Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 20v jälkeen salamajätetty toipua koskaan?

Vierailija
08.09.2018 |

Toinen nainen tuli kuvioihin yhtäkkiä mistä mies ei edes kertonut. Oli vaan lähtenyt yhtäkkiä eikä antanut mitään selityksiä koskaan. Itse rakastin ja luulin että hänkin. Seksiäkin oli pari kertaa viikossa koko liiton ajan loppuun saakka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Ei sille voi mitään. Jos toinen rakastuu ja lähtee niin se on sitten siinä, minkä sille teet. Ei muuta kuin uutta matoa vaan koukkuun niin vanha unohtuu :D 

Vierailija
2/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä toipuu yllättävän äkkiä. Vuosi eron jälkeen viiletin jo täyttä päätä, iloisena, vapaana ja intoa täynnä. Olen yli 50 eikä aikaa ole hukattavaksi. Toisaalta ei nuorikaan ihminen voi tietää, monenako aamuna vielä herää.

Et sinä mitään suremisen arvoista menettänyt. Suhteenne perustui valheeseen ja unelmamiehesi oli potsi. Tsemppiä, parhautta, sinä riität, kelpaat, olet vahva nainen ja löydät onnesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/2 jatkaa: olin "potsin" kanssa 25 vuotta. Hän hylkäsi minut ja aikuiset lapsensa, jotka rakastivat häntä valtavasti. Todella tyhmä, tyhmä, tyhmä miesparka. 

Vierailija
4/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt jotain 40-50v ?

Lapsia/ yhteisiä lapsia ex:än kanssa ?

Paino on tainnut vähän nousta ?

Vierailija
5/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nyt jotain 40-50v ?

Lapsia/ yhteisiä lapsia ex:än kanssa ?

Paino on tainnut vähän nousta ?

Monet miehet ovat lihavia, totta.

Ei KOSKAAN välilyöntiä ennen kysymysmerkkiä.

ohis

Vierailija
6/6 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen voi nähdä kuin elämän, matkan tai musiikkikappaleen. Sillä on alku, kesto ja loppu. Siisso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan