Ahdistaa, kun mies menee baariin ilman minua
Käy siis melko harvoin ilman minua baareissa, mutta esimerkiksi tänään on menossa jätkäporukan kanssa. Näistä kavereista on suurin osa sinkkuja. Ei ole ikinä (tietääkseni) pettänyt minua, aina on tullut heti baarin sulkemisen jälkeen kotiin, joskus jopa paljon aiemmin. Ei ole ihan tolkuttomassa kännissäkään eikä makaa seuraavaa päivää krapulassa.
En tiedä mikä minua ahdistaa!? Pelkään, että löytävät jonkun naisporukan ja flirttailevat heille ja lähtevät jatkoille tai jotain... En näytä tätä epävarmuutta miehelleni eikä tulisi mieleenkään kieltää menemästä. Sitä on vaan nähnyt lähipiirissä niin paljon pettämistä ja kaikki tapahtunut baari-illan päätteeksi.
Lisään vielä, että kyllä minäkin käyn naisten kesken myös baareissa enkä minäkään siellä petä tai touhua mitään erikoista, joten miksi epäilen miestäni.
Ollaan kolmekymppisiä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sentään, ompas kauheeta! Kuule, ei ketään voi omistaa, jos mies on mennäkseen niin menee. Sellaisen perään ei kannata edes ruikuttaa, ei ole ollut sen arvoinen. Keksi itselle mukavaa tekemistä ja anna miehen mennä rauhasssa menojaan.
Juu kyllä mä omaa tekemistä keksinkin ja annan mennä rauhassa, mutta en vaan pysty täysillä rentoutumaan ahdistuksen ja pelon takia. Ap
Kannattaa ottaa ruma mies, joka ei kelpaa muille. Helppo olla kotona, kun tietää miehen pelaavan vain bilistä ja juovan zerocolaa ja tulevan yöksi kotiin
Voi voi sentään, ompas kauheeta! Kuule, ei ketään voi omistaa, jos mies on mennäkseen niin menee. Sellaisen perään ei kannata edes ruikuttaa, ei ole ollut sen arvoinen. Keksi itselle mukavaa tekemistä ja anna miehen mennä rauhasssa menojaan.