Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satisfyer

Vierailija
12.09.2018 |

Onko kellään kokemuksia satisfyer 2 laitteesta? https://www.kaalimato.com/catalog/Satisfyer+2+-+Next+Generation_p_36658… Tiedän, että saa muualta edullisemmin mutta linkki vain vempeleen havannointiin. Onko hyvä? Tai muista satifyereista kokemuksia?

Kommentit (224)

Vierailija
61/224 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M57 kirjoitti:

Meillä on rouvalla Satisfyer Pro 2. Hän ei tietääkseni juurikaan leiki sillä yksin. Annoin tuon hänelle yhteisiin hetkiimme. Hän ei saa orkkua edes kun nuolen häntä vartissa.

Yleensä jossain vaiheessa yhdyntää siirryn tulemaan takaapäin sisään ja hän käyttää Satisfyeriä itse. Mutta imu maksimillaankin vaatii vartin käyttöä ja minun voimakasta ja vaihtelevaa tulemista. Olen hyvin varustettu ja edelleen erittäin kova, kun hän saa ja alkaa heittelehtiä ja supistella, saan itsekin heti.

Eli ihmettelen noita muutaman minuutin juttuja kun rouvani tarvitsee sen vartin vähintään, ja 30 min yhdyntää.

Olemme 57 v mies ja 55 v nainen.

Olen samanlainen kuin naisesi tässä asiassa. Yksin vie sen 20 min laitteella. Ilman sitä en ole ikinä saanut. Ihanaa kun jaksat antaa naisellesi aikaa tulla. Omani ei jaksa. Kyllästyy ja homma jää aina kesken.

N35

Vierailija
62/224 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M57 kirjoitti:

Meillä on rouvalla Satisfyer Pro 2. Hän ei tietääkseni juurikaan leiki sillä yksin. Annoin tuon hänelle yhteisiin hetkiimme. Hän ei saa orkkua edes kun nuolen häntä vartissa.

Yleensä jossain vaiheessa yhdyntää siirryn tulemaan takaapäin sisään ja hän käyttää Satisfyeriä itse. Mutta imu maksimillaankin vaatii vartin käyttöä ja minun voimakasta ja vaihtelevaa tulemista. Olen hyvin varustettu ja edelleen erittäin kova, kun hän saa ja alkaa heittelehtiä ja supistella, saan itsekin heti.

Eli ihmettelen noita muutaman minuutin juttuja kun rouvani tarvitsee sen vartin vähintään, ja 30 min yhdyntää.

Olemme 57 v mies ja 55 v nainen.

Olen samanlainen kuin naisesi tässä asiassa. Yksin vie sen 20 min laitteella. Ilman sitä en ole ikinä saanut. Ihanaa kun jaksat antaa naisellesi aikaa tulla. Omani ei jaksa. Kyllästyy ja homma jää aina kesken.

N35

Kiitos kohteliaisuudesta!

Kun ottaa rauhallisesti, toisen huomioiden, saa itsekin eniten. Nautin naisen vulvasta, ja vaikka naisen sisällä on nautinnollista olla, suon Satisfyerin ilon kernaasti toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/224 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuon yllätyslahjaksi vaimolleni. Sanoin että 5min orgasmitakuu. Jos ei irtoa niin saan rahani takaisin.

3 min meni :) Vaikka oli opettelua, kun ensimmäistä kertaa kokeili.

Joo... kyllä rouva tykkäs kovasti lahjasta. Lahja yllätti hänet täysin. Ei ollut tuollaisesta kuullutkaan.

Vierailija
64/224 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa et tää oli iso pettymys. Oon miettiny et oonko oikeesti ainoo? Mulle klitoris ei oo muutenkaa kyl ollu se juttu.

Vierailija
65/224 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joki estää tuon harhoja näkevän naisen? Jokainen kommentti on mukamas jonkun yrittäjän tai kauppiaan tai poliitikon tai tai tai

Vierailija
66/224 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Oli ihan pakko kokeilla tätä! Aluksi ei tuntunut oikein sellaiselta, kun olin kuvitellut. Parin sekunnin päästä painoin imun kakkoselle. Erikoinen, todella erikoinen orgasmi saapui n. 30sek myöhemmin. En tiedä miten joku voi saada useita, kun klitoris oli niin pullea, että melkein teki hetken kipeetä. Pitää varmaan opetella vähän lisää..

Vierailija
67/224 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuon lahjaksi naiselleni. Hän ihastui siihen heti, sanoo että orkku tulee suorastaan väkisin, ja vähän liiankin nopeasti. Pystyy käyttää myös naidessa kun hakee sopivan asennon. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
68/224 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Tilasin huvikseni, muutamia kokeilukertoja ja joka kerta olen saanut.

Omaan kivaan joo,kyllä,mutta itse tarvitsen kyllä mieheni laitteen lisäksi,koska arvostan seksissä läheisyyttä,ja nautinto jää vajaaksi pelkällä vekottimella. Ehkä seksi ilman tulemista,mutta mieheni kanssa,on jopa nautinnollisempaa kuin nopea tuleminen satisfyerilla.

Mutta laite toimii kyllä,en kovin useim ole saabnut ilman.

Vierailija
69/224 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata Ebay:stä saa yli puolet halvemmalla.

Vierailija
70/224 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin juuri ensimmäistä kertaa. Sain orgasmin, mutta se ei tuntunut niin hyvältä ja puolivälissä aloin tuntemaan kipua. Heti käytön jälkeen pimppi kutisi ja tuntui ärtyneeltä. Rasvasin pimppaa Ceridal-öljyllä.

Vierailija
71/224 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tun vempaimen munani päähän ja pein n.2min ,seuraavana päivänä kuseminen oli kuin tulta kusis.EI ENÄÄ se olikin tark naisillle ,EI MIEHILLE.nyt kalu kunnossa mut meni 3vk tulta kustessa.Nyt kieli leikkitoimii paremmin kun tuo vempain vaimollani.

Vierailija
72/224 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laite oli pettymys. Kyllä sillä orgasmin sai, mutta ei todellakaan tunnu perus vibraa paremmalta :( Ja alimmat tehot ei oikein tuntuneet miltään ja sitten kun lisäsi tehoja niin että alkoi tuntumaan, tunne olikin aavistuksen epämiellyttävä.

Vierailija
73/224 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin suositus :)

Orgasmi ollut aina niin työn takana niin tämän kanssa ei pysy kontrollissa. Sooloiluun kuin yhteiseen kivaan... ainut mikä häiritsee on laitteen ääni.

Vierailija
74/224 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muilla epämiellyttävää kuumotuksen tunnetta jalkoihin tätä käytttäessä?

Vierailija
75/224 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tilata Ebay:stä saa yli puolet halvemmalla.

Höpöhöpö.

Ebayn halvin Satisfyer Pro2 noin 40 euroa + postikulut 17 euroo eli yht 57 euroa. 

Ihmeellinen Huone suomessa myy 29,90 + postikulut 4,90 eli yht 34,80 euroa. 

Vierailija
76/224 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko tämä sellaiselle, jolla ei ole ollenkaan näkyvä klitoris? Mun klitoris on jossakin tuolla sisällä, ei erotu lainkaan, ja hyväillä pitää "hupun" päältä. Ei ole edes erityisen kosketusherkkä, mutta kuitenkin ainoat orgasmini saan hieromalla sitä huppua. Aika paljon joutuu käyttää voimaa. Tunnistaako joku oman alapäänsä vastaavanlaiseksi ja on kokeillut tuota? Turhaan en viitsisi ostaa... Klitoriskiihotin tuntuu puuduttavan paikat käytössä. Lopetin niiden käytön, kun omat sormet ei enää tuntuneet miltään.

Vierailija
77/224 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko tämä sellaiselle, jolla ei ole ollenkaan näkyvä klitoris? Mun klitoris on jossakin tuolla sisällä, ei erotu lainkaan, ja hyväillä pitää "hupun" päältä. Ei ole edes erityisen kosketusherkkä, mutta kuitenkin ainoat orgasmini saan hieromalla sitä huppua. Aika paljon joutuu käyttää voimaa. Tunnistaako joku oman alapäänsä vastaavanlaiseksi ja on kokeillut tuota? Turhaan en viitsisi ostaa... Klitoriskiihotin tuntuu puuduttavan paikat käytössä. Lopetin niiden käytön, kun omat sormet ei enää tuntuneet miltään.

Samanlainen on minullakin ja voin kuule lämpimästi suositella. Tulepa sitten kertomaan itse.

Vierailija
78/224 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitetta ei saisi käyttää 15 minuuttia kauempaa?

Vierailija
79/224 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei tunnon pariksi päivää. En saanut tämän jälkeen käsin tai miehen suukaan ei tehonnut. ☹️ O ei ollut kummoinen.

Vierailija
80/224 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle lahjaksi. Käski viedä takas mistä toinki. Ei edes avannu pakkausta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan