Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Hmmm onko puukkoneito normaalipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Hmmm onko puukkoneito normaalipainoinen?
Eiköhän se ole. Kiinnostaako? Toivottavasti olet hyvin ”aseistettu”. Hän on ”fyysinen” - joka tavalla.
Punapäinen Marjo on sen verran kuuma että alkoi näyttö sulamaan.
Henna-Maaria on ihan huippu! :D vaikuttaa positiiviselta ja hauskalta. Tahtoisin tuollaisen kaverin. Maunolle tosin ei välttämättä ole sopiva morsian, mutta eiköhän H-M saa helposti jonkun paremmankin miehen :)
Liikakiloja kirjoitti:
Minkä takia 80% lla naisehdokkaista on runsaasti ylipainoa??? Ohjelman nimi voisi olla maajussille diabetes! Se tulee noilla nuorilla olemaan jos ei ole jo.
Miksi nykynaiset eivät huolehdi ulkonäöstään...jo niiden terveydellistenkin seikkojen takia. Tämä "olen ylpeä vartalostani" buumi on mennyt liian pitkälle.
LÄSKIMAHASTA EI PIDÄ OLLA YLPEÄ.
Asian olisi voinut ilmaista kauniimmin. Mutta on se hälyyttävää, kuinka paljon ylipainoisia Suomessa on.
On heillä silti oikeus elää ja olla esillä.
Liikakiloja kirjoitti:
Minkä takia 80% lla naisehdokkaista on runsaasti ylipainoa??? Ohjelman nimi voisi olla maajussille diabetes! Se tulee noilla nuorilla olemaan jos ei ole jo.
Miksi nykynaiset eivät huolehdi ulkonäöstään...jo niiden terveydellistenkin seikkojen takia. Tämä "olen ylpeä vartalostani" buumi on mennyt liian pitkälle.
Osittain samaa mieltä. Mut tällaisen aavistuksen pulleemman naisen näkökulmasta voin sanoa, että hieman kyllä turhauttaa puunata ulkonäköään, koska hyvännäköisiä miehiä on niin vähän (ja niistä kilpaileminen on aivan turhaa, koska kaikista kauneimmat pimut ne kuitenkin nappaa). Monet miehet ovat ihan samalla tavalla ylipainoisia (tai vastaavasti tikkulaihoja), eivät huolehdi hygieniastaan, pidä karvoitustaan siistinä, pukeudu miehekkäästi/edustavasti jne. Miesten taso on yleisesti ottaen todella huonoa... Sori jos pahoitin jonkun mieltä olemalla liian suora.
Vierailija kirjoitti:
Liikakiloja kirjoitti:
LÄSKIMAHASTA EI PIDÄ OLLA YLPEÄ.Osittain samaa mieltä. Mut tällaisen aavistuksen pulleemman naisen näkökulmasta voin sanoa, että hieman kyllä turhauttaa puunata ulkonäköään, koska hyvännäköisiä miehiä on niin vähän (ja niistä kilpaileminen on aivan turhaa, koska kaikista kauneimmat pimut ne kuitenkin nappaa). Monet miehet ovat ihan samalla tavalla ylipainoisia (tai vastaavasti tikkulaihoja), eivät huolehdi hygieniastaan, pidä karvoitustaan siistinä, pukeudu miehekkäästi/edustavasti jne. Miesten taso on yleisesti ottaen todella huonoa... Sori jos pahoitin jonkun mieltä olemalla liian suora.
Saman olen havainnut semihyvännäköisenä hoikkana naisena. Hyviä miehiä on vähän. Hyvällä tarkoitan, että on hyvä luonne, itsenäinen, kiltti, rehellinen yms. sekä mukavan näköinen. Suomessa ainakin vallitsee suuri epätasapaino miesten ja naisten välillä. Hyviä naisia on paljon, mutta miehiä todella vähän. Ne harvat saavat sitten valita kaikkein parhaimmat naiset. Asia ei henkilökohtaisesti erityisemmin häiritse, koska olen bi. Eli kumppanin ei ole pakko olla mies, jos sellaista ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikakiloja kirjoitti:
LÄSKIMAHASTA EI PIDÄ OLLA YLPEÄ.Osittain samaa mieltä. Mut tällaisen aavistuksen pulleemman naisen näkökulmasta voin sanoa, että hieman kyllä turhauttaa puunata ulkonäköään, koska hyvännäköisiä miehiä on niin vähän (ja niistä kilpaileminen on aivan turhaa, koska kaikista kauneimmat pimut ne kuitenkin nappaa). Monet miehet ovat ihan samalla tavalla ylipainoisia (tai vastaavasti tikkulaihoja), eivät huolehdi hygieniastaan, pidä karvoitustaan siistinä, pukeudu miehekkäästi/edustavasti jne. Miesten taso on yleisesti ottaen todella huonoa... Sori jos pahoitin jonkun mieltä olemalla liian suora.
Saman olen havainnut semihyvännäköisenä hoikkana naisena. Hyviä miehiä on vähän. Hyvällä tarkoitan, että on hyvä luonne, itsenäinen, kiltti, rehellinen yms. sekä mukavan näköinen. Suomessa ainakin vallitsee suuri epätasapaino miesten ja naisten välillä. Hyviä naisia on paljon, mutta miehiä todella vähän. Ne harvat saavat sitten valita kaikkein parhaimmat naiset. Asia ei henkilökohtaisesti erityisemmin häiritse, koska olen bi. Eli kumppanin ei ole pakko olla mies, jos sellaista ei löydy.
Olisinpa mäkin bi. Seurustelin kerran vähän aikaa naisen kanssa. Nainen oli älykäs, taiteellinen, kaunis! urheilullinen namupala. Homma päättyi lopulta kuitenkin siihen, että tajusin olevani täysin hetero. Vähän kyllä harmitti, kun huomasin, että jos oisin lesbo/bi niin mulla ois mahdollisuus saada huomattavasti tasokkaampi kumppani kuin näin heterona. Heterona joutuu automaattisesti tekemään kompromisseja esim. ulkonäön ja iän suhteen, jos mielii saada edes persoonaltaan kunnollisen miehen.
Liikakiloja kirjoitti:
Niinno. Itse kuvittelen juuri tuontyyppisten naisten kun tässä ohjelmassa on haluavan maajussien morsiammiksi.
Joku joka on kattonu Cmoren jakson; synkkasko Tuomolla ja sillä toisella oranssihiuksisella(Marjo??) yhtä hyvin kuin pikatreffeillä?
Linkki cmore-ketjuun? Vai onko täällä kerrottu ketkä pääsee farmiviikolle?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3266738/maajussille-morsian-spoilerit-e…
Cmoren kautta jo seuraavan viikon kattoneiden ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siinä että Mauno nolasi Kirsin siinä vaiheessa kun antoi ymmärtää että hänen persoonansa on ongelma. Lause 'kun mä kuitenkin etin ulospäinsuuntautunutta naista' oli tosi loukkaava. Samoin se että Kirsi piti ujoutensa vuoksi pudottaa spektaakkelimaisesti pois ennen pudotuksia. Kivaa viestiä erilaisuuden hyväksymisestä. Puhelias puukonheiluttaja sai jäädä.
Kirsi vaikutti älykkäältä ja kuulovamma on loppujen lopuksi aika pikkujuttu.Mauno esitteli ihmisyytensä (sen puutteen) jo esittelyssän. Odottaa voi aivan mitä tahansa. Jätän Mauno-osuudet katsomatta.
Kommenteista huomaa kuinka eri tavoin voi tilanteet tulkita. Minusta Mauno toimi pudotuksessa fiksusti kun kertoi asian jo ennalta ja kahdenkesken. Sanoi vielä lopuksi, ettei halua satuttaa Kirsiä. Mauno ei ilmeisesti voi enää tehdä mitään oikein, kun kerran av-mammojen tuomiot on jo tullut julistettua.
Ei tämä ole mikään av-mammatuomio. Aivan osuvia kannanottoja ja mielipiteitä on ympäri lehtiä ja somea Maunon sopimattomasta ja oudosta käytöksestä. Vaikka sinusta se onkin normaalia, muista ei. Terapian paikka.
Juuri näin. Kirsi olisi pitänyt pudottaa normaalisti, eikä vammaa osoitellen erikseen. Oikeastaan tuo on kiusaamista.
Siis mitä ihmeen vammaa? Täällä av-palstallako keksittyä kuulovammaa vai? Vai tietääkö joku oikeesti, että hänellä sellainen on?
Marjo näyttää jotenkin tutulta. Tulee mieleen joku näyttelijä, mutta en saa päähäni kuka. Hmm, ehkä Laura Prepon (That 70's Show) silloin kun oli vielä punapää/blondi...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Petra se "niin niin joo juu ymm hmmm niin kyllä" -tyyppi? En voi sietää ihmisiä, jotka koko ajan hymisevät päälle kesken lauseen.
Kertoi että kiinnostaa muttei kyllä itsestään juuri mitään, hissukan oloinen
Mulla tuli heti mieleen Ymmi Hinaaja😂😂, muuten kyllä ihana ja kaunis nainen!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Maajussi-Sa ritan-ex-rakas-avautuu-puu kotuksesta-ensimmaista-kertaa-Henkiinjaaminen-oli
S:n uhri haastattelussa :D (poista linkistä välilyönnit)
Vierailija kirjoitti:
Kirsi oli kaunis nainen, mutta liian laiha. Hänellä taisi olla anoreksia tai jokin sairaus. Hänen pitäisi saada 8-10 kg lisää, niin olisi sopusuhtainen. Puhe takkusi aika paljon kameroiden edessä, veikkaan, että taustalla jokin sairaus, mikä aiheuttaa ehkä liian laihuudenkin. Ellei sitten liika laihuus aiheuta mielen hämärtymistä.
Niin, kyllähän sen nyt jokainen näki, että Kirsillä on jokin sairaus. Puheen muodostaminen oli hänellä hyvin vaikeaa. Tiedä sitten, onko ongelma fyysinen vai psyykkinen, vaiko molempia. Mutta ulkoisesti Kirsi on oikein elegantti, ja mielestäni on julmaa haukkua hänen laihuuttaan. Suurin osa ohjelman naisista on selvästi ylipainoisia, joten kyllä sinne yksi alipainoinenkin mukaan mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi oli kaunis nainen, mutta liian laiha. Hänellä taisi olla anoreksia tai jokin sairaus. Hänen pitäisi saada 8-10 kg lisää, niin olisi sopusuhtainen. Puhe takkusi aika paljon kameroiden edessä, veikkaan, että taustalla jokin sairaus, mikä aiheuttaa ehkä liian laihuudenkin. Ellei sitten liika laihuus aiheuta mielen hämärtymistä.
Niin, kyllähän sen nyt jokainen näki, että Kirsillä on jokin sairaus. Puheen muodostaminen oli hänellä hyvin vaikeaa. Tiedä sitten, onko ongelma fyysinen vai psyykkinen, vaiko molempia. Mutta ulkoisesti Kirsi on oikein elegantti, ja mielestäni on julmaa haukkua hänen laihuuttaan. Suurin osa ohjelman naisista on selvästi ylipainoisia, joten kyllä sinne yksi alipainoinenkin mukaan mahtuu.
No voi luoja, uskokaa nyt jo että kyseessä on syntymäkuuro ihminen, joka käyttää kuulolaitetta!
Olet nyt Aihe vapaa-sivustolla, et Facebookissa. Täällä ei ole ryhmiä.