Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen soitti miehelleni..

Vaimo
09.09.2018 |

Ja kaksi kertaa. Mies vastasi omalla nimellään kun oli outo nro eikä puhelimesta kuulunut mitään. Hetken päästä tuli viesti että testasin vaan että vastaatko itse vai vaimosi. Hmmm. Tässä mies meni hieman oudon näköiseksi. Kysyin kuka se on niin hän ei kuulemma tiedä. Myöhemmin mies laittoi viestin (tai monta en tiedä kun laittoi puhelimensa äänettömälle) ja sieltä tulikin viesti että tavoittelin tuttua, sori väärä numero. Jaaha. Enpä tiedä uskonkp vai enkö.

Numero oli ilmeisesti prepaid tms kun on kyllä kuva hänellä watsapissa mutta ei nimeä. Mies oli kesällä omilla baarireissuillaan ja meillä on aiempaa pettämistä ollut. Kysyin vielä seuraavana päivänä etteikö oikeasti tiesä kuka oli niin sanoi ettei.
Olen varmaan ihan pöhlö kun uskon. Tai en tiedä uskonko. Tuskinpa se nainen vastaa edes minulle vaikka siihen numeroon soittaisinkin. Huoh.

Pitäisikö laittaa viestiä, laittaisitteko te että kuka olet ja mistä tunnet mieheni tms? Avuron täällä juu....

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epärehellinen, koska piti laittaa puhelin äänettömälle. Pettäjä kun ei voi reagoida puhelimen ääniin normaalisti.

Vierailija
22/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni tuli viestejä vieraasta numerosta. Joku nainen, ilmeisesti hieman pienessä sievässä. Mies vastasi että en tunne sinua, lopeta.

Kohta se nainen jo soittikin! Taustalta kuului toisen naisen hihittelyä. Oli olevinaan hauskaa. Selvisi, että soittelivat satunnaisiin numeroihin ja pitivät "hauskaa". Lopulta mies laittoi puhelimen pois päältä.

Itselleni alkoi soitella joku äänestä pätellen nuori poika. Jonkinlaisia seksipuheluita yritti. Sanoin ystävällisesti että ei kiitos kiinnosta. Tuli vielä soitto että katso ikkunasta, tiedän missä asut! Enpä katsonut ja soitot loppui.

Miksi tuosta numeroa tehdä.

Miksi laittoi puhelim pois päältä? Olisi vain blokannut numeron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittoi puhelimen äänettömälle? Miksi olet hänen kanssaan, jos pettämistä on taustalla?

Eikö tuo ole stressaavaa elämää, kun aina pitää miettiä onko nyt taas pettämässä.

Pyydä estämään se numero, ja sillä siisti. 

Vierailija
24/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta numeron blokkaaminen, jos soittaa "yksityisestä numerosta", eli piilottaa soittaessaan oman numeron. Tätä tekee minua vainoava exä. Silloin on laitettava puhelin pois päältä, vaikka numeronsa olen estänytkin.

Vierailija
25/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en tiedä, onko mahdollista blokata myös "yksityisestä numerosta" tulevat puhelut, mutta sitä en haluaisi tehdä, koska sieltä saattaa tulla myös tärkeitä puheluita. Esim. lääkäriasemalta soitetaan tuntemattomasta numerosta.

Vierailija
26/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vaasasta? Kaikki tietää sun huoripukkiäijäsi.

Vierailija
27/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika outoa, että tavoitteli juuri samannimistä henkilöä, kuin ap.n mies, joka myös naimisissa. Ja muutama numero mennyt väärin, niin tuli ap.n miehelle. Onhan se juu mahdollista, mutta en kyllä usko.

Kyllä minä ainakin sanoisin, että miehesi pettää tämän naisen kanssa. Kun laittoi puhelimen äänettömälle, viestitteli varmasti pitkän pätkän naisen kanssa ja käski vain laittamaan tuollaisen viestin. Sitten poisti koko muun ketjun, eikä tuollainen "väärä numero" viesti näytä oudolta tai siitä voi päätellä, että viestejä on poistettu. Älä nyt ole sinisilmäinen, on miehiä, jotka eivät petä. 

Olen itse seurustellut sellaisten kanssa, jotka pettivät. Kolme kertaa, ennenkuin löysin oman mieheni. Jotain positiivista silti siinäkin, että minua ja myös miestäni oli petetty aiemmissa suhteissa. Tapasimme nimittäin juuri sen takia toisemme, että kumpaakin oli petetty. Mutta oikeasti, eroa nyt kun et ensimmäisen pettämisen julkitulon jälkeen eronnut. Ties kuinka monen kanss aoikeasti on pettänyt, pettäjä tunnustaa vain ne, kun on jäänyt kiinni, jos edes niitäkään suostuu tunnustamaan. Ikävä kyllä 99% pettäjistä on aina pettäjiä. Eikä känni ole mikään syy. Ainoa syy, jonka voi hyväksyä, jos on ollut toisen kanssa on se, että puolisosi on huumattu ja hyväksikäytetty tavalla tai toisella.

Vierailija
28/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se tiesi kenelle soitti, jos miehes nimellään vastas. Joten se viesti, että testasin, vastaatko ite, oli tarkoitettu kyllä miehelles.

Vierailija
29/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut pettämistä? eli molemmat olette pettäneet? toinen vain? joka tapauksessa, ihme sanamuoto

Vierailija
30/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tuntevat toisensa. Jostain se nainen on miehesi numeron saanut. Ihan viimeistään se tekstiviesti paljasti asian. Jos oikeesti olisi vahingossa saanut jostain väärän numeron johon olisi näinkin outoja puheluita yrittänyt soittaa ja sitten laittanut vielä viestin perään tästä testaamis jutusta, niin sehän olis jäänyt siihen jos todella vaan olis ollu joku tuntematon. Mutta että vielä sitten jälkeenpäin laittoi selitysviestin! Se kyllä varmsiti sen että ihan oikeaan numeroon soitti alunperinkin. Miehesi vaan käski laittaa tuollaisen viestin vakuuttaakseen sinut siitä ettei muka tunne kyseistä naista.

Minunkin nimi, kuva, ja puhelinnumero on mm. firman nettisivuilla.

Sen verran on Hopeakettua veressä, etten hämmästyisi jos joku nainen ihastuisi jossain, stalkkaisi tiedot, saisi tuolta numeron, ja alkaisi viestittelemään.

Vierailija
31/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Ja kaksi kertaa. Mies vastasi omalla nimellään kun oli outo nro eikä puhelimesta kuulunut mitään. Hetken päästä tuli viesti että testasin vaan että vastaatko itse vai vaimosi. Hmmm. Tässä mies meni hieman oudon näköiseksi. Kysyin kuka se on niin hän ei kuulemma tiedä. Myöhemmin mies laittoi viestin (tai monta en tiedä kun laittoi puhelimensa äänettömälle) ja sieltä tulikin viesti että tavoittelin tuttua, sori väärä numero. Jaaha. Enpä tiedä uskonkp vai enkö.

Numero oli ilmeisesti prepaid tms kun on kyllä kuva hänellä watsapissa mutta ei nimeä. Mies oli kesällä omilla baarireissuillaan ja meillä on aiempaa pettämistä ollut. Kysyin vielä seuraavana päivänä etteikö oikeasti tiesä kuka oli niin sanoi ettei.

Olen varmaan ihan pöhlö kun uskon. Tai en tiedä uskonko. Tuskinpa se nainen vastaa edes minulle vaikka siihen numeroon soittaisinkin. Huoh.

Pitäisikö laittaa viestiä, laittaisitteko te että kuka olet ja mistä tunnet mieheni tms? Avuron täällä juu....

0/5

Huomenta sitä ollaan aikaisin sikamiesjuttujen kanssa liikkeellä.

Vähän voisit tsempata näissä saduissa siinä, että teet naisesta aina tosi typerän ja avuttoman.

Vierailija
32/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestin tuohon numeroon ja kysyin että oletko kauankin tuntenut .....? Jos mieheni reagoi niin silloin tiedän että jotain on , koska nainen kertoo luultavasti heti miehelleni. Tai jos ei vastaa. No, katsotaan kuinka tässä käy tälle tyhmälle ja sinisilmäiselle.

Vierailija
33/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas laatuakka av palstalla. Sitten mammat vielä kehtaavat mollata thaikkumuijia.

Vierailija
34/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt sitten saitko vastausta.

Vierailija
35/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen naapurikunta?

Vierailija
36/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Se mieshän vastasi siihen ensimmäiseen puheluun. Ei jatkoon.

Vierailija
37/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi etten tunne ja että oli väärä nro. Toisaalta enpä usko että hän olisi kertonutkaan jos on varattuja jahtaava...

Vierailija
38/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt.

Nainen soitti miehen kännykkään ja mies vastasi nimellään. Lopetti puhelun. Sama toistui. Sitten nainen laittoi tekstarin, että testasin vaan, vastaatko itse omaan puhelimeesi vai vaimosi.

Kummallista käytöstä. En usko kenenkään oikeasti pettävän toimivan noin kännyköiden aikana. En pitäisi todisteena pettämisestä vaan ajattelisin, että se nainen on vähän sekava.

Vierailija
39/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika outoa, että tavoitteli juuri samannimistä henkilöä, kuin ap.n mies, joka myös naimisissa. Ja muutama numero mennyt väärin, niin tuli ap.n miehelle. Onhan se juu mahdollista, mutta en kyllä usko.

Kyllä minä ainakin sanoisin, että miehesi pettää tämän naisen kanssa. Kun laittoi puhelimen äänettömälle, viestitteli varmasti pitkän pätkän naisen kanssa ja käski vain laittamaan tuollaisen viestin. Sitten poisti koko muun ketjun, eikä tuollainen "väärä numero" viesti näytä oudolta tai siitä voi päätellä, että viestejä on poistettu. Älä nyt ole sinisilmäinen, on miehiä, jotka eivät petä. 

Olen itse seurustellut sellaisten kanssa, jotka pettivät. Kolme kertaa, ennenkuin löysin oman mieheni. Jotain positiivista silti siinäkin, että minua ja myös miestäni oli petetty aiemmissa suhteissa. Tapasimme nimittäin juuri sen takia toisemme, että kumpaakin oli petetty. Mutta oikeasti, eroa nyt kun et ensimmäisen pettämisen julkitulon jälkeen eronnut. Ties kuinka monen kanss aoikeasti on pettänyt, pettäjä tunnustaa vain ne, kun on jäänyt kiinni, jos edes niitäkään suostuu tunnustamaan. Ikävä kyllä 99% pettäjistä on aina pettäjiä. Eikä känni ole mikään syy. Ainoa syy, jonka voi hyväksyä, jos on ollut toisen kanssa on se, että puolisosi on huumattu ja hyväksikäytetty tavalla tai toisella.

Joo, ehkä pettää, jos on pettänyt ennenkin ja laittoi puhelimen äänettömälle. Ei kyllä kovin välkyn nsisen kanssa. Henk koht kokeilisin, onko numero salainen ja kenelle se kuuluu, numerotiedustelu tai soittaisin pre paidista ja teeskentelisin olevani joku myyjä tms.

Vierailija
40/42 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärtänyt.

Nainen soitti miehen kännykkään ja mies vastasi nimellään. Lopetti puhelun. Sama toistui. Sitten nainen laittoi tekstarin, että testasin vaan, vastaatko itse omaan puhelimeesi vai vaimosi.

Kummallista käytöstä. En usko kenenkään oikeasti pettävän toimivan noin kännyköiden aikana. En pitäisi todisteena pettämisestä vaan ajattelisin, että se nainen on vähän sekava.

+1

Jos nyt annan mielikuvitukseni laukata, ja kovaa, niin toinen mahdollinen skenaario on, että kaikki edellinen on miehesi puolesta järjestetty. Testaa jotain mustasukkaisuutta vai mitä lie.. Joo joo, jos näin on niin olisin huolissani. Kovin huolissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme