te muut olette tästä vibrationista verrattuna entiseen perusmalliin?
Ei tuo kallis ollut, että siinä mielessä ei ole suuri tappio, mutta harmittaa, kun ei lunastanut odotuksiani.
Olen kyllä laavannut ohjelmiston mielestäni läpi, mutta... voiko olla mahdollista, että en osaa käyttää säätöjä oikein?