Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, onko nyt kyseessä kivien omat nyyttärit vai OFFICIAL nyyttärit?
Pihakivet ovat jo ilmoittaneet etteivät osallistu nyyttäreille. Eivät uskalla kuulemma tulla av- mummojen läheisyyteen kun tulevat kuitenkin heitellyiksi kohti Nordinin rouvaa, Siltsua ja Minkkistä.
Mitähän Minkkinen muuten tuo? Kai joku on muistnaut kertoa, ettei kyseessä ole parinvaihtobileet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, onko nyt kyseessä kivien omat nyyttärit vai OFFICIAL nyyttärit?
Pihakivet ovat jo ilmoittaneet etteivät osallistu nyyttäreille. Eivät uskalla kuulemma tulla av- mummojen läheisyyteen kun tulevat kuitenkin heitellyiksi kohti Nordinin rouvaa, Siltsua ja Minkkistä.
Mitähän Minkkinen muuten tuo? Kai joku on muistnaut kertoa, ettei kyseessä ole parinvaihtobileet?
Klamydian.
Kitkarapukamaran sie kumminkin tuot
Jotakin raikasta ja ravitsevaa, oikein herkkujen herkkua. Ehkäpä makkaraa roskiksesta..hmm
Vierailija kirjoitti:
Pakaroiden välissä hamsterin ja kissan muotoisia kiviä.
Jep, tämäkin ketju yhtä tuoretta sisällöltään...
Mä en uskalla tulla, kun mä olen riistänyt teiltä jo rahat ja eläkkeet ja kaiken, kun menin syntymään suurien ikäluokkien aikaan. Olisin osannut tehdä hyvää pula-ajan voikukanjuurikahvia, mutta kun täällä just tuhlailen suuria eläkerahoja, niin en ehdi.
Mä olin jo tehnyt ihanan biisin, jonka olisin soittanut kaikille ensitreffimammoille, mutta mua ois kuitenkin pilkattu neitimäiseksi, niin soittelen täällä itsekseni. Jollei Thunderi tuu väkisin mua hakemaan.
Miettikää jo valmiiksi, mitä mun eksä tarkotti, kun mä laitoin sille viestin ja se laittoi takaisin ja sitten mä vastasin ja sitten se ei enää vastannu tai niin mä luulen mutta voi olla että sen nyksä löysi meidän viestit ja se ei voinu vastata. Mä tuun mun kännykän kanssa. Tartten kyllä neuvoja, apua!
Kiitos ap! Nythän me voidaan mun salarakkaan kanssa tavata teillä! Kun täällä maalla on niin vaikea löytää syksyllä paikkaa, missä vois pettää rauhassa. Mä tuon mun salarakkaansivusuhteenlemmenparin.
Minä tuon naama-norsun-v!t*lla -naamareita, aidon näköisiä.
Jotain tuntematonta ruokaa, jota olen maistanut vain kerran. Mutta se jäi mieleen. Taikka jotakin typerää ja noloa, josta voitte kysyä vaikka reseptiä, mutta ilman vattuilua.
Mä tuon mun terapeutin, johon oon rakastunu. Mut voiks mun mieskin tulla, vaikka se on narsissi?
Tulen paikalle naamioituneena, jos vaikka mieheni olisi siellä.
En sitten voi viipyä kauaa, pitää aamulla lähteä taas röihin.
Minä otan kyllä mukaan Tampereen ja Turun. Saadaan sitten äänestää, kumpi on mukavampi kaupunki!
Tuon pullollisen Jännämiehenkermaa.
Minä ennustan kymmenelle ekalle vieraalle. Aika alkaa nyt. Loppui nyt.
Kyllä mä ymmärrän, jos ei ole sähköautoa, mutta ei kai kukaan nykyään aja enää manuaalivaihteisella? Enkä ymmärrä, jos joku tulee rahoituksella ostetulla autolla. Kyllä näihin nyyttäreihin tulijoilla pitää olla vara ostaa autot käteisellä. Turha köyhien tulla, jos ei ole varaa ostaa yhtä autoa. Tosin kuka muuten muka ostaa uusia autoja, eihän niitä kannata ostaa.
PS. Lukutoukat älkööt vaivautuko, kun elokuvatkin on keksitty.
Pissaa ja kakkaa