Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varkaat jäivät kiinni, ei tuomiota

Vierailija
21.08.2024 |

Aika hurja juttu Tampereella. Varastivat sähköpyörän, jäivät kiinni ja käräjille meni. Tuomiota ei tullut, koska "henkilöt kärsivät jo tuomiota tästä rikoksesta". En ymmärrä. Ymmärrätkö sinä?

Aamulehden uutinen: https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010627605.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi= rikollisten paratiisi

Vierailija
2/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä itku päässyt kun kiinni on jäänyt, voin hyvin ymmärtää tuon tuskan 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tavallisella ymmärryksellä varustettu ei ymmärrä näitä Suomen paljousalennuksia.

Vierailija
4/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan hyvä juttu. Kun alkaisin kujeilemaan, niin ennen kiinnijäämistä teen kaikkea mahdollista kun ylimääräisillä jutuilla ei olisi vaikutusta tuomion kovuuteen.

Vierailija
5/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. En ole ymmärtänyt tätä Suomen oikeusjärjestelmää enää vuosikymmeniin, kun rikolliset saavat valehdella ja tehdä ihan mitä tahansa ilman tuomioita. Ymmärrän että vankilat ovat täynnä, mutta muitakin rangaistusmuotoja on.

Vierailija
6/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pyörä varastettiin kerran. Näin miehen ajelevan sillä ja juoksin sen kiinni ja kyselin kenen pyörällä se ajelee. Se sanoi että omalla pyörällä jolloin sanoin että se on minulta varastettu. Se ei millään meinannut antaa pyörääni ja alkoi uhoomaan siinä joten hakkasin sen tyypin. Ei ollut väliä että joudunko itse oikeuteen minä vaan vetelin sitä nyrkillä varmaan kymmenen kertaa. Siihen se tipahti ja otin pyöräni ja lähdin kotiin. Toisen kerran pyöränii varasti samassa koulussa opiskeleva mies. Menin sen luokse ja sanoin että se on minun pyörä. Kivenkovaan se väitti että se on hänen, meinasin hakata sen mutta siihen tuli porukkaa väliin.

Vierailija
7/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pyörä varastettiin kerran. Näin miehen ajelevan sillä ja juoksin sen kiinni ja kyselin kenen pyörällä se ajelee. Se sanoi että omalla pyörällä jolloin sanoin että se on minulta varastettu. Se ei millään meinannut antaa pyörääni ja alkoi uhoomaan siinä joten hakkasin sen tyypin. Ei ollut väliä että joudunko itse oikeuteen minä vaan vetelin sitä nyrkillä varmaan kymmenen kertaa. Siihen se tipahti ja otin pyöräni ja lähdin kotiin. Toisen kerran pyöränii varasti samassa koulussa opiskeleva mies. Menin sen luokse ja sanoin että se on minun pyörä. Kivenkovaan se väitti että se on hänen, meinasin hakata sen mutta siihen tuli porukkaa väliin.

ÄIJÄ!

Vierailija
8/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pojat ovat kertoneet, että jokin s u o j a väri toimii moneen pulmaan.

Vierailija
9/11 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. En ole ymmärtänyt tätä Suomen oikeusjärjestelmää enää vuosikymmeniin, kun rikolliset saavat valehdella ja tehdä ihan mitä tahansa ilman tuomioita. Ymmärrän että vankilat ovat täynnä, mutta muitakin rangaistusmuotoja on.

Joo hämmentävää on kun oikeudenkäynnissä rikolliselle painotetaan moneen kertaan, että "sinulla ei ole velvoitetta pysyä totuudessa" eli vain syyttäjän näytöillä voidaan tuomita ja rikollinen saa puhua ja valehdella mitä sattuu.

Vierailija
10/11 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaat linnaan.

Vierailija
11/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin sitten itekkin muistaa, että jos tuut vastaan, niin tuun sanomaan, että oot varastanu mun fillarrin, ja hakkaan sut, ja nappaan fillarin ittelle mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi