Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit eivät näköjään osaa irrottautua Maunon kommenteista vaan ottavat ne henkilökohtaisena loukkauksena. Mars jääkaapille ja lakkaatte katsomasta tätä ohjelmaa, jos pahoitatte noin kovasti mielenne jonkun henk.koht. vaatimuksista kumppanin haussa.
Läski sitä ja läski tätä.
Mun mielestä on tosi epäreilua olettaa, että me läskit ollaan jotenkin loukkaannuttu Maunon vaatimuksista. Olen itse 25 kiloa ylipainoinen, eikä minua haittaa Maunon kriteerit. Mauno vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä. Samaa mieltä on 40 kiloa ylipainoinen ystäväni. (Harva lihava muutenkaan haluaisi noin hintelän miehen, koska sen rinnalla näyttäisi entistä lihavammalta...:) Sen sijaan muutama hoikka ystäväni on suorastaan hekumoinut näillä puukotusjutuilla ym.
Tähän astisessa elämässäni olen huomannut, että suurimmat loukkaantujat ovat aina puolestaloukkaantujia. Joten pliis, lopettakaa toi epäreilu läskien haukkuminen, kun ette tiedä ketkä täällä kirjoittelee mitä.
Tää. Ite oon kutakuinkin normaalipainoinen ja silti ärsyttää moinen paino- ja ulkonäkökeskeisyys. Eniten kuitenkin ällöttää tyypin limainen käytös! Mut onhan hän kieltämättä viihdyttävä ja hänen sanomisiaan/tekemisiään on hauska seurata myötähäpeillen. Livemaailmassa en tosin ikinä haluaisi tehdä tuttavuutta hänen kanssaan.
Mauno on jotenkin lapsenomainen: Kiemurteli ja tirskui innosta ja jännityksestä sykkyrässä, kun ajatteli tulevaa naisten tapaamista. Itselle tuli mieleen pieni poikani, joka odotti joulupukkia. Samat oli ilmeet! 😀
Täälläkin yksi cmoren ennakkojakson katsoja. Onko erillistä spoiler-ketjua?
Itse tykkään Henna-Marista. Ihana ja luorauhallisen tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Henna-Marista. Ihana ja luorauhallisen tunnelman.
Samaa mieltä! Aidon, rehellisen ja jalat maassa -olevan oloinen. Mauno ei tosiaankaan hänen tasoisensa mies, H-M tarvitsee jonkun älykkäämmän joka omaa myös sydämen sivistystä!
Vierailija kirjoitti:
Tuli kyllä jotenkin Petrasta oudot fibat. Eihän Antti-Jussi kerennyt sanomaan juuri mitään. Petran viesti kuulosti tältä;"Kuten näet niin olen kaunis, joten otathan sitten farmiviikolle varmasti. Ja jos et vielä vakuuttunut, niin olen kuule ihastunut jo sinuun." Hyökkäs kyllä kimppuun kuin sika limppuun, vaan miten se sanonta menee.
Petra vaikuttaa myös jotenkin kireältä ja nipolta. Hän ei ole mikään lämmin ja herttainen persoona. Kia vaikutti pikatreffeillä kivalta, harmi, jos Antti-Jussi sivuuttaa Kian sen takia, ettei hän ole hoikkavartaloinen.
Plää plää plää.. Miks nää maajussien ekat jaksot on aina niin h*lvetin tylsiä?? Ne ekat noin 5 jaksoa on ihan puuduttavaa katottavaa. Pelkkää puhumista ja treffeillä istumista. Siinä vaiheessa vasta alkaa enemmän kiinnostamaan kun nää jatkoon valitut pääsee sinne farmiviikolle.
No, miten ihmeessä voi tehdä ollenkaan pudotuksia, jos ei voi sanoa ettei ole tunnetta, että ei vaan sovita yhteen?
Kyllähän monelle naiselle tai miehelle on ohjelmassa sanottu jotain samatyylistä kuin Kirsillekin?
Onhan varmaan jollekin muullekin ennen pudotusta sanottu, ettei pääse jatkoon?
Tässä heidän nähdyssä keskustelussa tuli nyt hiukan huonosti esille se, että Kirsi on kyllä vielä mukana, ilmeisesti, ja Mauno vain kertoi hänelle, että ei ole mukana jatkoon valituissa.
Kun ohjelmaa leikataan ja näytetään keskustelun pätkiä sieltä täältä saattaa jäädä joku olennainen pois ja nähty pätkä näyttää erilaiselta tai töykeämmältä kuin olisi ollut jos olisi nähnyt koko keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER...
.....
.......
Mauno ja Sarita oli "treffeillä" istuskelemassa kallioilla. Sarita piti kättään Maunon sisäreidellä, lähes haarovälissä kiinni. Mauno kommentoi kameroille, kuinka on itsekin fyysinen mutta ehkä Saritan toiminta oli jo vähän liikaa. Tuli jotenkin katsojana karmiva olo Saritasta. Varmaan osaltaan vaikuttaa uutisoinnit ja paljastuneet asiat. Mutta oli jotenkin todella ahdistavan oloinen, tuijotteli Maunoa syvälle silmiin yms. Jotenkin tuli vähän se vaikutelma, että jos hän rakastuu mieheen niin se on sitten siinä. Mutta, jos mies ei tunnekaan samoin niin homma saattaa vähän "eskaloitua.." Saritan osalta. Tulijotenkin vähän päälleliimattu vaikutelma näistä hänen helmikoruistaan.
SPOILER kommentti
Aika creepy oli se käsi siellä lähes Maunon haarovälissä. Mutta sitä saa mitä tilaa, eikö? Esittelyvideossa korosti pitävänsä naisensa koskettelusta ja ohjelmassa on halimassa kaikkea liikkuvaa. Nyt kun joku likistelee häntä, on se hänestä liikaa. Mielestäni pitäisi osata paitsi ilmaista ne omat rajansa niin myös havainnoida saako omalla koskettelullaan jonkun olon epämukavaksi. Tuskin löytää rakasta näistä kandidaateista.
Vierailija kirjoitti:
Antti-Jussi on niin tylsä, että unohdan koko ajan hänen mukana olonsa ohjelmassa. En myöskään ymmärrä hehkutusta kyseisen tyypin komeudesta. Musta se on ihan tavis.
Ikäisekseen todella vanhan oloinen! Jos en tietäisi, veikkaisin vähintään nelikymppiseksi! Hampaatkin kuin vanhalla gubella.
Romanssi elokuvasta Katriina ja Munkkiniemen kreivi
Vierailija kirjoitti:
Mauno on jotenkin lapsenomainen: Kiemurteli ja tirskui innosta ja jännityksestä sykkyrässä, kun ajatteli tulevaa naisten tapaamista. Itselle tuli mieleen pieni poikani, joka odotti joulupukkia. Samat oli ilmeet! 😀
Myönnän avoimesti, että hieman hykerryttää katsoa tätä shipwreck Maukkaa, että mille luodolle se sitten lopulta kajauttaa vai pääseekö ihan rauhallisesti satamaan asti. Ja satama taitaa Maukalle merkitä ihan sitä ihtiään, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Joogamestarin syliä.
Pitkästä aikaa realitya, jonka edessä repeilee täysiä. Maukka töräyttelee ensin siihen malliin, että jokainen paitsi Maukka tajuaa, ettei paljon taida kirjeitä tulla, mutta eipä taida Maukka kriteereineen ollakaan hakemassa morsianta, vaan joko näyttelykappaletta (mieluiten tavattoman laiha, tavattoman nuori ja mielellään tavattoman kaunis kasvoista, jotta kaverit on kateellisia, ja loppuisi ne hmottelut) tai vain näytöstä (samoista syistä). No ei tullut kuin 7 kirjettä, mutta silti Ikionnellinen Maukka osasi iloita ja oli innoissaan hieroen käsiään, kun pääsee valitsemaan.
Ekana Ethän käännä mulle selkääsi -Sarita, joka vaikuttaa hullulta stalkkaajalta ja takertujalta. Sitten tavattoman kaunis, mutta tv-kameran edessä suolapatsaaksi muuttuva Kirsi, ja jolla taisi kaiken kukkuraksi olla kuulo-ongelmia, eihän se kuulisi kaikkea sitä arvokasta, mitä Maukan suusta pulppuaa jatkuvalla syötöllä - mut sit toisaalta SE LUKISI HUULILTA - intensiivisesti ja vielä sekin olisi ollut Kirsissä etuna, että Maukalle olisi todella jäänyt tilaa halata tuttavat, tuntemattomat, kadulla vataan kävelevät ja lehestä toimittaja. Sit on tämä The Ikenet, jotka ovat rautakangen päässä. Lopuksi kaiken kruunaa Kyllä Jheeshus rakashtaa shinuakin- tyyppi. Kaikki kuin suoraan THe Fast SHowsta (Ruuvit löysällä).
I get my coat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin Tuomosta vielä viime jaksossa mutta en enää tämän illan jakson jälkeen. Särähti pahasti hänen kysymykset " miten kohteisit MINUA puolisona" ja " Haittaako minun monet reissuni? "
A-J:sta tuli heti pelimies fibat mutta miksi, oi miksi Tuomokin sellaiseksi paljastui?!
Ja mua ei vielä pari viikkoa sit uskottu kun sanoin et Tuomo ei oo sitä miltä näyttää 😄
Tuomo ei ole edes minkään näköinen. Samanlaisia kävelee vastaan päivittäin eikä ainakaan ulkonäkö jää millään lailla mieleen.
Minusta Ilmari on noin nuoreksi ihmiseksi hyvin kypsä. Ja vahva ja päättäväinen, ei todellakaan kenenkään vietävissä. Hänen harrastuksensa kertovat, että hänellä on vahva itsetunto eikä hän mene valtavirran mukana, vaan tekee niitä asioita, joista itse nauttii eikä välitä mitä muut siitä sanovat.
Antti-Jussi on ihan kivannäköinen, mutta mulla menisi hermot sen rauhalliseen puhetapaan.
Eiks tää ketju oo tarkotettu maajussille morsian keskusteluun eikä siihen minkälaisen puolison kukakin haluaa. Keskustelkaa introverteistänne ja perteistänne muussa ketjussa. Ei vaan jaksa kiinnostaa noi vertit ja pertit.
Tehkää oma introvertti ryhmä saatte väitellä siellä. Tää ryhmä on siihen ihan väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin Tuomosta vielä viime jaksossa mutta en enää tämän illan jakson jälkeen. Särähti pahasti hänen kysymykset " miten kohteisit MINUA puolisona" ja " Haittaako minun monet reissuni? "
A-J:sta tuli heti pelimies fibat mutta miksi, oi miksi Tuomokin sellaiseksi paljastui?!
Ja mua ei vielä pari viikkoa sit uskottu kun sanoin et Tuomo ei oo sitä miltä näyttää 😄
Tuomo ei ole edes minkään näköinen. Samanlaisia kävelee vastaan päivittäin eikä ainakaan ulkonäkö jää millään lailla mieleen.
Miksi mua vastaan ei oo kävelly? Yksi tollanen tänne kiitos!
Voiäly kirjoitti:
Eiks tää ketju oo tarkotettu maajussille morsian keskusteluun eikä siihen minkälaisen puolison kukakin haluaa. Keskustelkaa introverteistänne ja perteistänne muussa ketjussa. Ei vaan jaksa kiinnostaa noi vertit ja pertit.
Mua kiinnostaisi kyllä Pertti, mutta Vertistä en kyllä välitä yhtään.
Läski sitä ja läski tätä.
Mun mielestä on tosi epäreilua olettaa, että me läskit ollaan jotenkin loukkaannuttu Maunon vaatimuksista. Olen itse 25 kiloa ylipainoinen, eikä minua haittaa Maunon kriteerit. Mauno vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä. Samaa mieltä on 40 kiloa ylipainoinen ystäväni. (Harva lihava muutenkaan haluaisi noin hintelän miehen, koska sen rinnalla näyttäisi entistä lihavammalta...:) Sen sijaan muutama hoikka ystäväni on suorastaan hekumoinut näillä puukotusjutuilla ym.
Tähän astisessa elämässäni olen huomannut, että suurimmat loukkaantujat ovat aina puolestaloukkaantujia. Joten pliis, lopettakaa toi epäreilu läskien haukkuminen, kun ette tiedä ketkä täällä kirjoittelee mitä.