ensitreffit alttarilla on saanut mut tajuamaan miten nirsoja suomalaiset miehet on :O
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201809092201188683/
Ihan niinko tollakaan olisi mitään saumaa valittaa morsiammestaan, joka on kaikin puolin nätti. Noh tatuoinneista oon ehkä kans vähän samaa mieltä. Tai siis en ottaisi itselleni, mutta jos olisin mies, ei sekään mikään deal braker olisi.
Sama ilmiö on nähtävissä tuolla maajusseissa ja morsiammissa
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä puheita. Olen nainen ja koen, että me naiset olemme todella paljon kriittisempiä ja nirsompia kuin miehet.
Varmaan kokonaisuuden suhteen, mutta ei yksistään ulkonäön. Nainen on paljon sallivampi ulkonäön suhteen, luonne pelastaa miehellä paljon. Miehillä tuntuu menevän toisin päin: nainen saa olla hul-lu puukot-taja, kunhan on riittävän hoikka ja nätti. Ja jos on kaunis, saa nainen olla minkälainen seko-pää tahansa. (Oikeasti, miksi mikään näistä sanoista muka pitäisi olla jollain kieltolistalla?!?)Hah, todellisuudessa naisille riittää, että miehellä on väärän väriset housut, tai kengät ei miellytä.
En ole koskaan menettänyt kiinnostusta väärän väristen housujen takia tai kenkien. En itseasiassa kiinnitä pukeutumiseen juuri mitään huomiota. Vain selvästi haisevat ja rikkinäiset vaatteet huomaan, muuten keskityn 100% siihen mitä ihmiseltä tulee suusta ulos. Ja ne sanat ratkaisee, kenestä kiinnostun ja kenestä en. Ei pukeutuminen, ei ulkonäkö, ei lompakon paksuus, ei pituus...
Helpompi syyttää vääriä kenkiä kuin luetella kaikki mikä ko henkilön persoonassa tökkää vastaan.
Mutta kun se kerrotaan syyksi omille kavereille, eikä sille miehelle. Miehelle sanotaan vain että pidetään yhteyttä, vaikkei tietenkään aiota pitää. Joten tuo ei oikein selitä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisin kyllä että ei tuo nainen kyllä mikään löytö ole. Ihmeellinen ilme, leuka ja posket näyttävät turvonneilta.
Voitte verrata priimaan tavaraan:
https://videohive.net/item/pretty-young-brunette-woman-with-a-lovely-sm…Mies, eli Heikki ei ainakaan mikään läski ole, ja ei turvonnut naama tai kaksoisleukaa. Myös skarppi ilme. Sanoisin että jopa vähän keksitasoa parempi mies.
Ihan sievä nuori nainen, mutta ei kyllä mitään (taivas mitkä sananvalinnat) "priimaa tavaraa", eli erityisen säteilevä kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisin kyllä että ei tuo nainen kyllä mikään löytö ole. Ihmeellinen ilme, leuka ja posket näyttävät turvonneilta.
Voitte verrata priimaan tavaraan:
https://videohive.net/item/pretty-young-brunette-woman-with-a-lovely-sm…Mies, eli Heikki ei ainakaan mikään läski ole, ja ei turvonnut naama tai kaksoisleukaa. Myös skarppi ilme. Sanoisin että jopa vähän keksitasoa parempi mies.
Pistetään viereen kuva siitä priima miehestä ja aletaan sitten vertailla mulle tasolle tuo Heikki ulkonäöllään tippuu.
Jos se taso siitä muuttu, niin vika on arvostelijassa.
ohis
Kuka sen tason sitten määrittää? Tuo edellä kirjoittanut mies? Voisiko hänen arvostelussaan olla vikaa.
Moneen kertaan tutkitusti todettu, että naiset eivät kykene objektiiviseen arviointiin, toisin kuin miehet.
Itse asiassa kun asiaa on tutkittu, niin tulos on että naiset arvioivat realistisesti sekä omaa että miesten ulkonäköä. Miehet puolestaan kuvittelevat olevansa paremman näköisiä kuin oikeasti ovat. Nyt en viittaa siihen OkCupid-hömppään, josta täällä aina muistetaan mainita, vaan oikeisiin tieteellisiin tutkimuksiin aiheesta. Sopii googlettaa jos kiinnostaa.
OkCupid ei tulokset eivät ole ulkönäöstä. En lötänyt vastaavaa tieteellistä tutkimusta, joten voisitko linkittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinasta on kerrottu, että hän on feministi ja että hän tekee vapaaehtoistyötä tietyn ryhmän kanssa, se on riittänyt saamaan palstamiehet vihaamaan häntä. Jos hänestä olisi näytetty kuva ja kerrottu, että hän on vaikkapa fysioterapeutti, harrastaa liikuntaa ja tykkää ruoanlaitosta, niin hänen ulkonäköään kommentoitaisiin täällä aivan eri sävyyn.
Höpö höpö, minä esimerkiksi en tiennyt tästä mitään. AV on ainoa paikka missä tuommoisesta ohjelmasta saan mitään tietoa, esim linkattu iltalehtijuttu.
Mutta nuo asiat sulkevat tietenkin pois mahdollisuuden romantiikkaan, tai edes seksiin. En häntä silti vihaa.
Mitäs olen nyt mieltä siitä että ihmiset ovat yksimielisesti ihastuneet Miinaan ja kommentoivat että hän kohtelee hienosti kömpelöä ja töksäyttelevää ja sosiaalisesti onnetonta Heikkiä?
Anteeksi, mutta keitä nämä ihmiset ovat? Aihe vapaalla käyvät? Vai Twitterihörhöt? Molemmat?
Minä olen nainen, mutta en todellakaan ole ihastunut Miinaan, vaan minusta hän on ärsyttävä. Ja tuollaiset feministi ja ma-mu myönteiset jutut eivät todellakaan ole plussaa. En voisi olla koskaan tekemisissä tuollaisen henkilön kanssa. Onneksi ei tarvitsekaan.
Jos eivät kestä, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että se ihminen sattui löytymään sillä hetkellä juuri baarista. Se sama ihminen on varmasti käynyt aika monessa muussakin paikassa, mutta et vain törmännyt häneen aikaisemmin.