Joku nainen soitti miehelleni..
Ja kaksi kertaa. Mies vastasi omalla nimellään kun oli outo nro eikä puhelimesta kuulunut mitään. Hetken päästä tuli viesti että testasin vaan että vastaatko itse vai vaimosi. Hmmm. Tässä mies meni hieman oudon näköiseksi. Kysyin kuka se on niin hän ei kuulemma tiedä. Myöhemmin mies laittoi viestin (tai monta en tiedä kun laittoi puhelimensa äänettömälle) ja sieltä tulikin viesti että tavoittelin tuttua, sori väärä numero. Jaaha. Enpä tiedä uskonkp vai enkö.
Numero oli ilmeisesti prepaid tms kun on kyllä kuva hänellä watsapissa mutta ei nimeä. Mies oli kesällä omilla baarireissuillaan ja meillä on aiempaa pettämistä ollut. Kysyin vielä seuraavana päivänä etteikö oikeasti tiesä kuka oli niin sanoi ettei.
Olen varmaan ihan pöhlö kun uskon. Tai en tiedä uskonko. Tuskinpa se nainen vastaa edes minulle vaikka siihen numeroon soittaisinkin. Huoh.
Pitäisikö laittaa viestiä, laittaisitteko te että kuka olet ja mistä tunnet mieheni tms? Avuron täällä juu....
Kommentit (42)
Puhelusta ei kuulunut mitään muuta kuin epämääräistä taustamelua eikä sieltä kuulunut kenenkään puhetta kunnolla.
Kai se nainen olisi voinut sanoa sille miehelle siinä ensimmäisessä puhelussa, että testasin vaan kumpi vastaa puhelimeesi. Jos sillä ei kerran muutakaan asiaa ollut. Tarinassa on aukko.