Miehellä ei enää seiso
Vaikka omaa terveelliset elintavat, on hoikka, ei käytä alkoholia eikä polta. Ikää vasta pikkasen yli neljäkymmentä vuotta. Mikä neuvoksi?
Kommentit (49)
Aika moista paskaa...Eihän hiusten laatu ratkaise miehen panokykyjä.Haloo pahvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelläsi päälaella vielä tukkaa, haen hieman mutkan kautta selville noita testotasoja.
Tarkoittaa se ainakin sitä, että jos hänellä on päälaelta ohut tukka tai kokonaan kalju, niin seisokin pitäisi olla terästä. Silloin on ainakin testot kohdallaan.
Kalju on päälaelta. Kaljut ne vasta on huonoja panemaan. Ao
Onko monestakin kokemuksia?
On
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä pahvi nyt vain on lukenut jonkun verran lääketiedettä, joten perustuu faktaan, ei mutuun.
Olen kohta 40 vuotias. Minä ainakin toivon ettei mulla seisoisi. Se on jo henkisesti niin raskasta kun ottaa herkästi eteen ja seksiä irtoaa max kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 40 vuotias. Minä ainakin toivon ettei mulla seisoisi. Se on jo henkisesti niin raskasta kun ottaa herkästi eteen ja seksiä irtoaa max kerran kuussa.
Itse kohta 60v. Minulla ei oo koskaan seissyt lapsena kärsityn sairauden vuoksi. Kuitenkin halut ovat olleet varmaan ihan samat, kuin muillakin miehillä. Nyt alkanut pikkuhiljaa helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä pahvi nyt vain on lukenut jonkun verran lääketiedettä, joten perustuu faktaan, ei mutuun.
Ei pahvi tajua että ihmiset on yksilöitä eikä lääketiede ole sataprosenttisesti oikeassa...Vai mitäs lääketiede sanoo siihen että 30v. lähti tukka mutta mukuloita siitetään vielä 50v. ja edelleen seisoo ja kykenee useampaan varviin...enkä ole pisto nosto ravistus miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahvi tajua että ihmiset on yksilöitä eikä lääketiede ole sataprosenttisesti oikeassa...Vai mitäs lääketiede sanoo siihen että 30v. lähti tukka mutta mukuloita siitetään vielä 50v. ja edelleen seisoo ja kykenee useampaan varviin...enkä ole pisto nosto ravistus miehiä.
No juurikin niinpäinhän sitä sanotaankin, että miehet joilla testoa piisaa niin hiukset lähtee aiemmin. Tosin se ei ole yksi ja ainoa totuus, hiukset voi lähteä muutenkin geeniperimästä ja toisaalta runsaskuontaloisilla voi vai vanhanakin munaa riittää.
[/quote]Itse kohta 60v. Minulla ei oo koskaan seissyt lapsena kärsityn sairauden vuoksi. Kuitenkin halut ovat olleet varmaan ihan samat, kuin muillakin miehillä. Nyt alkanut pikkuhiljaa helpottaa.[/quote]
Itsellä lakkasi tyräleikkauksen jälkeen 22v.Tai ei heti, mutta pikkuhiljaa n. vuoden päästä ei enää tapahtunut mitään. Sen jälkeen on seurustelusuhteet kyllä lopahtaneet aika nopeasti. Noihin haluihin ei kai voi vaikuttaa kuin psyykelääkkeillä ja ne ei kyllä kiinnosta. Itsellä kyllä runkkaus onnistuu veltollakin vehkeellä ja saa vähän paineita purettua. Naistahan sitä aina mieli tekis, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Ei pelkästään sitä panemista, mutta ihan sitä läheisyyttä ja yhdessäoloa.
No kerro ihmeessä kokemuksistasi ... hyvät ja huonot panot