Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankin mielestä olen hiekkaa konttorin lattialla, Keskustan mieletä olen ihmisroska, Kokoomuksen mielestä olen Rikkaruoho...

Vierailija
11.09.2018 |

Miten tähän on tultu? Onko täällä kohtalotovereita jakamaan tämä julkinen nöyryytys :(

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsät on täynnä puita joita kaataa

-Susanna-

Vierailija
62/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta vaaleissa meillä on kaikilla poliitikoiden mielestä jakamaton ihmisarvo kuten kaikilla muillakin maailman ihmisisllä. Se on eri asia mitä he keskenään rahvaasta puhuvat.[/quote

Ja kuitenkin tämä sama sakki on sormi pystyssä ojentamassa, että soosoo ei saa sanoa pahaa sanaa (eli totuutta) muutamasta oikeasta ongelmasta/riesasta/harmista mitä tietyt ihmisryhmät Suomessakin nykyisin aiheuttaa. Eikä varsinkaan siitä kenen aikaansaannosta tämä koko kuvio on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢

Vierailija
64/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vähän ohis, mutta jos nuo perinteiset pankit ärsyttävät, avatkaa tili S-pankkiin!

Sinne vaaditaan tilin avauksen yhteydessä pantiksi satanen (jonka saa siis aikanaan takaisin, jos tilin lakkauttaa), mutta jatkossa sekä tili, verkkopankki että pankkikortti ovat ilmaisia, ei kk-maksuja siis. Eli se satanenhan maksaa itsensä takaisin viimeistään parissa vuodessa. 

Esim. jossain Nordeassa kk-maksut ovat ihan poskettomia, jopa kymppi kuussa tilin kuluja, jota en edes käytä paljon! Oli elämäni helpoin valinta vaihtaa S-pankkiin.

Hyvä vinkki!

Toinen juttu: "Ei sovita!"

Ei sovita että et ole muka junttipersunatsi.

-perussuomalainen

Vierailija
65/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti vielä ihan kirkossa käydään ja tunnustetaan uskontunnustus, niin päästään vielä taivaaseenkin.

Tämä oli kyllä epäoikeudenmukaisesti sanottu. Kirkko on viimeinen ja ainoa taho, joka loppupeleissä puolustaa kaikken ihmisten yhtäläistä arvoa ja arvokkuutta. Sillä armosta me olemme pelastetut, emme tekojemme kautta, ettei kukaan kerskaisi. 

Ja siis mä en ole uskis, mutta kirkolla on sentään arvot. Hyvin vallankumoukselliset sellaiset, kun asiaa miettii historiallisesta perspektiivistä. Rooman valtakunnassa oli orjia, ja ajatus tasa-arvosta olisi naurattanut ihmisiä. Mutta niin vaan Risti voitti. Rooma sortui, orjuus lakkautettiin. Ajattelemisen aihetta?

Älkää pilkatko kirkkoa. Esim. latinalaisessa Amerikassa ja Afrikassa kirkko on ainoa taho, joka huolehtii köyhistä. Ei siellä ole sosiaaliturvaa. Aina ihmiset meuhkaavat pedofiilipapeista sun muusta, ja onhan nekin tärkeitä asioita, mutta kyllä kirkkoa ja kristinuskoa on lyöty kuin vierasta sikaa.

Ja sori taas ohis.

Eihän tuossa kirkkoa pilkattu vaan niitä tekopyhiä rintaansa lyöjiä.

Minäkään en ole uskis. Ehkä juuri sen takia kun tunnen raamatun.

Siellä oli juttu tuollaisesta kokoomukselaisesta joka kävi kirkossa ja siellä oli joku roska rikkaruoho samaan aikaan. Kokkari rukoili ääneen jotain tyyliin; kiitos että en ole tuollainen niin kuin tuo.

Vierailija
66/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikarja kirjoitti:

Milloin noin ei olisi ollut? Se, ettei joku kehdannut sanoa tosiasioita ääneen, ei tarkoita sitä, etteikö asiat silti niin olisi ollut.

Mutta älä huoli: Vasemmiston ainoa toivo vaaleissa on mahdollisimman suuri köyhien ja huonosti voivien joukko. Heille te aina kelpaatti äänestäjiksi! 

Ainoa kuka pitää puolianne on vasemmisto, miksi sitä sorsitaan kaikkialla Suomessa, rikkaat haukkuvat että voivat murut pöydältä lakaista koiralle eikä ihmisille. Köyhä uskoo kermaperseiden propagandaa. Ilman omaa puoluetta ette suosta nouse ikinä.

Vierailija
67/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsät on täynnä puita joita kaataa

-Susanna-

Kaikilla meillä on kuule rajotteita. Niin Susannalla kuin Riikalla, niin Nallella kuin sillä vatipäällä minkä nimeä en halua edes muistaa ja Saul Schubaskallakin.

Kaikilla meillä on rajoitteita.

Vierailija
68/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin aiemmin, että opiskelkaa lähihoitajaksi, niin saatte elämälle merkitystä ja vähän rahaakin. No sitten täällä ei ihmisistä ole lähihoitajiksi, kun on liian rankkaa. Voi että. Olen itse kouluttautunut lähihoitajaksi, mutta en toki tehnyt niitä töitä kuin vuoden, kun jatkokouluttauduin.

Pointti on se, että nouskaa sieltä itsesäälin täyttämästä tyhjiöstänne ja tehkää tilanteelle jotain. Miten olisi merkonomi? Pääsee kaupan kassalle, ei oo ainakaan liian rankkaa.

Vierailija
69/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan piiloutua, ainakin kepulaisissa kunnissa, kun roska-auto saapuu.

Onneksi tässä kunnassa ovat vähemmistö, asun demarikunnassa. Vielä uskaltaa käydä ulkona.

Vierailija
70/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin aiemmin, että opiskelkaa lähihoitajaksi, niin saatte elämälle merkitystä ja vähän rahaakin. No sitten täällä ei ihmisistä ole lähihoitajiksi, kun on liian rankkaa. Voi että. Olen itse kouluttautunut lähihoitajaksi, mutta en toki tehnyt niitä töitä kuin vuoden, kun jatkokouluttauduin.

Pointti on se, että nouskaa sieltä itsesäälin täyttämästä tyhjiöstänne ja tehkää tilanteelle jotain. Miten olisi merkonomi? Pääsee kaupan kassalle, ei oo ainakaan liian rankkaa.

Kenelle näitä ohjeita jaat? Kai ymmärrät että täällä palstailee muitakin kuin terveitä parikymppisiä.

Vierailija
71/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät, kerätkää risuja

-kokoomus-

Vierailija
72/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle näitä ohjeita jaat? Kai ymmärrät että täällä palstailee muitakin kuin terveitä parikymppisiä.

Juuri teidän kaltaisille ihmisille. Kun käyttäisitte kaiken valittamiseen kuluvan ajan ja energian tekemällä asioitten eteen jotain ei tarvitsisi valittaa.

Minä olin yli 30, kun opiskelin lähihoitajaksi ja siitä eteenpäin! Se olikin helppoa, kun aikuiskoulutus on äärimmäisen joustavaa.

Vierailija
73/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri teidän kaltaisille ihmisille. Kun käyttäisitte kaiken valittamiseen kuluvan ajan ja energian tekemällä asioitten eteen jotain ei tarvitsisi valittaa.

Minä olin yli 30, kun opiskelin lähihoitajaksi ja siitä eteenpäin! Se olikin helppoa, kun aikuiskoulutus on äärimmäisen joustavaa.

Nostit juuri itsesi jalustalle. Onnittelut siitä

Vierailija
74/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostit juuri itsesi jalustalle. Onnittelut siitä

Tai sitten tarinan siitä, miten aikuinenkin ihminen voi helposti muuttaa elämänsä suunnan, opiskella ammatin ja kokea onnistumisen tunteita? Te olette vain niin syvällä valittamisen kehässä, että ette edes tunnista neuvoa siitä, miten asialle voi ITSE tehdä jotain. Ei yhteiskunta, ei pankki, ei poliitikot. Ihan itse.

Vierailija
75/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikarja kirjoitti:

Milloin noin ei olisi ollut? Se, ettei joku kehdannut sanoa tosiasioita ääneen, ei tarkoita sitä, etteikö asiat silti niin olisi ollut.

Mutta älä huoli: Vasemmiston ainoa toivo vaaleissa on mahdollisimman suuri köyhien ja huonosti voivien joukko. Heille te aina kelpaatti äänestäjiksi! 

Kyllä tämä ilmiö on tullut 90-luvun jälkeen ja ensimmäinen taisi olla Nalle Wahlroos joka kertoi asiakkaiden tuovan kengissään hiekkaa pankkisaliin. Ihmisroska, rikkaruoho jne. ovat 2000-luvun termejä ja kertoo kovuudesta ja tämän päivän sivistyksestä.

Ja mikä huvittavinta, juuri näillä sanojille on taustana ollut lähes poikkeuksetta suvun varallisuus, jolla he mahtailevat ja oma panos on ollut vaatimaton, jos vertaa heidän esivanhempiin.

Ja tyhjät tynnyrit ovat kolisseet kovasti.

Vierailija
76/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalikarja kirjoitti:

Kyllä tämä ilmiö on tullut 90-luvun jälkeen ja ensimmäinen taisi olla Nalle Wahlroos joka kertoi asiakkaiden tuovan kengissään hiekkaa pankkisaliin. Ihmisroska, rikkaruoho jne. ovat 2000-luvun termejä ja kertoo kovuudesta ja tämän päivän sivistyksestä.

Ja mikä huvittavinta, juuri näillä sanojille on taustana ollut lähes poikkeuksetta suvun varallisuus, jolla he mahtailevat ja oma panos on ollut vaatimaton, jos vertaa heidän esivanhempiin.

Sinänsä koomista, että nalle oli nuoruudessaan kommunisti ja Vartiainen tuli politiikkaan mukaan sdp:n riveissä

Vierailija
77/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse työttömänä olen roskaa nordeassa. Mutta varakkaan isäni kanssa asioidessani, kohtelu on aivan toista luokkaa.

Tietenkään työttämänä ollessasi pankki ei halua lainaa antaa koska se haluaa myös rahansa takaisin.

Jos rikas isäsi takaa lainan niin toki pankki sitten voi lainata.

Hanki vaikka työ ja itsetunto niin huomaat ettei tossa asiassa ole kyse mistään ihmiaroskasta vaan se on bisnestä ja rahattomille lainaaminen vaan on huonoa bisnestä.

Vierailija
78/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalikarja kirjoitti:

Niin siis puhut Moilasesta joka ilmeisesti on melkoinen kultalusikka...

Vierailija
79/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vähän ohis, mutta jos nuo perinteiset pankit ärsyttävät, avatkaa tili S-pankkiin!

Sinne vaaditaan tilin avauksen yhteydessä pantiksi satanen (jonka saa siis aikanaan takaisin, jos tilin lakkauttaa), mutta jatkossa sekä tili, verkkopankki että pankkikortti ovat ilmaisia, ei kk-maksuja siis. Eli se satanenhan maksaa itsensä takaisin viimeistään parissa vuodessa. 

Esim. jossain Nordeassa kk-maksut ovat ihan poskettomia, jopa kymppi kuussa tilin kuluja, jota en edes käytä paljon! Oli elämäni helpoin valinta vaihtaa S-pankkiin.

Hyvä vinkki!

Toinen juttu: "Ei sovita!"

Ei sovita että et ole muka junttipersunatsi.

-perussuomalainen

Lisäksi satasen osuusmaksulle maksetaan korkoa, joka on huomattavasti parempi kuin normipankissa.

Vierailija
80/102 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse olla noin alentuva. Mitä jos et luettelisi ihmisille ammatteja joita tiedät.

Minun elämälläni on merkitystä ilman neljättä ammattiakin. Kaikki eivät sovellut hoitajiksi. Minä olen esim. ylitunnollinen ja en siksi ole soveltuva (psykologin mielestä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme