ensitreffit alttarilla on saanut mut tajuamaan miten nirsoja suomalaiset miehet on :O
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201809092201188683/
Ihan niinko tollakaan olisi mitään saumaa valittaa morsiammestaan, joka on kaikin puolin nätti. Noh tatuoinneista oon ehkä kans vähän samaa mieltä. Tai siis en ottaisi itselleni, mutta jos olisin mies, ei sekään mikään deal braker olisi.
Sama ilmiö on nähtävissä tuolla maajusseissa ja morsiammissa
Kommentit (225)
Mä olen varsin kaunis nainen, tosin hieman läskiä mahassa. Toin kerran yöllä baarista kotiin miehen, joka ei edes ollut erityisennkomea kasvoiltaan, oli huonot hampaat ja laiha olemattomilla lihaksilla. Hän lähti kotiin heti kun oli saanut orgasmin, eikä ollut kiinnostunut näkemään uudestaan vaikka pyysin hänen numeroa.
Mietin vaan, että mitä sekin mies itsestään luulee, olisi onnellinen että sai nussia näin upeaa naista, ei hän mitään missiä saa tuolla ulkonäöllä
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisin kyllä että ei tuo nainen kyllä mikään löytö ole. Ihmeellinen ilme, leuka ja posket näyttävät turvonneilta.
Voitte verrata priimaan tavaraan:
https://videohive.net/item/pretty-young-brunette-woman-with-a-lovely-sm…Mies, eli Heikki ei ainakaan mikään läski ole, ja ei turvonnut naama tai kaksoisleukaa. Myös skarppi ilme. Sanoisin että jopa vähän keksitasoa parempi mies.
Brunetellasi on miehevän leveä leuka. Niin ne ovat maut erilaisia.
Miinasta on kerrottu, että hän on feministi ja että hän tekee vapaaehtoistyötä tietyn ryhmän kanssa, se on riittänyt saamaan palstamiehet vihaamaan häntä. Jos hänestä olisi näytetty kuva ja kerrottu, että hän on vaikkapa fysioterapeutti, harrastaa liikuntaa ja tykkää ruoanlaitosta, niin hänen ulkonäköään kommentoitaisiin täällä aivan eri sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta vähän kaikki ovat nykyään nirsoja. Minäkin olen ( nainen). Musta se johtuu noista deittisovelluksista. Tarjontaa kivoista ihmisistä on niiiiin valtavasti. Oon hylännyt monta hyvää miestä, kun on alkanut ihan joku pikkuseikka ärsyttää. Miksi sitä tekisi kompromisseja, kun matcheja on kymmeniä hyviä. Jatkan jonkun ihme unelmamiehen metsästystä.
Miltä tuntuu olla täysin kujalla? Siis aivan pihalla päästään ja vallitsevasta todellisuudesta?
Jos kirjoittajan todellisuus on se, että ottajia olisi jonoksi asti niin miksi hän mielestäsi on kujalla? Uskoisin ettei sitä todella sytyttävää tyyppiä ole vaan tullut vielä vastaan. Miksei saisi olla valikoiva jos se kerran on mahdollista?
Niin joo, seksiseuraa olisi jonoksi asti. Tuo on se nykypäivän ongelma kun naiset määrittää arvonsa sen mukaan mitä tarjontaa löytyy seksiseuraksi. Sama juttu jos mies määrittäisi tasonsa sen mukaan minkälaisen maksullisen naisen saisi paitsi ettei miehet sentään niin tyhmiä ole.
Ja naiset jotka nykypäivänä luulevat että miehet ovat nirsoja eivät kyllä tiedä millainen nöyryyttävä kokemus tinder on miehille.
Kerrotaanko miehillekin kerta toisensa jälkeen että he ovat pelkkiä kuoria jota köyttää itsetyydytykseen ja jonka sisällöllä ei ole mitään väliä? Jos näin niin kyllä sitten moni nainen tietää miten nöyryyttävää se on.
Tinderissä ja treffisivustoilla naiset alkavat heti tivaamaan instaa facea ja videopuheluita joten on kyllä ihan selvää että ulkonäkö on naisillekin se tärkein juttu. Nainen vielä vaatii sen lisäksi että mies osaa puhua ja vietellä, on työpaikka, auto, käy salilla jne.
Pitäisikö sitten johonkin komerossaan kykkivään työttömään luuseriin, joka ei saa sanaa suustaan ja on ruma ja huonokuntoinenkin vielä,tyytyä? Luettelemasi vaatimukset jokainen tavallinen ihminen pystyy helposti täyttämään.
Pitäisi tyytyä koska harva nainen edes on kaunis noista muista kriteereistä puhumattakaan. Siis ainakaan suomessa.
Se onko nainen sinusta ruma vai kaunis ei ole relevanttia tässä. Jokainen saa haluta minkälaista kumppania vaan. Miesten tapana vaan on uhriutua kun ei sitä instafitnespimua saa. Naiset taas pitävät rimaa korkealla tiedostaen ihan hyvin, että välttämättä ei sitä unelmakumppania löydy ja heille on ok elää yksin ja nauttia elämästään ennemminkin kuin ottaa joku luuseri kotiinsa pyörimään.
Niin sehän on se ongelma. Kun naiset ovat mieluummin itseänsä tasokkaamaan miehen panoleluna kun parisuhteessa oman tason miehen kanssa. Sitten ollaan täällä itkemässä että miksei niitä empaattisia miehiä löydy.
Kaikkein eniten ällötti se, että aterimet sijaitsevat kakkabakteerisessa vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Tän palstan mammat haukkui jo aikaa sitten ton miehen ja oikeen kunnolla! Että ihan samaan haukkumiseen syylistytte. :D
Siis kun oli pelkkä kuva ja tiedot, moni nainen oli sitä mieltä että Heikki on miehistä kiinnostavin kuvan perusteella. Minäkin olin samaa mieltä, en enää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varsin kaunis nainen, tosin hieman läskiä mahassa. Toin kerran yöllä baarista kotiin miehen, joka ei edes ollut erityisennkomea kasvoiltaan, oli huonot hampaat ja laiha olemattomilla lihaksilla. Hän lähti kotiin heti kun oli saanut orgasmin, eikä ollut kiinnostunut näkemään uudestaan vaikka pyysin hänen numeroa.
Mietin vaan, että mitä sekin mies itsestään luulee, olisi onnellinen että sai nussia näin upeaa naista, ei hän mitään missiä saa tuolla ulkonäöllä
Siis "kaunis nainen, mutta hieman läskiä mahassa" ( kaikkihan tietää, että tällaisessa tapauksessa on reilusti ylipainoa) oli saanut laihan ( eli itseään korkea tasoisemman) miehen kämpilleen ja ihmettelee, miksi mies oli kiinnostunut ainoastaan seksistä. Ootte te naiset huvittavia tapauksia.
Ihmettelen näitä puheita. Olen nainen ja koen, että me naiset olemme todella paljon kriittisempiä ja nirsompia kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän palstan mammat haukkui jo aikaa sitten ton miehen ja oikeen kunnolla! Että ihan samaan haukkumiseen syylistytte. :D
Siis kun oli pelkkä kuva ja tiedot, moni nainen oli sitä mieltä että Heikki on miehistä kiinnostavin kuvan perusteella. Minäkin olin samaa mieltä, en enää.
Jo ensimmäisen jakson jälkeen täällä oli pitkät ketjut missä naiset haukkuivat sen miehen ihan täysin. Siis ennen kuin edes tiesivät tästä mitä oli Miinasta puhunut. Että ihan naiset palstalla syylistyi itsekin toisen haukkumiseen. Jotain täällä jo siitäkin puhuttiin miten kamalaa olisi panna häntä jne. 😂 Et semmosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis "kaunis nainen, mutta hieman läskiä mahassa" ( kaikkihan tietää, että tällaisessa tapauksessa on reilusti ylipainoa) oli saanut laihan ( eli itseään korkea tasoisemman) miehen kämpilleen ja ihmettelee, miksi mies oli kiinnostunut ainoastaan seksistä. Ootte te naiset huvittavia tapauksia.
Olen 179cm pitkä ja silloin painoin n. 72kg
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä puheita. Olen nainen ja koen, että me naiset olemme todella paljon kriittisempiä ja nirsompia kuin miehet.
Varmaan kokonaisuuden suhteen, mutta ei yksistään ulkonäön. Nainen on paljon sallivampi ulkonäön suhteen, luonne pelastaa miehellä paljon. Miehillä tuntuu menevän toisin päin: nainen saa olla hul-lu puukot-taja, kunhan on riittävän hoikka ja nätti. Ja jos on kaunis, saa nainen olla minkälainen seko-pää tahansa. (Oikeasti, miksi mikään näistä sanoista muka pitäisi olla jollain kieltolistalla?!?)
Vierailija kirjoitti:
Häh? Luuletko sä etsiväsi baarista jotain sielunkumppania? Ihan sama olisitko ollut minkä painoinen tahansa niin sinä olit yhden yön pano. Ei sillä "vatsaläskillä" ole mitään tekemistä asian kanssa. Ei kannata kuvitella, että baarista kotiin tuodut miehet olisi jotain kandidaatteja kumppaniksi 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kokonaisuuden suhteen, mutta ei yksistään ulkonäön. Nainen on paljon sallivampi ulkonäön suhteen, luonne pelastaa miehellä paljon. Miehillä tuntuu menevän toisin päin: nainen saa olla hul-lu puukot-taja, kunhan on riittävän hoikka ja nätti. Ja jos on kaunis, saa nainen olla minkälainen seko-pää tahansa. (Oikeasti, miksi mikään näistä sanoista muka pitäisi olla jollain kieltolistalla?!?)
Ihme puhetta. Ei pidä tippaakaan paikkaansa. Joko olet ihan sokea naisten käytökselle tai sitten et yksinkertaisesti tunne miehiä ollenkaan. Meni meinaan ihan metsään tuo puheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 179cm pitkä ja silloin painoin n. 72kg
Ihan sama vaikka olisit ollut 185/30. Olit yhden yön pano, piste. Mitä muuta odotit jos toit baarista miehen kotiisi?
Miehen rooli on paljon karumpi kuin naisen, Johan sen kaikki tutkimuksetkin paljastaa. Nainen saa seksiä ja rakkautta ja miehiä mistä tahansa jos ei ole liian nirso.
Mies todellakaan ei saa naisia noin vaan. Ei todellakaan. Ihan tavalliset ok miehet, heidän on todella vaikea saada naista. Naisille kelpaa hyvännäköiset jännittävät alfaurokset. Keskivertoa huonompi ulkonäkö on ok siinä tapauksessa, jos mies on rikas. Naiselle on todella törkeää miehen varakkuus sekä pituus. Lyhyen miehen tarina on erittäin karu, samoin köyhän miehen. Ja täytyyy olla tietenkin iso muna ja miehen täytyy olla hyvä seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurautti tuo juttu. Kun nuo ovat ihan samalla tasolla ulkonäöllisesti.
Varmaan ovatkin ulkonäöllisesti "samalla tasolla", mutta kaikki ei kaikkia miellytä. En minäkään viehäty kaikista "oman tasoisistani" miehistä. Joku viehättää, joku ei. Mielipideasioita. Puolison soisi kuitenkin olevan sellainen, josta itse pitää.
Toki puolison pitää olla sellainen, joka itseä miellyttää, mutta kannattaako sitten kenenkään lähteä ohjelmaan ,jossa mennään naimisiin randomin ihmisen kanssa. Yle areenassa on paljon fiksumpi pariutumusohjelma Kun kemiat kohtaa. Siinä on yksi nainen ja alkuun seitsemän miestä ja nainen yrittää löytää itselleen biologisesti sopivimman kumppaniehdokkaan erilaisten testien avulla. Joka kerran heikoiten yhteensopiva tyyppi tippuu.
Jos mietin lähipiirini sinkkunaisia niin he ovat ainakin kaikki TODELLA nirsoja! Ovat perusnättejä/kauniita naisia jotka saisi lähes miehen kuin miehen. Ei kelpaa heille kukaan. Välillä olen ihan silmät pyöreänä ihmetellyt miten on pakkeja annettu todella mukaville ja hyvännäköisille miehille.
Mun tuntemista naisista kaikki tosi ylipainoisetkin on saanu miehen ja lapsia. Yleensä noilla ylipainoisilla on vieläpä komea mies 😂
Miehillä ei todellakaan käy samoin ellei ole erittäin paksu rahapussi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen rooli on paljon karumpi kuin naisen, Johan sen kaikki tutkimuksetkin paljastaa. Nainen saa seksiä ja rakkautta ja miehiä mistä tahansa jos ei ole liian nirso.
Mies todellakaan ei saa naisia noin vaan. Ei todellakaan. Ihan tavalliset ok miehet, heidän on todella vaikea saada naista. Naisille kelpaa hyvännäköiset jännittävät alfaurokset. Keskivertoa huonompi ulkonäkö on ok siinä tapauksessa, jos mies on rikas. Naiselle on todella törkeää miehen varakkuus sekä pituus. Lyhyen miehen tarina on erittäin karu, samoin köyhän miehen. Ja täytyyy olla tietenkin iso muna ja miehen täytyy olla hyvä seksissä.
Kyllä siinä pitää olla muutakin vikaa kuin pituus, mikäli ei kumppania löydä. Itse olen 165 cm pitkä ja tunnen suuren määrän suunnilleen itseni pituisia miehiä( +- 5cm), jotka ovat sen kumppanin löytäneet. Esim kaikki miespuoliset serkkuni ovat tässä onnistuneet.
Veikkaan että suurin osa Miinaa arvostelevista miehistä on lukenut naisen profiilista sanan "feministi". Sen aika suora seuraus on se, että kaikki naisessa muuttuu valtaosalle miehistä sen jälkeen vastenmieliseksi. Typerä ihminen laukoo julkisesti arvioitaan toisen ulkonäöstä. Ei kovin hyvä tulevaisuus ole, jos naiselle ilmaisee jo tavattaessa ettei tämä vastaa omia ulkonäkökriteereitä. Naisilla kun on norsun muisti näissä asioissa. Miehet antavat paljon helpommin anteeksi. Ihmettelen todella jos pari on vielä yhdessä näiden otsikoiden jälkeen.