Mitä pidätte opiskelijahaalareiden alla?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Argh mun mies tykkää vaipoissa ja nyt se ottaa nää jutut ihan tosissaan - _-
Se lähtee keskiviikkona baariin tarkistamaan asian :D
70E kokoa olevat tissithän sieltä löytyy :)
Näin kerran kaupungilla leuhkannäköisen noin 25 v teekkarin haalareissa ja tupsulakki päässä. Haalarit tietysti niitä merkkejä täynnä. Jotenkin tuli mieleen eikö ton ikäiseltä ole jo toi aika ohi. Ymmärrän noi haalarit parikymppisellä mutta en enää aikuisella.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän välillä vaippaa haalarin alla bileissä ja keskiarvo 4,2 :)
Et pidä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän välillä vaippaa haalarin alla bileissä ja keskiarvo 4,2 :)
Et pidä
Meneekö sulla noin pahasti mun vaipat tunteisiin :p
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran kaupungilla leuhkannäköisen noin 25 v teekkarin haalareissa ja tupsulakki päässä. Haalarit tietysti niitä merkkejä täynnä. Jotenkin tuli mieleen eikö ton ikäiseltä ole jo toi aika ohi. Ymmärrän noi haalarit parikymppisellä mutta en enää aikuisella.
Miehet nyt sattuu olemaan suurimmalta osalta vasta 21v kun edes aloittavat yliopistossa/amkissa. Koska epätasa-arvo.
Kannattaa keskittyä opintoihin, niin eiköhän tuo keskiarvokin ala parantumaan.
Erehdyin hankkimaan omat haalarit, ja olen miettinyt heitänkö roskiin, vai yritänkö myydä eteenpäin. Ovat käyttämättömät. 3 vuotta roikkuneet henkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monet saattaa aloittaa opiskelut vanhempana. ja monet opiskelee vielä 30 vuotiaina.
bioinssi kirjoitti:
Erehdyin hankkimaan omat haalarit, ja olen miettinyt heitänkö roskiin, vai yritänkö myydä eteenpäin. Ovat käyttämättömät. 3 vuotta roikkuneet henkarissa.
sulla ollut varmaan antoisa opiskelijaelämä?
Argh mun mies tykkää vaipoissa ja nyt se ottaa nää jutut ihan tosissaan - _-