Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte opiskelijahaalareiden alla?

Vierailija
08.09.2018 |

Juuri haalarit hankkineena mietin tätä...

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo trollailu. Kohta AP luulee että ootte tosissanne ja pukee itse vaipat ekoihin opiskelijapartyihin

Vierailija
62/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuo trollailu. Kohta AP luulee että ootte tosissanne ja pukee itse vaipat ekoihin opiskelijapartyihin

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Jos on niin tyhmä niin sitten ne vaipat sopiikin paremmin kuin opiskelu

Vierailija
64/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itse tuo huijaaminen. Muuten ap luulee että vaipat haalarin alla on vain vitsi eikä tajua laittaa niitä ja sitten kastuu haalarit

Vierailija
65/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikkeli siellä roikkuu

Vierailija
66/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itse tuo huijaaminen. Muuten ap luulee että vaipat haalarin alla on vain vitsi eikä tajua laittaa niitä ja sitten kastuu haalarit

Niin ja sitten Ap saattaa saada lisänimen pissahaalari tms.

Vierailija
67/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haalarit on jo itsessään niin noloja että ei tuo paljon tilannetta pahenna. Etenkin kun muillakin on siellä vaipat

Vierailija
68/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän haalareissa on taskujen vieressä sellainen ylimääräine n"taskureikä", josta pääsee näppärästi vaikka omien farkkujensa taskuun (, jos sellaisia haalareiden alla käyttää). Tämän takia tykkään pitää haalareiden alla mustia ohuita sukkiksia, noi reiät kun voi esim istuessa paljastaa yllättävän paljon paljasta pintaa...

Vierailija
69/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella thermolegginsit, muulloin vaan perus sukkahousut/legginsit.

Vierailija
70/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haalarit on jo itsessään niin noloja että ei tuo paljon tilannetta pahenna. Etenkin kun muillakin on siellä vaipat

Haalarit eivät ole noloja yhteisössä jossa valtaosalla on haalarit. Pissahaalarinimitys sitten taas on.

Vierailija
71/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin lapsellinen juttu muutenkin että vaipat on varmaan paras ratkaisu

Voi sua, ootko montakin kertaa tuloksetta hakenut korkeakouluun?

Yliopistoon hain, ja ekalla sisään. Kohta gradu valmis ja pari kurssia jäljellä :)

En vaan halua näyttää nololta taaperolta

Et sä ketään huijaa, et sä kouluun ksokaan päässytkään tai sitten olet vain syrjäytynyt tapaus ja katkera kun et silloin aikanaan mennyt mukaan. Esität että olisi vain noloa vaikka oikeasti harmittelet kun et päässytkään osallistumaan.

Vierailija
72/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä haalarilla tekee? Eikö haalariaika mennyt jo vai etkö saanut pukeautua haalariin päiväkodissa?

Vierailija
73/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ennen niin nuoret raikkaat opiskelijatytötkin jotain kulahtaneita yh-mammoja nykyään. Yäks!

Vierailija
74/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen näköjään taantuu toisen asteen jälkeen takaisin peruskoulutasolle. No onhan se kiva että aikuiset pääsee leikkimään haalarit päällä naurettavia seuraleikkejä, sotkemaan paikkoja ja tietysti ihannoimaan dokaamista, koska viina on tosi cool juttu.

Vierailija
75/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä haalarilla tekee? Eikö haalariaika mennyt jo vai etkö saanut pukeautua haalariin päiväkodissa?

Kyllä sustakin voi vielä tulla korkeakouluopiskelija. Jaksa vaan yrittää, niin ehkä joskus vielä tärppää! Tsemppii hei! Älä luovuta!

Vierailija
76/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen näköjään taantuu toisen asteen jälkeen takaisin peruskoulutasolle. No onhan se kiva että aikuiset pääsee leikkimään haalarit päällä naurettavia seuraleikkejä, sotkemaan paikkoja ja tietysti ihannoimaan dokaamista, koska viina on tosi cool juttu.

Mustakin se on todella huolestuttavaa, että korkeakouluopiskelijat käyttävät alkoholia, koska muu suomen väestöhän on raivoraitista. Eiku...

Vierailija
77/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kaipaa päiväkotiaikoja ja käyttää haalaria. Nämä kaikkein lapsellisimmat tapaukset laittavat sinne alle vielä vaipat. Kypsät tapaukset eivät haalareita käytä

Vierailija
78/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole kauheasti opiskelihabileissä kai käynyt? Tai sitten et ikinä vietä aikaa muutenkaan ystäviesi kanssa... ei se siitä eroa mitenkään. Kauheita tiukkapipoja jotkut. Mitä tuollaiset opiskelee?

Vierailija
79/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kaipaa päiväkotiaikoja ja käyttää haalaria. Nämä kaikkein lapsellisimmat tapaukset laittavat sinne alle vielä vaipat. Kypsät tapaukset eivät haalareita käytä

Toivottavasti et kompastu kateuteesi.

Vierailija
80/132 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ennen niin nuoret raikkaat opiskelijatytötkin jotain kulahtaneita yh-mammoja nykyään. Yäks!

Tätä se on kun opiskeluajat vaan pitenee. 30 v haalareissa on jo paha :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi