Mitä pidätte opiskelijahaalareiden alla?
Kommentit (132)
Mulla on talvella verkkarit ja pitkähihainen ja tietty alusvaatteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä haalarilla tekee? Eikö haalariaika mennyt jo vai etkö saanut pukeautua haalariin päiväkodissa?
Kyllä sustakin voi vielä tulla korkeakouluopiskelija. Jaksa vaan yrittää, niin ehkä joskus vielä tärppää! Tsemppii hei! Älä luovuta!
Myöhässä tulee toivotus, koska olen valmistunut ammattikorkeakoulusta sekä yliopistosta 6 vuotta sitten ja en silloinkaan nähnyt aihetta hankkia typeriä haalareita. Pah! Ei kiinnostanut ryyppääminen ja rellestys, joten onneksi valmistuin aiemmin kuin muut idiootit huligaanit ja vielä menestyin.
Meillä ainakin ne ketkä ei käytä haalareita saa myös parhaita arvosanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut pimpsaa haalarimisuilta, niillä oli tisuliivit ja pikkuhousut :D
Mua ällöttäis riisua kakaramaista haalaria naisen päältä
Helposti saa tisut ja pimpsan kätten ulottuville kun haalaria vähän avaa.
t.tuo bongottelijaVaro ettei osu kohdalle tyttöä jolla onkin vaipat siellä alla :D
Ois vähän awkward mutta kyllä mä silti nätin tytön hoitelisin
Tän keskustelun takia mietin jatkossa aina kun nään haalareihin pukeutuneita opiskelijoita että onko niillä oikeesti vaipat siellä alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen näköjään taantuu toisen asteen jälkeen takaisin peruskoulutasolle. No onhan se kiva että aikuiset pääsee leikkimään haalarit päällä naurettavia seuraleikkejä, sotkemaan paikkoja ja tietysti ihannoimaan dokaamista, koska viina on tosi cool juttu.
Sä et ole kauheasti opiskelihabileissä kai käynyt? Tai sitten et ikinä vietä aikaa muutenkaan ystäviesi kanssa... ei se siitä eroa mitenkään. Kauheita tiukkapipoja jotkut. Mitä tuollaiset opiskelee?
En tiedä onko tämä sinulle ihan vieras ja uusi ajatus, mutta voi olla että jotkut on todella vain opiskelun takia yliopistossa..
Oikeestikko? Mä hakeuduin yliopistoon ihan vaan dokaamaan! Naureskelin toki siinä sivussa niitä reppanoita, jotka sinne olivat opiskelun vuoksi hakeutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Haalarityyppien mielestä ryyppääminen ja bilettäminen on se juttu opiskelussa. Lasten vaatteet sopiikin teille hyvin
Ja sun mielestä elämässä se juttu on ankeus ja toisten arvostelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä haalarilla tekee? Eikö haalariaika mennyt jo vai etkö saanut pukeautua haalariin päiväkodissa?
Kyllä sustakin voi vielä tulla korkeakouluopiskelija. Jaksa vaan yrittää, niin ehkä joskus vielä tärppää! Tsemppii hei! Älä luovuta!
Myöhässä tulee toivotus, koska olen valmistunut ammattikorkeakoulusta sekä yliopistosta 6 vuotta sitten ja en silloinkaan nähnyt aihetta hankkia typeriä haalareita. Pah! Ei kiinnostanut ryyppääminen ja rellestys, joten onneksi valmistuin aiemmin kuin muut idiootit huligaanit ja vielä menestyin.
Nyt kuitenkin koet tarpeelliseksi purkaa turhautumistasi vauvapalstalla. Selvästi olet elämässä menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin ne ketkä ei käytä haalareita saa myös parhaita arvosanoja
Meillä sitten taas vetää vitosia ne suurimmat juopot. Kun on tärpeeksi älykäs, niin ehtii myös bileisiin.
Mä pidän välillä vaippaa haalarin alla bileissä ja keskiarvo 4,2 :)
Mä en käytä haalareita vaikka opiskelijariennoissa käynkin. EI oo mun juttu vaikka ihan kivoiltahan ne näyttää
Onko täällä nyt jotkut katkerot purkamassa mieltänsä, vissiin opiskelut jääneet siihen amikseen, ja nyt 20+ ikäsenä aika menee lähinnä taaperon kanssa hiekkalaatikolla? Tai liukuhihnatyössä klo 6-14? Ihan normaalia on parikymppisenä pitää hauskaa opiskelukavereiden kanssa -ja omg!- ne haalarit päällä.
Aikanaan itsellä oli haalareiden alla ihan "normivaatteet", jos oli tarkoitus jatkaa haalareilla baariin, niin alla oli baaripaita (+neuletakki) ja farkut. Riippui vähän siitä miten paljon oli tarkoitus viettää aikaa ulkona.
Itellä oli kyllä niin turha ostos aikoinaan. Pitänyt kertaakaan päällä ja merkkejäkin jaetaan vaan TORSTAISIN järjestettävissä baarikekkereistä ja niitä kertyikin 5 kpl. Kaveritkin kävi harvoin noissa, kun perjantaina oli täysi koulupäivä tyyliin 8-17 Noitakaan voinut järjestää perjantaisin kun ulkopaikkakuntalaiset lähtevät kotiseudulle, jossa nyt ei tartte joka viikonloppu ravata.
Juoksutrikoot Aina alla. Tosi rennot!
Vierailija kirjoitti:
Itellä oli kyllä niin turha ostos aikoinaan. Pitänyt kertaakaan päällä ja merkkejäkin jaetaan vaan TORSTAISIN järjestettävissä baarikekkereistä ja niitä kertyikin 5 kpl. Kaveritkin kävi harvoin noissa, kun perjantaina oli täysi koulupäivä tyyliin 8-17 Noitakaan voinut järjestää perjantaisin kun ulkopaikkakuntalaiset lähtevät kotiseudulle, jossa nyt ei tartte joka viikonloppu ravata.
Okei, no meidän amkissa on kyllä ihan eri meininki. 😂
Oikeaoppisessa käytössäalle ei kullu yhtään mitään... eli kommandona.
Seksikkäät alusvaatteet vaan ;D
Vierailija kirjoitti:
Siis onko noi jotkut tosissaan kun sanoo että laittaa vaipan? En oo kuullutkaan tuollaisesta mut aloin miettiä kun pari tuttua ei ikinä käy baarissa vessassa
Niitä yt on käytetty keikoilla ja festareilla jo 10 vuotta
Täytyypä koittaa vaippoja jos omakin mies sitten päästäisi mut baariin :D