Pankin mielestä olen hiekkaa konttorin lattialla, Keskustan mieletä olen ihmisroska, Kokoomuksen mielestä olen Rikkaruoho...
Miten tähän on tultu? Onko täällä kohtalotovereita jakamaan tämä julkinen nöyryytys :(
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa todellisuuteen, joka alkoi noin viisitoista vuotta sitten ja jonka tarkoitus on, että suomalaiset ovat vain työväline poliitikkojen ja heidän yrityskontaktiensa varallisuuden kasvattamiseksi.
Tämä.
Työttömän etuja ei taida ajaa mikään puolue. Nykyisin ajatellaan, että työttömyys on oma valinta ja työttömät ovat sosiaalipummeja.
Ikärasismi ei ole työttömän vika, vaan työnantajan.
Pankin mielestä lähes kaikki henkilöasiakkaat on hiekkaa.
Nalle oli oikeassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse työttömänä olen roskaa nordeassa. Mutta varakkaan isäni kanssa asioidessani, kohtelu on aivan toista luokkaa.
Miksi et vaihda pankkia?
Missä pankissa lainaton ja/tai sijoituspalveluita käyttämätön perusasiakas olisi haluttu? Ei missään ja siksihän kaikki pankit kilvan nostavat peruspalvelumaksuja.
S-pankki. Ei ainakaan minulta ole peritty mitään.
Keskusta on mielestäni roska kaupunkilaisen silmässä, Pankki on mielestäni hiekkaa pi##ussa, ja Kokoomus on rikka joka pilaa hyvän ruohon.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pankit ennen pitkää heivaa kaikki henkilöasiakkaat tekoälyn hoidettavaksi, kunhan saavat sen ensin opetettua. Ja loput toimihenkilöt työkkärin ja kelan asiakkaiksi. Lisää "roskia" tähän yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pankit ennen pitkää heivaa kaikki henkilöasiakkaat tekoälyn hoidettavaksi, kunhan saavat sen ensin opetettua. Ja loput toimihenkilöt työkkärin ja kelan asiakkaiksi. Lisää "roskia" tähän yhteiskuntaan.
Yritin nostaa käteistä rahaa pankkikonttorilla klo 12.40. Olin kuulemma 10 minuuttia myöhässä. Tarina on tosi
Pihlajalinna Oy:n mielestä olet
"Sairauksista ja elämäntilanteesta riippumatta jokaisen ihmisen elämä on arvokas ja ihmisarvo on loukkaamaton kaikissa tilanteissa."
Vierailija kirjoitti:
"Sairauksista ja elämäntilanteesta riippumatta jokaisen ihmisen elämä on arvokas ja ihmisarvo on loukkaamaton kaikissa tilanteissa."
kunnes totuus paljastui ;)
Kaikki te, jotka kirjoitatte tänne olette arvokkaita ihmisiä. Tärkeintä on itse tietää oma arvo. Arvostetaan toinen toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki te, jotka kirjoitatte tänne olette arvokkaita ihmisiä. Tärkeintä on itse tietää oma arvo. Arvostetaan toinen toisiamme.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3
Palstan oma alapeukuttaja is back
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elämä on arvokas heille. Lääkäripalveluista joutuu maksamaan huimia hintoja.
Kaikki äänestäjät on meille yhtä arvokkaita
kokoomus ja kepu
Vierailija kirjoitti:
kokoomus ja kepu
Kyllä, siihen asti kun äänet on annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokoomus ja kepu
Kyllä, siihen asti kun äänet on annettu.
Tämä. Seuraavan kerran äänestäjät kiinnostaa taas noin 3,5 vuoden kuluttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin nostaa käteistä rahaa pankkikonttorilla klo 12.40. Olin kuulemma 10 minuuttia myöhässä. Tarina on tosi
op
Hei me tienataan teillä
Kokoomus
Äänestämäsi henkilö voi loikata vaalien jälkeen vaikkapa vasemmalta oikealle joten en näe mitään järkisyytä äänestää.