Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Me tulemme perhekuntana mieheni kanssa.
Meille riittää yksi tuoli.
Tuomme yhden grillimakkaran.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taidankin perua tuloni jos tämä menee perhekunnittain. Minähän en rupea miehesi nyyttäreitä maksamaan!
Minä teen boolin pastan keitinvedestä.
Maksu ruokakunnittain on ainoa oikea tapaa jakaa kustannukset. Meiltä on tulossa kuusi henkilöä tai ehkä viisi, jos miehellä on saunailta.
Tuon jotain mitä ei saa enää kaupoista.
Meneehän osallistumismaksu sitten takuulla makuuhuoneitten määrän mukaan?
0/5
Ette te mitään nyyttäreitä järjestä kuitenkaan;)
Vierailija kirjoitti:
Maksu ruokakunnittain on ainoa oikea tapaa jakaa kustannukset. Meiltä on tulossa kuusi henkilöä tai ehkä viisi, jos miehellä on saunailta.
Ei minulle sinkkuna tulisi mieleenkään maksattaa omaa nyyttäriosuuttani pariskunnilla.
Minä voin istua pihalla ja syödä teidän ruokia.
Onko tarpeeksi istumapaikkoja? Voin tuoda vanhan sohvan, siinä on kyllä vähän perseen hajua, mutta ei kai se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Meneehän osallistumismaksu sitten takuulla makuuhuoneitten määrän mukaan?
Luonnollisesti, koska se on ainoa reilu tapa jakaa kustannukset. Pitäähän parisuhteesta olla jotain hyötyä.
Juhlitaankohan nämä nyyttärit Porvoossa?
Porvoonkuja 0/5
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap laittaa pikkuisen tarkemman kuluerittelyn Meillä on omat rahat eikä kinaa tule koskaan rahasta, mutta minä syön 1/3 makkarasta mies taas 2/3 niin pitäis tietää etukäteen että miten jyvitetään, makkarapaketti maksaa kuitenkin kokonaisen euron.. Ja voiko olla varma ettei mene meidän tuomat makkarat sekaisin jonkun muun tuomisten kanssa. Ylipäänsä en tykkää tällaisista nyyttäreistä, koska meillä on hyllyt erikseen mun ja miehen ruoille ja yhteiset kyllä punnitaan ja kuitista lasketaan että kumman lautaselle meni gramma enemmän lihaa. Nyyttäreissä ei koskaan voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Onko tarpeeksi istumapaikkoja? Voin tuoda vanhan sohvan, siinä on kyllä vähän perseen hajua, mutta ei kai se haittaa?
Sittenhän ei haittaa, että mieheni tulee kantamaan sitä perseisillä käsillä, vai mitä?
Kyllä mä muuten tulisin mutta ei tää kutsu taida koskea minua... Mikäs tässä on yksin ollessa... Olisin voinut tuoda hyvän täytekakunkin... Ei ole liian makea tai kuiva... No, syön sitten itse...
Minä tuon lapset mukana, vaikka kutsussa luki vain aikuisille.
Miksen muka voi tuoda?
Ihan selvä provo mutta idarit vastailee tosissaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän ei haittaa, että mieheni tulee kantamaan sitä perseisillä käsillä, vai mitä?
Ei suinkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomme yhden grillimakkaran.Voitko ap laittaa pikkuisen tarkemman kuluerittelyn Meillä on omat rahat eikä kinaa tule koskaan rahasta, mutta minä syön 1/3 makkarasta mies taas 2/3 niin pitäis tietää etukäteen että miten jyvitetään, makkarapaketti maksaa kuitenkin kokonaisen euron.. Ja voiko olla varma ettei mene meidän tuomat makkarat sekaisin jonkun muun tuomisten kanssa. Ylipäänsä en tykkää tällaisista nyyttäreistä, koska meillä on hyllyt erikseen mun ja miehen ruoille ja yhteiset kyllä punnitaan ja kuitista lasketaan että kumman lautaselle meni gramma enemmän lihaa. Nyyttäreissä ei koskaan voi olla varma.
Nyyttärit on vähän niin kuin ruotsinlaivan buffet: syö niin paljon, että jäät voitolle.
Putkikassillisen pillimehua. Ja tietysti vauvasataset.