Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
421/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän Maunosta selviää, sitä vastenmielisemmältä tyyppi vaikuttaa. Edellisessä ketjussa moni sääli Maunoa Saritan taustan takia, mutta minusta alkaa vaikuttaa siltä, että nämä ovat molemmat jollain tavalla ainakin lievästi pershäiriöisiä ja oikein sopivat toisilleen. Kumpaakaan ei hetkauta muiden mielipiteet, fyysisyyttä löytyy ja räväkkää luonnetta. Onnea heille.

Vierailija
422/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Mauno pudotti 2. Jaksossa ryhmänsä tasokkaimmat naiset, ne 4-kymppiset?

Miksi ihmeessä pinnalliselle miehelle muka kelpaisi "vanhat" naiset, kun ei pyöreätkään, tai liian hiljaiset? Sitäpaitsi ulospäinsuuntautunut rääväsuinen puukko-sarita on se taso mihin manu tähtää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko noilla maajusseilla valkaistut hampaat?! Höhöö!

Vierailija
424/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno vaikuttaa ei heterolle

Vierailija
425/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on nopeasti Mauno tuomittu. Millä perustein olette määritelleet hänet itserakkaaksi?

Kunhan nutisevat. Monelle Mauno olisi unelmamies ja -vävy. Mauno on niin ulospäinsuuntautunut ja positiivinen persoona ettei ihmekään että arvostelijat heräävät. Minulle tulee vaikutelma ainakin että välittää aidosti kaikista ihmisistä ja veikkaan ystäväpiirinsä olevan suuri ja avara. Valloittava seuramies kaikkiaan.

Vierailija
426/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas on nopeasti Mauno tuomittu. Millä perustein olette määritelleet hänet itserakkaaksi?

Kunhan nutisevat. Monelle Mauno olisi unelmamies ja -vävy. Mauno on niin ulospäinsuuntautunut ja positiivinen persoona ettei ihmekään että arvostelijat heräävät. Minulle tulee vaikutelma ainakin että välittää aidosti kaikista ihmisistä ja veikkaan ystäväpiirinsä olevan suuri ja avara. Valloittava seuramies kaikkiaan.

Välittää aidosti vain hoikista ja ulospäinsuuntautuvista lörpöttelijöistä. Katsoo pitkin nenänvartta ylipainoisia ja jollakin tavalla poikkeavia henkilöitä, sanoo sen jopa ääneen, että ei jää epäselväksi.

Ylimielistä!

Vierailija
427/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomo on ihanin!

Tuomo on kieltämättä komea. Mutta jokin hänessä saa niskakarvat pystyyn... tulee jotenkin huonot vibat. Toistaiseksi Ilmari vaikuttaa herttaisimmalta tyypiltä. 

Vierailija
428/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomo on ihanin!

Tuomo on kieltämättä komea. Mutta jokin hänessä saa niskakarvat pystyyn... tulee jotenkin huonot vibat. Toistaiseksi Ilmari vaikuttaa herttaisimmalta tyypiltä. 

Kyllä mä lähtisin Tuomon matkaan, jos se vaan huolis. Ilmarikin on kyllä ihana, mutta mulle se ois liian nuori.

Vierailija
429/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit eivät näköjään osaa irrottautua Maunon kommenteista vaan ottavat ne henkilökohtaisena loukkauksena. Mars jääkaapille ja lakkaatte katsomasta tätä ohjelmaa, jos pahoitatte noin kovasti mielenne jonkun henk.koht. vaatimuksista kumppanin haussa.

Vierailija
430/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit eivät näköjään osaa irrottautua Maunon kommenteista vaan ottavat ne henkilökohtaisena loukkauksena. Mars jääkaapille ja lakkaatte katsomasta tätä ohjelmaa, jos pahoitatte noin kovasti mielenne jonkun henk.koht. vaatimuksista kumppanin haussa.

Miksi sä pahotat noin paljon mielesi siitä, että muut ovat pahoittaneet mielensä. Mene äkkiä salille treenaamaan niin voit sitten pyllistellä bikinifitnes kisoissa ja lopeta näiden ketjujen lukeminen.

Vierailija
431/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomuudesta ja ujoudesta tuli mieleen, että joitakin vuosia sitten tässä ohjelmassa oli niillä pidemmillä kahdenkeskisillä treffeillä nainen, joka ei tosiaan saanut sanaa suustaan. Mies ja nainen olivat jollain nuotiolla ja nainen tuijotteli vain kengänkärkiään, ei tosin mieskään sanonut mitään, ilmeisesti jotenkin jäätyi siihen ylivaivaannuttavaan tunnelmaan. Tiputti sitten sen naisen pois. Tuolloin niitä pidempiä kahdenkeskisiä treffejä pidettiin jo ensitapaamisen yhteydessä, nyt ei taideta enää pitää samalla tyylillä?

Vierailija
432/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä pahotat noin paljon mielesi siitä, että muut ovat pahoittaneet mielensä. Mene äkkiä salille treenaamaan niin voit sitten pyllistellä bikinifitnes kisoissa ja lopeta näiden ketjujen lukeminen.

Miehille ei taida olla bikinifittness kisoja, salilla kyllä käyn. Onhan tämä läskien kiukuttelu jonkun toivekumppanista ihan naurettavaa ja kertoo kaiken näistä ihmisistä.

Vierailija
433/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunolle olis sopiva näpäytys, ettei kukaan naisista huolisi häntä, ei edes se veitsinainen, vaikka Manu on tähän ihan lääpällään. 😀

Vierailija
434/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno on niin seksikäs, että oikein harmittaa, ku oon läski. Oon alkanut laihduttamaan siltä varalta, että Mauno on vielä vapailla markkinoilla. Oon tosi fyysinen, että siltä osin sopisin. Oon myös ekstrovertti ja puhun tyhjästä tunti kausia. Mitä luulette, oisko mulla saumaa kunhan laihdutan?

Vierailija
435/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei taida olla bikinifittness kisoja, salilla kyllä käyn. Onhan tämä läskien kiukuttelu jonkun toivekumppanista ihan naurettavaa ja kertoo kaiken näistä ihmisistä.

Ajai ettei vaan olisi Mauno eksynyt ketjuun, kun on jo tunnustanut lukevansa itseään koskevia kommentteja. Tiedoksi: kyse ei ole "läskien kiukuttelusta" vaan siitä, miten tuot itseäsi esille, miten arvostelet toisten ulkonäköä ja miten käyttäydyt. Ehkä sinunkin tulisi vain hyväksyä se tosiasia, että kaikista ihmisistä ei vain pidetä ja ilmeisesti oma persoonasi ja ulosantisi on sellaista, että se aiheuttaa negatiivisia reaktioita monissa ihmisissä. Ja ei, kaikki eivät ole sinulle kateellisia.

Vierailija
436/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti-Jussi on niin tylsä, että unohdan koko ajan hänen mukana olonsa ohjelmassa. En myöskään ymmärrä hehkutusta kyseisen tyypin komeudesta. Musta se on ihan tavis. 

Vierailija
437/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en vielä ole huomannut mitään merkkejä. Ei ehkä tyypillinen suomalainen mies, puhelias ja vähän dramaattinen.

Mammojen mielestä kun pitäisi olla alistuva flegmaattinen jöriläs, vai?!

Vierailija
438/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER...

.....

.......

Mauno ja Sarita oli "treffeillä" istuskelemassa kallioilla. Sarita piti kättään Maunon sisäreidellä, lähes haarovälissä kiinni.  Mauno kommentoi kameroille, kuinka on itsekin fyysinen mutta ehkä Saritan toiminta oli jo vähän liikaa.  Tuli jotenkin katsojana karmiva olo Saritasta. Varmaan osaltaan vaikuttaa uutisoinnit ja paljastuneet asiat. Mutta oli jotenkin todella ahdistavan oloinen, tuijotteli Maunoa syvälle silmiin yms.  Jotenkin tuli vähän se vaikutelma, että jos hän rakastuu mieheen niin se on sitten siinä. Mutta, jos mies ei tunnekaan samoin niin homma saattaa vähän "eskaloitua.." Saritan osalta.  Tulijotenkin  vähän päälleliimattu vaikutelma näistä hänen helmikoruistaan. 

Vierailija
439/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia polkuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävästi toimittu tuo Kirsin heivaaminen ennen oikeaa pudotusjaksoa. Ja Mauno tosiaan sanoi 'ku mä etin kuitenki ulospäinsuuntautunutta naista'. Argh. kommentti oli raippaa introverttien sieluille!

Juu, kyllä tuo vähän ärsyttää. Miten ihmisen ujous voi olla niin vaikea asia joillekin? Näissä ohjelmissa se varsinkin korostuu, kun ilmeisesti ei ole tarkoituskaan tutustua ihmiseen, vaan otetaan se, joka on eniten äänessä.

Ihan ok on olla introvertti. On myös ihan ok olla haluamatta introverttiä kumppanikseen. Itse olen varmaan sitten Maunon kuvailemaa herkästi innostuvaa maailmanvalloittajatyyppiä; jos minulle ehdottaa jotain, olen jo vetämässä eteisessä takkia päälle että joo mennään vaan. Tai ryhmätilanteissa päädyn yleensä olemaan se, joka joutuu kertomaan ääneen sen, mitä tässä oikein touhuttiin tai keskusteltiin. Ymmärrän, etteivät kaikki tällaisia ole. En kuitenkaan jaksaisi kumppanina jatkuvaan tsempattavaa/perässävedettävää tyyppiä tai johtaa aina jokaisessa julkisessa tilanteessa. Introvertti voi olla ihan mahtava huumorityyppi ja todella hyvää seuraa. Itse haluan kuitenkin elämänkumppaniksi tyypin, joka ei mene aina sosiaalisissa tilanteissa selkäni taakse piiloon supisemaan että sano sää. Ja jos hankkiutuu tuollaiseen ohjelmaan, hankkiutuu myös tieten tahtoen tilanteeseen, jossa on useampia ihmisiä ja lyhyt aika, ja pitäisi yrittää tutustua uuteen ihmiseen, niin siinä nyt voi joutua sitten itsekin sanomaan itsestään jotain. Ylläri.

Sinkkuaikoina päädyin treffeille hiukka aremman ja hiljaisen tyypin kanssa. Sen jälkeen tuntui kun olisi vetänyt tunnin stand up-shown. Toisesta ei saanut mitään irti ja hän sanoikin haluavansa vaan kuunnella. Hän halusi tavata uudelleen kun oli niin tosi hauskaa, minä en. 

On ok olla haluamatta introverttia kumppanikseen, mutta minusta sille annetaan melkoisen iso merkitys, jos se yksinään on syy tutustumattomuuteen. 

Minusta on hassu oletus tuo, että jos ei ole ryhmässä kilpaa puhumassa toisen päälle, se tarkoittaisi sitä, ettei esim kysyessäkään osaisi sanoa muuta kuin "sano sää" tai että ihminen olisi jotenkin perässävedettävä. Kyllä monet introvertitkin osaavat puhua ihan normaalisti, jos saavat suunvuoron ja jos heiltä jotain kysytään. Ja osaavat toimia arkisissa tilanteissa, vaikkeivät paljon puhuisikaan. Eivät tarvitse mitään johtajaa. 

Minä en puhu kilpaa ihmisten päälle. Mutta niissä tilanteissa joissa kukaan ei sano yhtään mitään, avaan kyllä suuni enemmin kun kuuntelen sitä kuvitteellista heinäsirkkojen siritystä pitkään. Annan suunvuoron, mutta en kyllä jaksa lypsää toisesta kaikkea infoa kyselemällä irti. Itselleni on luontaista toimia myös melkoisen nopeasti, niin kaikenlainen arpominen sitten aina ärsyttää, ja ehkä siinä sitten tulee se olo, että ujomman ihmisen kanssa on vähän hankalaa olla. Jos siis esimerkiksi on tarpeen päättää tyyliin ruokapaikka; onko kellä mitä mielessä? *heinäsirkkojen siritystä* Joku ehdottaa jotain *myöntelevää vastailua* ...ja sitten jälkeenpäin kahvitauolla viimeistään mutinaa, että en mä kyllä sinne olisi halunnut mennä. Olisiko sitä asiaa pitänyt tiedustella viikkoa aikaisemmin kirjatulla kirjeellä, vai olisiko toinen voinut sanoa mielipiteensä tilanteessa kun mielipide kuitenkin oli?

Minulla on introvertteja ystäviä. Puolisoksi en kuitenkaan introverttia/ujoa haluaisi, vaan enemmän omaa luonnetta ja temperamenttia vastaavan ihmisen.

Nyt menee kyllä termit sekaisin. Introvertti ei tarkoita samaa kuin ujo. Intovertti voi olla hyvinkin vahva persoona, eikä tarvitse mitään kaakattavaa laumaa ympärilleen. Hän osaa  puhua ja kuunnella, ja ennen kaikkea tuntee itsensä. Ryhmätilanteissa hän antaa muille tilaa ja kuuntelee mielellään mitä muilla on sanottavana. Itsestään puhuminen on introvertille tylsää, sillä hän tietää jo itsestään kaiken.  Itse olen introvertti, enkä mistään hinnasta huolisi kumppanikseni eksterverttiä tuuliviiriä, joka tuntee olevansa olemassa vain kun suu käy.

Juu. Ja sitten on myös ihmisiä jotka ovat ekstrovertin ja introvertin välimaastossa.Mielestäni ihanteellinen yhdistelmä!

Introvertitkin voivat olla aikamoisen tuuliviirejä. Herkät yksinään viihtyvät taiteilijasielut varsinkin.

Kumpikaan ei ole parempi "tyyppi." Molemmanlaisia tarvitaan tähän maailmaan. Terve ja tasapainoinen ihminen osaa kuunnella ja ottaa muut huomioon, oli mikä vertti tahansa.

Tälläisiä pohdintoja. Jatkakaa juttelua ohjelmasta.

Vierailija
440/2390 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä minuakin hamittaisi, jos treffeille tulisi pelkästään kaljamahaisia miehiä.

Word.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi