Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte opiskelijahaalareiden alla?

Vierailija
08.09.2018 |

Juuri haalarit hankkineena mietin tätä...

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin lapsellinen juttu muutenkin että vaipat on varmaan paras ratkaisu

Tää hän se ois. Ei tarvii baarissakaan jonottaa vessaan :)

Ai pidättekö oikeesti vaippoja? :D

Kerran oli baby party jossa oli ideana pitää vaippaa. Itse ainakin pidin ja joskus satunnaisesti on tullut myöhemminkin käytettyä. Käteviä ja hauskojahan nuo on

et oo varmaan ikinä iskenyt baarista ketään?

En. Poikaystäväkin päästää mut paljon mieluummin baariin silloi ku meen vaippa päällä xD

Laskeeko se kotona vaipan painosta että paljon oot juonu? :D

Hah, voin niin kuvitella miten poikaystävä punnitsee vaipan keittiövaa'alla ja laskee jonkun taulukon avulla että monta kaljaa tyttöystävä on kurkkuunsa kumonnut :D tää voisi olla hyvä ratkaisu kaikille mustasukkaisille kumppaneille

Täytyypä koittaa vaippoja jos omakin mies sitten päästäisi mut baariin :D

Vierailija
102/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talvella verkkarit ja pitkähihainen ja tietty alusvaatteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä haalarilla tekee? Eikö haalariaika mennyt jo vai etkö saanut pukeautua haalariin päiväkodissa?

Kyllä sustakin voi vielä tulla korkeakouluopiskelija. Jaksa vaan yrittää, niin ehkä joskus vielä tärppää! Tsemppii hei! Älä luovuta!

Myöhässä tulee toivotus, koska olen valmistunut ammattikorkeakoulusta sekä yliopistosta 6 vuotta sitten ja en silloinkaan nähnyt aihetta hankkia typeriä haalareita. Pah! Ei kiinnostanut ryyppääminen ja rellestys, joten onneksi valmistuin aiemmin kuin muut idiootit huligaanit ja vielä menestyin.

Vierailija
104/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ne ketkä ei käytä haalareita saa myös parhaita arvosanoja

Vierailija
105/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pimpsaa haalarimisuilta, niillä oli tisuliivit ja pikkuhousut :D

Mua ällöttäis riisua kakaramaista haalaria naisen päältä

Helposti saa tisut ja pimpsan kätten ulottuville kun haalaria vähän avaa.

t.tuo bongottelija

Varo ettei osu kohdalle tyttöä jolla onkin vaipat siellä alla :D

Ois vähän awkward mutta kyllä mä silti nätin tytön hoitelisin

Vierailija
106/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
107/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän keskustelun takia mietin jatkossa aina kun nään haalareihin pukeutuneita opiskelijoita että onko niillä oikeesti vaipat siellä alla

Vierailija
108/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen näköjään taantuu toisen asteen jälkeen takaisin peruskoulutasolle. No onhan se kiva että aikuiset pääsee leikkimään haalarit päällä naurettavia seuraleikkejä, sotkemaan paikkoja ja tietysti ihannoimaan dokaamista, koska viina on tosi cool juttu.

Sä et ole kauheasti opiskelihabileissä kai käynyt? Tai sitten et ikinä vietä aikaa muutenkaan ystäviesi kanssa... ei se siitä eroa mitenkään. Kauheita tiukkapipoja jotkut. Mitä tuollaiset opiskelee?

En tiedä onko tämä sinulle ihan vieras ja uusi ajatus, mutta voi olla että jotkut on todella vain opiskelun takia yliopistossa..

Oikeestikko? Mä hakeuduin yliopistoon ihan vaan dokaamaan! Naureskelin toki siinä sivussa niitä reppanoita, jotka sinne olivat opiskelun vuoksi hakeutuneet.

Vierailija
109/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haalarityyppien mielestä ryyppääminen ja bilettäminen on se juttu opiskelussa. Lasten vaatteet sopiikin teille hyvin

Ja sun mielestä elämässä se juttu on ankeus ja toisten arvostelu.

Vierailija
110/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä haalarilla tekee? Eikö haalariaika mennyt jo vai etkö saanut pukeautua haalariin päiväkodissa?

Kyllä sustakin voi vielä tulla korkeakouluopiskelija. Jaksa vaan yrittää, niin ehkä joskus vielä tärppää! Tsemppii hei! Älä luovuta!

Myöhässä tulee toivotus, koska olen valmistunut ammattikorkeakoulusta sekä yliopistosta 6 vuotta sitten ja en silloinkaan nähnyt aihetta hankkia typeriä haalareita. Pah! Ei kiinnostanut ryyppääminen ja rellestys, joten onneksi valmistuin aiemmin kuin muut idiootit huligaanit ja vielä menestyin.

Nyt kuitenkin koet tarpeelliseksi purkaa turhautumistasi vauvapalstalla. Selvästi olet elämässä menestynyt.

Vierailija
111/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin ne ketkä ei käytä haalareita saa myös parhaita arvosanoja

Meillä sitten taas vetää vitosia ne suurimmat juopot. Kun on tärpeeksi älykäs, niin ehtii myös bileisiin.

Vierailija
112/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän välillä vaippaa haalarin alla bileissä ja keskiarvo 4,2 :)

Vierailija
113/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä haalareita vaikka opiskelijariennoissa käynkin. EI oo mun juttu vaikka ihan kivoiltahan ne näyttää

Vierailija
114/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä nyt jotkut katkerot purkamassa mieltänsä, vissiin opiskelut jääneet siihen amikseen, ja nyt 20+ ikäsenä aika menee lähinnä taaperon kanssa hiekkalaatikolla? Tai liukuhihnatyössä klo 6-14? Ihan normaalia on parikymppisenä pitää hauskaa opiskelukavereiden kanssa -ja omg!- ne haalarit päällä.

Aikanaan itsellä oli haalareiden alla ihan "normivaatteet", jos oli tarkoitus jatkaa haalareilla baariin, niin alla oli baaripaita (+neuletakki) ja farkut. Riippui vähän siitä miten paljon oli tarkoitus viettää aikaa ulkona.

Vierailija
115/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli kyllä niin turha ostos aikoinaan. Pitänyt kertaakaan päällä ja merkkejäkin jaetaan vaan TORSTAISIN järjestettävissä baarikekkereistä ja niitä kertyikin 5 kpl. Kaveritkin kävi harvoin noissa, kun perjantaina oli täysi koulupäivä tyyliin 8-17 Noitakaan voinut järjestää perjantaisin kun ulkopaikkakuntalaiset lähtevät kotiseudulle, jossa nyt ei tartte joka viikonloppu ravata.

Vierailija
116/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot Aina alla. Tosi rennot!

Vierailija
117/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä oli kyllä niin turha ostos aikoinaan. Pitänyt kertaakaan päällä ja merkkejäkin jaetaan vaan TORSTAISIN järjestettävissä baarikekkereistä ja niitä kertyikin 5 kpl. Kaveritkin kävi harvoin noissa, kun perjantaina oli täysi koulupäivä tyyliin 8-17 Noitakaan voinut järjestää perjantaisin kun ulkopaikkakuntalaiset lähtevät kotiseudulle, jossa nyt ei tartte joka viikonloppu ravata.

Okei, no meidän amkissa on kyllä ihan eri meininki. 😂

Vierailija
118/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppisessa käytössäalle ei kullu yhtään mitään... eli kommandona.

Vierailija
119/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät alusvaatteet vaan ;D

Vierailija
120/132 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko noi jotkut tosissaan kun sanoo että laittaa vaipan? En oo kuullutkaan tuollaisesta mut aloin miettiä kun pari tuttua ei ikinä käy baarissa vessassa

Niitä yt on käytetty keikoilla ja festareilla jo 10 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä