Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Trendipuuroa, jossa on siansiemeniä. Joku oli jättänyt.
Tuleeko Sarita? Piilotathan keittiöveitset.
Onkos siellä nyt niitä kuuluisia kilttejä miehiä joita voisi treffata?
Vierailija kirjoitti:
Onko tarpeeksi istumapaikkoja? Voin tuoda vanhan sohvan, siinä on kyllä vähän perseen hajua, mutta ei kai se haittaa?
Ei tarvitse varata minulle ainakaan istumapaikkaa, olen se, jonka tyyli on klassinen. Aion kierrellä vieraiden joukossa sirosti liikehtien ja jutella ihmisten, ulkoisesti lähinnä hevarien, kanssa.
Ap tässä. Ajattelin kyllä aluksi meillä, mutta kun täällä on muitakin tarjokkaita, voidaan miettiä. Mutta ei kai teillä pissata suihkussa? Se haisee.
Miettisin tarkkaan miten ilahduttaisin anoppiani. En osaa sanoa vielä.
Taidan käydä kampaajalla viimeistelemässä kananpersetukkaani muutamat räväkät raidat ennen nyyttäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Maksu ruokakunnittain on ainoa oikea tapaa jakaa kustannukset. Meiltä on tulossa kuusi henkilöä tai ehkä viisi, jos miehellä on saunailta.
Mä voin syödä sohvalla niin mun ei tartte osallistua kustannuksiin.
T: sinkku
En tule kun muutenkaan ei kukaan kaveri minulle soita tai pidä yhteyttä ja minulle on myös tapahtunut selittämättömiä tapahtumia enkä lue mitään kirjaa nyt. En myös osaa keskustella antiikin Roomasta.
Olen ajatellut kutsua paikalle diplomi-insinöörejä, koska ovat nyt in. Kelpaako teekkarit? Poikani on teekkari, joten hän voisi järjestää paikalle muitakin teekkareita. Ap.
Muistakaa sitten käyttää bideetä, minä en ainakaan ala paskan hajussa iltaa viettämään.
Tuon itseni korkkareissa, sirosti pyörähdellen. Ja hevarimieheni, vaihdoin lennosta. Nyt hämmästytän pukumiehiä siroilla eleganteilla pyörähdyksilläni, goottimekossa. Luulevat että olen sivistymätön heitukka, mutta pyörähdykseni ja siveät sekä elegantit puheenaiheeni saavat pukumiehet haukkomaan henkeään. Tykkään rikkoa ennakkoluuloja.
Tuon niitä hienoja ja kalliita susheja.
Se riisi ja milli kalaa tai kurkkua maksaa omaisuuden.
Viiniä, piti olla kahdeksan pulloa mutta en löytänyt kuin kuusi?
Vierailija kirjoitti:
Tuon itseni korkkareissa, sirosti pyörähdellen. Ja hevarimieheni, vaihdoin lennosta. Nyt hämmästytän pukumiehiä siroilla eleganteilla pyörähdyksilläni, goottimekossa. Luulevat että olen sivistymätön heitukka, mutta pyörähdykseni ja siveät sekä elegantit puheenaiheeni saavat pukumiehet haukkomaan henkeään. Tykkään rikkoa ennakkoluuloja.
Kai ap olet siis pitämässä puutarhajuhlia?
Saahan oven lukkoon ettei anoppi pelmahda paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten käyttää bideetä, minä en ainakaan ala paskan hajussa iltaa viettämään.
Paskan haju ei ole vaarallista. Kai kutsussa lukee, että kutsuille ei ole asiaa jos on hajustettujen pesuaineiden käyttäjä?
Vierailija kirjoitti:
Saahan oven lukkoon ettei anoppi pelmahda paikalle?
Anopilla on tietenkin oma avain, koska asuu ihan lähellä. Tämä onkin hankala asia, kutsuako anoppeja, etteivät he loukkaannu, vai eikö kutsua. Mutta eikös ne anopit ole velvollisia hoitamaan lapsia nyyttäreiden aikana?
tulisikohan Cheek esiintymään nyyttäreille? Vai onko liian wt??
Otan myös Saritan kantamaan leipäveitset. Lisäksi on kattilallinen koko viikon tarpeiksi kuumentamaani teevettä, voimme sitä sitten kätevästi vaan lämmitellä uudelleen, niin ei tarvitse enää keittää. Makaroninkeitinvesillä voidaan ensin huuhdella jauhenlihat niin saadaan vähän proteiinipitoisempaa vedestä. Lopuksi voidaan sillä tiskata muumimukit ja sitten vielä pestä lattiat sillä tippuneista ruoanjämistä. Vedet toki kerätään sitten räteillä takaisin pakastusrasioihin, niin voin pakastaa ne ja kevään tullessa pestä autoni. Tai lähteä siivouskierrokselle kavereiden koteihin norppien ja emättimen kera.