Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?

Vierailija
10.09.2018 |

Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.

Kommentit (334)

Vierailija
101/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen anteliaalla tuulella ja tuon koko vuoden aikana pakastamani makaroninkeitinvedet.

Ota Jenni Vartiainen avuksi kantamaan pakastettua makaronivettä!

Otan myös Saritan kantamaan leipäveitset. Lisäksi on kattilallinen koko viikon tarpeiksi kuumentamaani teevettä, voimme sitä sitten kätevästi vaan lämmitellä uudelleen, niin ei tarvitse enää keittää. Makaroninkeitinvesillä voidaan ensin huuhdella jauhenlihat niin saadaan vähän proteiinipitoisempaa vedestä. Lopuksi voidaan sillä tiskata muumimukit ja sitten vielä pestä lattiat sillä tippuneista ruoanjämistä. Vedet toki kerätään sitten räteillä takaisin pakastusrasioihin, niin voin pakastaa ne ja kevään tullessa pestä autoni. Tai lähteä siivouskierrokselle kavereiden koteihin norppien ja emättimen kera.

Vierailija
102/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendipuuroa, jossa on siansiemeniä. Joku oli jättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Sarita? Piilotathan keittiöveitset.

Vierailija
104/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos siellä nyt niitä kuuluisia kilttejä miehiä joita voisi treffata?

Vierailija
105/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tarpeeksi istumapaikkoja? Voin tuoda vanhan sohvan, siinä on kyllä vähän perseen hajua, mutta ei kai se haittaa?

Ei tarvitse varata minulle ainakaan istumapaikkaa, olen se, jonka tyyli on klassinen. Aion kierrellä vieraiden joukossa sirosti liikehtien ja jutella ihmisten, ulkoisesti lähinnä hevarien, kanssa.

Vierailija
106/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Ajattelin kyllä aluksi meillä, mutta kun täällä on muitakin tarjokkaita, voidaan miettiä. Mutta ei kai teillä pissata suihkussa? Se haisee.

Vierailija
107/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin tarkkaan miten ilahduttaisin anoppiani. En osaa sanoa vielä.

Vierailija
108/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan käydä kampaajalla viimeistelemässä kananpersetukkaani muutamat räväkät raidat ennen nyyttäreitä.

Vierailija
109/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksu ruokakunnittain on ainoa oikea tapaa jakaa kustannukset. Meiltä on tulossa kuusi henkilöä tai ehkä viisi, jos miehellä on saunailta.

Mä voin syödä sohvalla niin mun ei tartte osallistua kustannuksiin.

T: sinkku

Vierailija
110/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule kun muutenkaan ei kukaan kaveri minulle soita tai pidä yhteyttä ja minulle on myös tapahtunut selittämättömiä tapahtumia enkä lue mitään kirjaa nyt. En myös osaa keskustella antiikin Roomasta.

Vierailija
111/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut kutsua paikalle diplomi-insinöörejä, koska ovat nyt in. Kelpaako teekkarit? Poikani on teekkari, joten hän voisi järjestää paikalle muitakin teekkareita. Ap.

Vierailija
112/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten käyttää bideetä, minä en ainakaan ala paskan hajussa iltaa viettämään.

Vierailija
113/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon itseni korkkareissa, sirosti pyörähdellen. Ja hevarimieheni, vaihdoin lennosta. Nyt hämmästytän pukumiehiä siroilla eleganteilla pyörähdyksilläni, goottimekossa. Luulevat että olen sivistymätön heitukka, mutta pyörähdykseni ja siveät sekä elegantit puheenaiheeni saavat pukumiehet haukkomaan henkeään. Tykkään rikkoa ennakkoluuloja.

Vierailija
114/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon niitä hienoja ja kalliita susheja.

Se riisi ja milli kalaa tai kurkkua maksaa omaisuuden.

Vierailija
115/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä, piti olla kahdeksan pulloa mutta en löytänyt kuin kuusi?

Vierailija
116/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon itseni korkkareissa, sirosti pyörähdellen. Ja hevarimieheni, vaihdoin lennosta. Nyt hämmästytän pukumiehiä siroilla eleganteilla pyörähdyksilläni, goottimekossa. Luulevat että olen sivistymätön heitukka, mutta pyörähdykseni ja siveät sekä elegantit puheenaiheeni saavat pukumiehet haukkomaan henkeään. Tykkään rikkoa ennakkoluuloja.

Kai ap olet siis pitämässä puutarhajuhlia?

Vierailija
117/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan oven lukkoon ettei anoppi pelmahda paikalle?

Vierailija
118/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten käyttää bideetä, minä en ainakaan ala paskan hajussa iltaa viettämään.

Paskan haju ei ole vaarallista. Kai kutsussa lukee, että kutsuille ei ole asiaa jos on hajustettujen pesuaineiden käyttäjä?

Vierailija
119/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan oven lukkoon ettei anoppi pelmahda paikalle?

Anopilla on tietenkin oma avain, koska asuu ihan lähellä. Tämä onkin hankala asia, kutsuako anoppeja, etteivät he loukkaannu, vai eikö kutsua. Mutta eikös ne anopit ole velvollisia hoitamaan lapsia nyyttäreiden aikana?

Vierailija
120/334 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisikohan Cheek esiintymään nyyttäreille? Vai onko liian wt??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi