Uskaltaako Panacodin jälkeen hypätä auton rattiin?
Kommentit (24)
Oon nyt hieman hämmentynyt näistä viesteistä. Itse kävin 50km päässä fyysisesti raskaassa työssä, jossa piti käyttää työkoneita, noin vuoden verran Panacodien voimalla. Sain niin pahan rasitusvamman töissä, että siitä ei tullut mitään ilman kipulääkkeitä ja tuo oli ihan lääkärin määräys tuosta työstä selviämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt hieman hämmentynyt näistä viesteistä. Itse kävin 50km päässä fyysisesti raskaassa työssä, jossa piti käyttää työkoneita, noin vuoden verran Panacodien voimalla. Sain niin pahan rasitusvamman töissä, että siitä ei tullut mitään ilman kipulääkkeitä ja tuo oli ihan lääkärin määräys tuosta työstä selviämiseen.
Itse sama ongelman edessä. helvetilliset kivut työstä ja vielä pitäisi jakaaa muutama kuukausi ennenkuin pääsee rauhaan ja lepoon. Söisin särkynappeja jos voisin mutta panasta ei mitään apua ja muut rei'ittää vatsan... Kokeilin kerran työntekö kipulääkkein mutta jäi kyllä takuulla viimeiseksi kerraksi kun kesken työpäivän aloin oksentaa verta... Ja sen jälkeen alko kuukausien taival että sain mahani kuntoon!
Tämä tulee TAKUULLA olemaan viimeinen työkeikka tässä elämässä. Tulkoo niin paljon Sipilän aktiviteettiä kuin lystää! On valittava terveys tai työnteko - ja arvatkaapa kumman valitsen? Ansarin nautin loppuun vaikka miten ja sen jälkeen sitten sokkukeikka pukkaa mutta se on näin. Vielä muutamavuosi ja sitten eläkkeelle lomps!
Hitto - valitan kirjoitusvihreitä - äkkiäkirjoitettu myös näkyy!
😂😂