Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalpea iho, millamagia tukka mustana, nude meikki? Onko kaunis?

Vierailija
08.09.2018 |

Ennen meikkasin paljon mutta hiustyylistä en luovu. N52

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ole kaunis. Jos ihosi on kalpea, sinulla ei todennäköisesti ole myöskään kovin tummat silmät, ripset ja kulmakarvat? Silloin musta tukka vain korostaa naaman valjuutta ja näyttää eripariselta. Mutta mikäs siinä, jos itse tykkäät etkä halua luopua.

Vierailija
2/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalle naiselle ei sovi musta tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokkarityylinen, joten muuttaako se asenteitanne? Lisäksi harrastan SM-seksiä. ap.

Vierailija
4/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pikimusta hiusväri täytyy väkisin säilyttää? Se näyttää hyvältä vain, jos ihmisen väritys on luonnostaan tumma tai meikkityyli ja tyyli muutenkin on suht' "dramaattinen". Harvaa se kaunistaa meikittömän tai lähes meikittömän naaman paria. Iän myötä vielä vähemmän.

Vierailija
5/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu painoindeksistä.

Vierailija
6/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hah, ai vanhalle naiselle?? Mulla on mitat 171/ 59, joten en kyllä mihinkään mummokaliiberiin mee. Roikun rokkareiden parissa ja olen kyllä ihan vaan aikuinen nainen, enkä mikään vanha.

Olisin vaan kysynyt, että mitä mieltä meikkityylistä, mutta ei sit!! Menkää kotiin kasvamaan, ootte varmaan jotain ihan nössöjä kaikki!!!

Vierailija
7/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rokkarityylinen, joten muuttaako se asenteitanne? Lisäksi harrastan SM-seksiä. ap.

Ei minulla ainakaan ole asiaan mitään asennetta, mielipide vain. Eikä se tukka näytä yhtään sen paremmalta, harrastat minkäsortin seksiä hyvänsä😂

Vierailija
8/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hah, ai vanhalle naiselle?? Mulla on mitat 171/ 59, joten en kyllä mihinkään mummokaliiberiin mee. Roikun rokkareiden parissa ja olen kyllä ihan vaan aikuinen nainen, enkä mikään vanha.

Olisin vaan kysynyt, että mitä mieltä meikkityylistä, mutta ei sit!! Menkää kotiin kasvamaan, ootte varmaan jotain ihan nössöjä kaikki!!!

Hittojako sinä kenenkään mielipiteitä kyselet, varsinkaan kun et niitä näy kestävän. Oma on pääsi eikä susta nyt nuorta saa, roiku missä ja kenen kanssa lystäät. T. nössö

Vierailija
9/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä taisi olla sittenkin 12...? Jaxuhalit!

Vierailija
10/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tyyli33

Vierailija
11/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii.. saattaa itseasiassa olla todella sexy. Mulla on kalpea iho, tummat silmänalut, tummat kulmakarvat ja melkein olkapäille ylettyvät tummanruskeat hiukset. Keho on lihaksikas ja himoitsee etenkin vanhempia kypsiä naisia.

T: Korppi28

Vierailija
12/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... 52 vuotias rokkaritypykkä. Ei kiitos. Katsoisin korkeintaan säälivästi.

Vierailija
13/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytös sulla on kyllä 16 vuotiaan. 52 ei ole mikään nuori enää, vanha olet vaikkapa 30 vuotiaaseen verrattuna.

Vierailija
14/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihojakin mummoja on. Ja mustatukkaisia. Kuten Lenita😁

Vierailija
15/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todennäköisesti ole kaunis. Pikimusta tukka ja nudemeikki saa kasvot näyttämään valjulta tai jopa harmaalta. Jos haluat goottityylin, meikkaa silmät ja kulmat hyvin voimakkaasti mustalla, kaveriksi vahva, punainen huulipuna. Se sopii Milla Magia-hiusten kanssa paljon paremmin kuin nudemeikki.

Vierailija
16/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihojakin mummoja on. Ja mustatukkaisia. Kuten Lenita😁

Lenitahan on todella hot.

Vierailija
17/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytös sulla on kyllä 16 vuotiaan. 52 ei ole mikään nuori enää, vanha olet vaikkapa 30 vuotiaaseen verrattuna.

Noniin, onhan hän nuori henkisesti. Teini-iän pahimmassa kuohuntavaiheessa vielä 😂😂

Vierailija
18/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu täti olet.

Vierailija
19/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Katariina Souri on ikäistään nuoremman näköinen ja kauniskasvoinen ja hänelle sopii tummat hiukset eri pituisina, mutta jos puhutaan jostakin pullavasta peruspirkosta mustassa polkassa niin....

Vierailija
20/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen sokeutuu omalle peilikuvalleen ja mielikuville itsestään. 52-vuotiaalla on jo juonteita  ja pigmentti-,ym. läiskiä kasvoissa, silmänaluset joko pussittavat tai silmät ovat kuopassa. Lisäksi silmien väri alkaa haalistua jo 40-vuodesta alkaen.  Eli musta tukka tuskin sopii sinulle, olet jämähtänyt tiettyyn tyyliin. Musta hiusväri vie kaiken valon kasvoilta ja nostaa rypyt, ym. esiin. Mene hyvälle (ja rohkealle) kampaajalle ja tee MUUTOS. Mummoksi ei tarvitse ryhtyä, mutta tosiasiat kannatta myöntää. Nuorekkainkaan 52-vuotias ei näytä teiniltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme