Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te paljon työmatkoja tekevät

Vierailija
08.09.2018 |

Onko matkustelu paskaa ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä reissuhommat on hyviä, palkkaa tulee, hotellissa saa olla rauhassa iltaisin, ulkomailla olen ollut 2008 viimeeksi enemmän 10viikkoa, tänä vuonna 3kertaa ja pakettiautolla/kuorma-autolla reissaan.

Meillä maksetaan palkka joka tunnilta, ruuat huoneen piikkiin hotellilla ym.

Ulkomaan hommista en pidä huonon kielitaidon takia.

Teen teollisuuden kunnossapitotöitä.

Vierailija
22/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vetänyt yli 24h samoilla silmillä.

Vähän pelotti ajaa autolla kotiin.

Mitäpä rikolliselle muuta kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla näkee maailmaa; lentokenttiä, hotellihuoneita ja neukkareita. Tälle vuodelle vasta reilu 40 lentoa. Viime vuonna kertyi 68. Pahinta on illat ja viikonloput poissa kotoa perheen parista ja harrastuksista. Moni asiakin jää kotona tekemättä. Meillä onneksi matka-ajasta maksetaan ylemmillekin. Muuten lopettaisin nämä työt heti.

Vierailija
24/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Rakastan matkustamista ja työmatkojen lisäksi olen myös 2-6 lomaviikkoa reissussa. Viimevuonna yht 12 matkaa.

Vierailija
25/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tykätä stressistä, osata järkätä lentoja uudelleen, kun ovat myöhässä ja peruuntuvat, puhua kielillä rohkeasti, hurmata esiintymisellään ja laittaa parastaan väsymyksestä huolimatta, tehdä esityksiä, raportteja yms. lyhyellä aikaa ja luotettavasti. Näyttää siistiltä ja huolitellulta. Huolehtia perheen asiat siinä sivussa ja toivoa, ettei lapset nyt vaan sairastu! Yöpyä lentojen välissä 4-6t ja taas jatkaa freesinä ja tuottavana. Suunnitella syömiset ja aikatauluttaa omavuorokausi kaiken osalta jo etukäteen. On se hauskaa, mutta kuluttavaa! Se on työreissu ei lomamatka, vaikka voikin suuntautua hienoihin kohteisiin. On eriasia olla vaikkapa Helsingissäkin työpäivä kuin suunnittella lomapäivä Helsinkiin.  Työ on työtä, tapahtuipa se missä tahansa. Sitten kuunneella vielä naisten kateelliset kommentit reissuista, taasko sä oot menossa työreissuun, hotelliin, lennolle...kyllä on helppoa :) 

Vierailija
26/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan teininä ihmetelleeni, kun isä soitti matkalta minulle, kun isä ei muistanut, missä maassa oli... Reissasi yhdessä vaiheessa paljon. Sitten tuli se päivä, kun istun itse juomassa viidettä änpärillistä kahvia ja odottamassa lentoa kotiin, kun en yhtäkkiä muista, olenko Tukholassa, Köpiksessä vai Oslossa.

Ja mulla on vielä helppoa, mutta kaveri lentää Aasiaan. Kerran se heräsi omasta työpisteestään töissä niin, että sen pomo oli käynyt laittamassa sille peiton päälle. Ei sitä voi ymmärtää ellei itse reissaa.

Vierailija
27/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan teininä ihmetelleeni, kun isä soitti matkalta minulle, kun isä ei muistanut, missä maassa oli... Reissasi yhdessä vaiheessa paljon. Sitten tuli se päivä, kun istun itse juomassa viidettä änpärillistä kahvia ja odottamassa lentoa kotiin, kun en yhtäkkiä muista, olenko Tukholassa, Köpiksessä vai Oslossa.

Ja mulla on vielä helppoa, mutta kaveri lentää Aasiaan. Kerran se heräsi omasta työpisteestään töissä niin, että sen pomo oli käynyt laittamassa sille peiton päälle. Ei sitä voi ymmärtää ellei itse reissaa.

Mulla on se onni etten kärsi jet-lagista ollenkaan. Heinäkuussa oli lennot yht 32h toiseen suuntaan ja 21h toiseen suuntaan. Sen verran torkahdin koneessa että olin "normiajassa" kun laskeuduttiin. Koneelta aina suoraan majapaikkaan, ehkä tunti aikaa ennen ohjelman alkua. Hyvä jos suihkussa ehtii käymään. Monta kertaa ohjelma alkaa kentältä ja hotellille pääsee vasta illemmalla kääntymään ennen illallista.

24

Vierailija
28/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se onni etten kärsi jet-lagista ollenkaan. Heinäkuussa oli lennot yht 32h toiseen suuntaan ja 21h toiseen suuntaan. Sen verran torkahdin koneessa että olin "normiajassa" kun laskeuduttiin. Koneelta aina suoraan majapaikkaan, ehkä tunti aikaa ennen ohjelman alkua. Hyvä jos suihkussa ehtii käymään. Monta kertaa ohjelma alkaa kentältä ja hotellille pääsee vasta illemmalla kääntymään ennen illallista.

24

Se on totisesti etu. Itse olen aikaerozombie. Päässä ihan oikeasti sirisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä