Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
901/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet realityohjelmiin lähteneet sanoo aina, että eivät ole käyneet lukemassa somekeskusteluja ohjelmaan/itseensä liittyen, kun tiedostavat että pa*kaa tulee niskaan siellä ja paljon. Oon miettinyt et jos mä lähtisin johonkin tällaiseen sarjaan mukaan, niin en mä malttaisi olla selaamatta esim. av-ketjua aiheesta. :D Vaikka tiedostaisin että paha mieli tulee varmasti, niin uteliaisuus veisi omalla kohdallani voiton.

Vierailija
902/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Maunon pisteet on noussut jakso jaksolta. Ehdottomasti kaunein koti hänellä ja puhetyylikään ei enää ota niin korvaan ja olemus pistä silmiin. Harmi juttu se "hoplop" navetan palo. On varmaan hyvä ja hauska isä tytöilleen.

Järkyttävää tämä nykyinen some/keskustelupalstalynkkaus ja tuomitsevuus. Ihmisiä arvostellaan yhden asian perusteella joko alimpaan helvettiin tai huipputyypiksi ja mielipide kääntyy täysin vastakkaiseksi parissa viikossa. Toivottavasti Mauno & kumpp. eivät ole lukeneet aiempia törkeitä arvioita vaan pysyneet poissa av:lta.

Juurikin aloin kirjoittamaan saman.

Aivan järkyttävää Maunon haukkumista 58 sivua, sitten yhdessä yössä Manusta tuleekin prinssi. 😀😀😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se Mauno nyt prinssi ole :D Mutta ihan ookoolta vaikuttaa. 

Vierailija
904/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että A-J:a ei kiinnosta ainakaan pätkääkään Kiia. Pöydässäkin puhui koko ajan muille tytöille eikä katsonut Kiiaa päinkään.

Vaikka Maunoa ei nappaakkaan kukaan naisista, on tosi ystävällinen ja huomioon ottava kuitenkin kaikille. Mä oon ainakin alusta asti pitänyt Maunosta, on jotenkin tosi erityylinen mies mitä perus Suomiukot. Hyvällä tavalla :)

Vierailija
905/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että A-J:a ei kiinnosta ainakaan pätkääkään Kiia. Pöydässäkin puhui koko ajan muille tytöille eikä katsonut Kiiaa päinkään.

Vaikka Maunoa ei nappaakkaan kukaan naisista, on tosi ystävällinen ja huomioon ottava kuitenkin kaikille. Mä oon ainakin alusta asti pitänyt Maunosta, on jotenkin tosi erityylinen mies mitä perus Suomiukot. Hyvällä tavalla :)

Mauno on jotenkin lipevänoloinen, toivottavasti ei siis esitä kameroille, vaan on oikeasti sitä, miltä näyttääkin.

Vierailija
906/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin vuoteen katsonut maajusseja kun on ollut niin kiirettä elämässä. Mutta nyt päätin katsoa jälleen suosikkisarjaani, kauden kokonaan. Apua, onko tää näin tylsää? Onko poikkeuksellinen kausi vai olenko aiempina vuosina sydänlasit silmillä katsellut. 

Mauno ei kyllä valitse ketään.

Tuomo ottaa Marjon.

Ilmari Tuulia ja AJ Petran.

Ens jaksossa Annariina on ihana maatalon emäntä essuineen ja leipomuksineen, ottaa kyllä paikan talossa haltuun ihanasti.

Vierailija
907/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Maunon pisteet on noussut jakso jaksolta. Ehdottomasti kaunein koti hänellä ja puhetyylikään ei enää ota niin korvaan ja olemus pistä silmiin. Harmi juttu se "hoplop" navetan palo. On varmaan hyvä ja hauska isä tytöilleen.

Järkyttävää tämä nykyinen some/keskustelupalstalynkkaus ja tuomitsevuus. Ihmisiä arvostellaan yhden asian perusteella joko alimpaan helvettiin tai huipputyypiksi ja mielipide kääntyy täysin vastakkaiseksi parissa viikossa. Toivottavasti Mauno & kumpp. eivät ole lukeneet aiempia törkeitä arvioita vaan pysyneet poissa av:lta.

Aivan järkyttävää Maunon haukkumista 58 sivua, sitten yhdessä yössä Manusta tuleekin prinssi. 😀😀😀

Ja luetun ymmärtäminen sinulla on tasolla...? Ei Mauno sen huonompi ole kuin kukaan mukaan, esim. sinä!

Vierailija
908/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luetun ymmärtäminen sinulla on tasolla...? Ei Mauno sen huonompi ole kuin kukaan mukaan, esim. sinä!

Ei sen selkokielisempää halventamista, haukkumista, mollaamista, inhoreaktioita, yökötystä yms. voi sen selvemmin sanoa, kuon AV-mammat sen sanovat...siis lue tämä ketju, niin ymmärrät sinäkin.

Nyt, kun viime jaksossa näytettiin Manun koti ja se olikin paras kaikista, lisäksi Mauno mainitsi pari kertaa tyttärensä, siinä samassa Mauno muuttuikin ihanaksi mieheksi.

Huoh...

Vierailija
909/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AJ:n neljästä jäljellä olleesta naisehdokkaasta kaksi ovat päätyneet keskenään yhteen. Varma tieto.

Varma tieto? Ja mistähän tiedät? Ettäkö Ajn naisista olisi muodostunut pari keskenään 😂 Kiiasta ja Petrasta en usko. Jäljelle jää Elina ja Juulia... 🤔

Vierailija
910/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä toi aj ärsytä, joskaan ei sytytäkään. Miehenä ei yhtään mun tyyppiä, johtuen siitä että mä koen sen ihan älyttömän ujoksi enkä mitenkään itseriittoiseksi. Mulle tulee enemmän sellainen olo että koittaa karistaa omaa epävarmuutta ja ujoutta ja menee selvästi oman mukavuusalueen ulkopuolelle, ja sit tulee sellasta töksähtelevää ja vaivaannuttavaa jälkeä.

Mauno on ollut mun lemppari alusta asti, tykkään suorapuheisesta ihmisistä mitkä ei jarruttele omia mielipiteitään, vaikka välillä niiden ilmaisu kannattais ehkä miettiä hiukan paremmin, mua ainakin harmittaa että sen kirjeet jäi niin vähille koska iso osa naisista (ihan oikeutetusti) oletti että on tosi itseään täynnä oleva mies. Mtv3 olis kyllä saanut mun mielestäni jopa leikata sitä esittelyvideota järkevämpään muotoon tai sanoa maunolle et mieti vähän onko hyvä. No mut kyllä se seuraa löytää ohjelman jälkeen. Ainakin oli aika kova opetus itsensä ilmaisusta ja sen seurauksista.

Tuomo ja Ilmari on jotenkin jäänyt mulla vähän varjoon, ei oikein kumpikaan herätä mitään isompia fiiliksiä. Ilmari on kyllä aivan uskomattoman herttainen ja herättää mussa ainakin enemmän vaan äidilliset tunteet, tekis mieli suunnilleen pörröttää hiuksia ja sanoa että kyllä sä vaimon löydät tui tui 😃.. ja ihan varmasti löytää, vaikuttaa hyvältä, kiltiltä mieheltä, en tiedä löytyykö tosta porukasta ketään täydellistä osumaa mutta uskon vahvasti et Ilmari saa myös yhteydenottoja ohjelman jälkeen. Mutkaton, mukavan oloinen mies.

Tuomosta en ole päässyt vielä oikein mihinkään varmuuteen.. ensin mun mielestä näytti vähän jopa kierolta ja sellaiselta "mä teen työt ja sä istut kotona odottamassa ruoka valmiina". Se mielikuva meni kyllä nopeasti ohi mut johtui varmaan siitä että tuomo on aika vähän itsestään antava, ei mitään isoja tunteita vaan tasaista menoa. Paljon mahdollista että menee ujouden piikkiin kameroiden kuvatessa. Toivottavasti osaa parisuhteessa näyttää tunteet kuitenkin, tuli vähän olo sellaisesta jäyhästä "ei mua mikään haittaa"-henkilöstä joka menee sit ulos joko lyömään nyrkkiä seinään tai juomaan alkoholia kun joku harmittaa eikä vaan saa suuta asiasta auki. Noin kaikkiaan, Tuomo on mun mielestäni eniten ns perus suomalainen mies, hyvässä ja pahassa. Vaikka oliskin vähän juro niin vaikuttaa tyyppinä siltä että pitää huolen perheestään ja pohjimmiltaan tahtoo hyvää.

Vierailija
911/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maukko ei tuu huolimaan noista ketään.

Niin minäkin luulen, eivät mielestäni ole Maunon tyyppiä ulkoisesti ja nyt en puhu lihavuudesta, Tuomolla ja Antti-Jussilla paljon paremmat naiset.

Totuus on, että Mauno pelästytty kiinnostuneet naiset, kun lateli liian tarkkoja kriteereitä.

Jos olisi jättänyt kriteerit pois, siis ulkonäköön liittyvät niin kirjeitä olisi tullut moninkertainen määrä.

Mauno olisi voinut raakata "epäsopivat" pois kirjeet saatuaan ja nähtyään kuvat ja soittamalla olis saanut haluamansa tiedot.

Tietysti lapset rajoittivat myö kiinnostuneita. Ei ole helppoa alkaa suhteeseen jos ennestään on pieniä lapsia. Puolin ja toisin.

Vierailija
912/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat tärpit tähän asti:

- Maunon negatiivinen julkisuus ylipaino-kommentista, sillä on herkuteltu koko kausi

- Ehdottomasti yllättävin ja persoonallisin ja mieleenjäävin ehdokas oli sen erään maajussin keppihevosharrastaja ja kani kasvattaja :D

- Saritan menneisyys paljastui ja aiheutti melkoisen uutsivyöryn

- AJ vajosi suosikista vähemmän suosituksi itsestään liikoja kuvittelevaksi ja sai pakit Juulialta. Onneksi sillä on Petra.

- Mauno taas pudotti Kirsin, jonka mukana olosta nousi keskustelua... Ehkä se oli manun julkisuustemppu?

- Mauno nousi vihatusta jopa jollain tapaa pidetyksi. (Jos radikaalisti voisi asian ilmaista) Tähän auttoi maajussin lapsipuheet sekä sääliä herättävä tulipalo..

- Ilmari on symppis ja voittanut aitoudellaan kaikki puolelleen. Ilmarin naiset ovat myös tavallisia. Se Ilmarin vaalea ehdokas olisi voinut kyllä tippua ja Sara päästä farmille. Harmittaa. Uskon että ilmarissa on kuitenkin koko ohjelman toivo ja siksi sitä enää katson!

- Tuomo on erikoinen ja vaikeasti selvää otettava. Tulee epäaito kuva. Ensin ajattelin hänen olevan ehdottomasti paras jusseista, mutta mitä vielä..

Kieltämättä tuntuu että alun juonenkäänteet ja uutisoinnit saavat ohjelman tuntumaan edetessä tylsältä.. löytyisipä edes yksi oikea rakkaus ❤️

Vierailija
913/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maukko ei tuu huolimaan noista ketään.

Niin minäkin luulen, eivät mielestäni ole Maunon tyyppiä ulkoisesti ja nyt en puhu lihavuudesta, Tuomolla ja Antti-Jussilla paljon paremmat naiset.

Totuus on, että Mauno pelästytty kiinnostuneet naiset, kun lateli liian tarkkoja kriteereitä.

Jos olisi jättänyt kriteerit pois, siis ulkonäköön liittyvät niin kirjeitä olisi tullut moninkertainen määrä.

Mauno olisi voinut raakata "epäsopivat" pois kirjeet saatuaan ja nähtyään kuvat ja soittamalla olis saanut haluamansa tiedot.

Tietysti lapset rajoittivat myö kiinnostuneita. Ei ole helppoa alkaa suhteeseen jos ennestään on pieniä lapsia. Puolin ja toisin.

Ihan totta ja itse ajattelin myös tota lapsiasiaa. Mulla on kaksi lasta ja olen kyllä suhteessa että ei sillä, MUTTA jos olisin sinkku niin omalla kohdalla ainakin nousisi heti tie pystyyn ihan vaan välimatkan takia. En voisi harkita edes muuttoa niin pitkälle että etäisyys biologiseen isään kasvaisi liiaksi. Ja tietenkin lasten ikä merkitsee, eri asia jos lapset olis vaikka 2 ja 4 kuin se että ilmoittaa 9 ja 11 vuotiaille että jaahas, pakataas kamat ja muutetaan maalle kun äiti löysi miehen. Sanokaa hei hei kavereille ja isille.

Mut jos välimatka ei ole mahdoton, lasten tilanne sallii muuton niin mikä ettei kokeilemaan.

Vierailija
914/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se Mauno nyt prinssi ole :D Mutta ihan ookoolta vaikuttaa. 

Mauno vaikuttaa ihan prinssiltä näiden naistensa rinnalla. Tää on jo ihan hupia.

Vierailija
915/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJ: n tilalla on koko ohjelman epämiellyttävimmät tyypit. Ainoastaan Kia on jees. Sen voisi siirtää vaikka Ilmarin joukkueeseen ja feidata neljännen tilan kokonaan.

Vierailija
916/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen selkokielisempää halventamista, haukkumista, mollaamista, inhoreaktioita, yökötystä yms. voi sen selvemmin sanoa, kuon AV-mammat sen sanovat...siis lue tämä ketju, niin ymmärrät sinäkin.

Nyt, kun viime jaksossa näytettiin Manun koti ja se olikin paras kaikista, lisäksi Mauno mainitsi pari kertaa tyttärensä, siinä samassa Mauno muuttuikin ihanaksi mieheksi.

Huoh...

Juu haukkumista ovat kyllä kaikki  muut harrastaneetkin tässä ketjussa, mutta en minä. Tulin juuri uutena ketjuun ja mielestäni Maunoa on ihan syyttä täällä haukuttu! En vain ymmärrä mitä vikaa näet siinä, että tänne tulee myös niitä jotka osaavat nähdä ihmisessä myös niitä hyviä puolia? Ei se tarkoita, että Mauno olisi MINULLE joku PRINSSI... Ha haaaa. Ja Maunon koti oli oikeasti hienoin ja maulla sisustettu. Se että Mauno on hyvä isä on huomannut monesta jaksosta jo.  Aina kun puhuu lapsistaan. Kyllä näissä ketjuissa voisi vähän kivempaa sävyä käyttää mielestäni. 

Vierailija
917/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat tärpit tähän asti:

- Maunon negatiivinen julkisuus ylipaino-kommentista, sillä on herkuteltu koko kausi

- Ehdottomasti yllättävin ja persoonallisin ja mieleenjäävin ehdokas oli sen erään maajussin keppihevosharrastaja ja kani kasvattaja :D

- Saritan menneisyys paljastui ja aiheutti melkoisen uutsivyöryn

- AJ vajosi suosikista vähemmän suosituksi itsestään liikoja kuvittelevaksi ja sai pakit Juulialta. Onneksi sillä on Petra.

- Mauno taas pudotti Kirsin, jonka mukana olosta nousi keskustelua... Ehkä se oli manun julkisuustemppu?

- Mauno nousi vihatusta jopa jollain tapaa pidetyksi. (Jos radikaalisti voisi asian ilmaista) Tähän auttoi maajussin lapsipuheet sekä sääliä herättävä tulipalo..

- Ilmari on symppis ja voittanut aitoudellaan kaikki puolelleen. Ilmarin naiset ovat myös tavallisia. Se Ilmarin vaalea ehdokas olisi voinut kyllä tippua ja Sara päästä farmille. Harmittaa. Uskon että ilmarissa on kuitenkin koko ohjelman toivo ja siksi sitä enää katson!

- Tuomo on erikoinen ja vaikeasti selvää otettava. Tulee epäaito kuva. Ensin ajattelin hänen olevan ehdottomasti paras jusseista, mutta mitä vielä..

Kieltämättä tuntuu että alun juonenkäänteet ja uutisoinnit saavat ohjelman tuntumaan edetessä tylsältä.. löytyisipä edes yksi oikea rakkaus ❤️

Tuomo on kuivakas töksäyttelijä. Hänestä saa kuvan, ettei osaa keskustella mistään syvällisestä, tai selvitellä puhumalla ongelmatilanteita. Toivottavasti olen väärässä!

A-J vaikuttaa minusta ujolta maalaispojalta, joka nostaa imagoaan näyttävällä stetson-hatulla. Turhaan häntä moititaan.

Ilmari on sanalla sanoen rakastettava persoona!

Mauno - liukkaan oloinen naistenmies, mutta hänestä on löytynyt hyviä puolia runsaasti, alun inho-reaktion jälkeen.

Kenenkään naisista en osaa sanoa juuta, enkä jaata.

Vierailija
918/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että Ilmari onnistuu jakso jaksolta yllättämän aina vain positiivisemmin! Herranen aika, niin ihana.

Maunosta en välitä vieläkään, jotenkin hyvittaavaa ja teennäisen oloista, kuten se lasit kädessä ympäriinsä kulkeminen :D

Oli kiva kohta, kun Ilmari kertoi että "ei ole romanttinen" ei shampanjaa ja mansikoita joka ilta; ennemmin kahdenkeskisiä hetkiä traktorin kopissa. Olin ihan myyty ja ajattelin ihania hetkiä kahdestaan pienessä kopissa. Jaaaaa sitten Maunon tykö kun se kaataa kuohuvaa ja vetää mansikat esiin. Hahahaa.

Vierailija
919/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunoa katselin eilen. En tajua - ehkä on ajan henkeä olla "tosi-tv -uskottava" ja sanoa että "tänne tulee kolme naista, ja minä olen niinku keskipisteessä".

Naisistaan näen sen tanssijan ja lyhyttukkaisen menneen ihan halpaan, ellei sitten lyhyttukkainen saa Maunosta feminiinisyyttä joka häneltä itseltään puuttuu?

Sarita taitaa periä maan?

Vierailija
920/2390 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh...

Juu haukkumista ovat kyllä kaikki  muut harrastaneetkin tässä ketjussa, mutta en minä. Tulin juuri uutena ketjuun ja mielestäni Maunoa on ihan syyttä täällä haukuttu! En vain ymmärrä mitä vikaa näet siinä, että tänne tulee myös niitä jotka osaavat nähdä ihmisessä myös niitä hyviä puolia? Ei se tarkoita, että Mauno olisi MINULLE joku PRINSSI... Ha haaaa. Ja Maunon koti oli oikeasti hienoin ja maulla sisustettu. Se että Mauno on hyvä isä on huomannut monesta jaksosta jo.  Aina kun puhuu lapsistaan. Kyllä näissä ketjuissa voisi vähän kivempaa sävyä käyttää mielestäni. 

Kyllä kyllä, olet oikeassa, mutta tuli tunne, että samat mammat, jotka haukkuivat Maunoasivukaupalla limaiseksi iljetykseksi, yms,  ovatkin yhtäkkiä ihan lääpällään häneen, kun näkivät Maunon kodin eilen, eikä se ollutkaan mikään sikaläävä)

Noh, parempi tietysti niin. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi