Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Hennamaria on mieleltään liian puhdas tuolle miehelle
Mauno ei oikein malttanut keskittyä kuuntelemaan. Puhui päälle, eika ollut kiinnostunut vastauksesta oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei sobi lainkaan toisilleen nuo kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei sobi lainkaan toisilleen nuo kaksi.
sovi*
Vierailija kirjoitti:
Voi saamari, multa meni ohi maunon ja joogamiehen halailut
Ohjelman herkin hetki tähän asti.
Ilmarille sopisi se vaalee pitkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Apua tuo Maunon rillipää- ien-nainen on kun suoraan putouksen sketsihahmo - kisasta. Kiitos sinä joka nostit tuon sketsihahmo - speksin. Totta tosiaan! 😂 Ja se lettipää aivan samoin.. Missäs se luuviulu on?
Kyllä sitä hoikkaakin naista päästään kuulemaan vielä tässä jaksossa. Tai no, kuulemaan ja kuulemaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mauno ei oikein malttanut keskittyä kuuntelemaan. Puhui päälle, eika ollut kiinnostunut vastauksesta oikeasti.
Tämä nyt ei mitenkään yllättänyt.
Onko Ilmari ainoa, joka otti mukaan pullukoitakin, vaikka itse on hoikka?
Todellakin Maunolle pisteet siitä miten hoiti Kirsin(?) kanssa tilanteen.
Tuomon treffit kyllä oli ihmeelliset tai oikeestaan ne keskustelut. "miten sä kohtelisit mua" "mä muuten käyn paljon reissussa poikien kans, päästäisitkö". Ei vaikuttanu edes olevan kiinnostunut niistä naisista.
Ilmari tykkää tanssimisesta, joten tanssin kokeilu naisten kanssa on järkevää, jos haluaa partnerin, joka myös tykkää tanssimisesta. Voi olla iso osa parin yhteistä aikaa. Mielenkiintoinen kysymys tuo millainen huumorintaju tytöllä on.
Vierailija kirjoitti:
Ilmarille sopisi se vaalee pitkä nainen.
Muuten joo, mut Ilmari näyttää joltain karikatyyriltä sen vieressä. Mut ovat kyllä samantyylisiä muuten!
Aika tukevia matameja noi Ilmarin.
Jaaha. Tuo lestadiolaisen näkönen Sara omaa kaksmielisen huumorin mutta osaa se Ilmariki pervoilla ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko Ilmari ainoa, joka otti mukaan pullukoitakin, vaikka itse on hoikka?
Ei varmaan ollu vaihtoehtoja.
En tykkää Antti-Jussin harjakatto-kulmakarvoista
Onko pakko spoilata kun me kaikki ei olla etukäteen näitä katsottu.
Antti-Jussi vaikuttaa yhä enemmän ja enemmän ylimieliseltä.
Herttainen, kaunis ja suloinen tuo Ilmarin vaalea ja hoikka ehdokas. Kaunis äänikin. Oikea elovena-tyttö, vai mikä se nyt oli.
Mauno menee laidasta laitaan, keskustelee uskonnosta ja sitten kyselee, kuinka fyysisiä naiset ovat.