Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulta poistettu luomi kasvoista? Kokemuksia kaivataan,

Vierailija
08.09.2018 |

miten sujui ja oletko tyytyväinen lopputulokseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista poistettu veitsellä kaksi koholla ollutta luomea ja rintalastalta yksi. Kaikista jäi pieni arpi (jokaisesta vähän erilainen). Arvet on paremmat entä kuin ne luomet, joten olen tyytyväinen. Tekijä oli yksityisen puolen kirurgi.

Nyt jos pitäis mennä poistattamaan, niin haluaisin tehtäväksi laserilla.

Vierailija
22/24 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgi (yksityisellä) leikkasi luomen, tai oikeastaan sellaisen Vesa-Matti Loiri -möllykän kasvoistani. Jälkeä ei huomaa ollenkaan. Joitain tikkejä siihen tuli. Olin tuota ennen julkisella poistattamassa muualta luomia ja kysyin, että ottaisiko samalla sen naamassa olevan, mutta sanoi ettei uskalla lähteä leikkaamaan kasvoja, voi jäädä tosi paha arpi.

Yksityisellä maksoin muistaakseni 300e.

Se on kyllä myös ihosta kiinni, mulla ei arpeudu, mutta siskolleni jää kaikesta kamalat arvet. Myös luomenpoistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneussyistä vai oikeista syistä kun olet sitä poistamassa?

Sekä esteettisistä että terveydellisistä syistä. Jälkimmäiset ovat vahvempi syy tällä hetkellä, sillä mielestäni luomi on kasvanut ja sen pinnalle on kehitttynyt versisuonitusta.

Vierailija
24/24 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna miekka ja kivi näytin tk-lääkärille posken luomea.. Siinä kasvoi karva ja välillä luomi vuoti verta. Tk-lääkärimies sanoi, ettei rupea nuorelta naiselta kasvoja leikkaamaan ja laittoi lähetteen - iho- ja sp-tautien klinikalle Meilahteen.

Siellä nuori lääkärinainen laittoi puudutteen ja napsaisi luomen pois. Kaksi tikkiä.

Nyt kymmeniä vuosia myöhemmin poskessa voi hyvällä tahdolla havaita arven.

Iho on kyllä muutenkin epätasainen, ja muitakin pieniä luomia on.

En ole välittänyt näistä luomista, kun eivät vaivaa tai haittaa.