Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntui kun näit lapsesi kasvot ensimmäisen kerran?

Vierailija
10.09.2018 |

Huomasitko jo heti piirteitä jommasta kummasta vanhemmasta? Tuliko ulkonäkö yllätyksenä? Minkälaisia tunteita koit? Oliko riipaisevaa, kun vauva itki?

Itse olen raskaana 18 viikolla ja odotan jo tosi kovasti, että näkisin oman pikkuvauvelin. Haluaisin jo tietää sukupuolen ja miltä vauva näyttää, ilmeet, hymyn, itkun, kaiken! Miten maltan vielä odottaa toiset reilu 20 viikkoa?

Minulle ei oo väliä sukupuolella, mutta aavistelen, että se on tyttö.

Kommentit (306)

Vierailija
301/306 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo oli epätodellinen. Osittain varmasti siksi koska olin valvonut noin 30 tuntia putkeen ja muutaman kerran vain torkahdin välissä. Olin todella väsynyt. Olen siis mies ja olin synnytyksessä mukana mutta en siinä vaiheessa kun itse syntymä tapahtui.

Vierailija
302/306 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne molemmat hämmästyneiltä näyttivät. Oma tunne on myös ollut hämmästynyt mutta samalla kiitollinen ja helpottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/306 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta muistan, kun hänet ojennettiin mulle heti ulos tultuaan, että hän oli jotenkin pelästyneen näköinen. Sen hetken silmät oli auki ja katsoi minuun

Vierailija
304/306 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhdenkään lapsen syntymän yhteydessä itkenyt

Vierailija
305/306 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 poikaani ovat kuin veistettyjä samasta puusta, en tiedä keneltä näyttää, kai meidän sekotukselta.Tai sitten naapurin Matti kävi heittään siementä väliin..isolla melalla jumalauta!

Kolmas poika syntyi ja heti suku kenen näköinen se on, onko sillä punainen tukka! Pahoitin mieleni.

Pojat ovat itsensä näköisiä! Eivät ainakaan omiani!

Vierailija
306/306 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen kanssa: sehän on söpö! Rakastuin kerrasta. Olin varautunut vain vauvanhoidon suureen työmäärään.

Tokan kanssa: näyttääpä vähän oudolta, miksi tuo ohut karvapeite?

Molemmat ovat tosi rakkaita ja ihania ja hyvin pärjääviä melkein teinejä jo. Vastasyntynyt muuttuu vielä tosi paljon ja moneen kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi