Suuri persu-keskustelu
Noni tähän alle nyt kaikki persuja koskevat avaukset, niin pysyy palsta luettvana. Kiitos!
Kommentit (29)
Puolalaiselta palkkasoturilta Rafal Ganowiczilta kysyttiin vuonna 1967, miltä toisen ihmisen hengen ottaminen tuntuu. ”En tiedä”, hän vastasi. ”Olen tappanut vain kommunisteja”
Vierailija kirjoitti:
Presidentinvaaleissa persujen vaalikojulla oli 4 vanhaa miestä, kaikki näyttä pummeilta ja yks hädintuskin pysty seisomaan (kävelykeppi). Jos nyt halutaan oikeasti saada ihmisiä äänestämään niin vois vaikka eka alottaa pukeutumisesta ja muusta PR jutusta. Harva jaksaa pahemmin perehtyä kuitenkaan ja pummi on aika pois työntävä.
EI sillä, itse agenda puolueella on hyvä, mut se toteutus on kyll 0/5
Ei mitkään sliipatut sipsuttajat ainakaan minun luottamusta saa, mieluummin näyttää tavalliselta kansalaiselta.
Sopisiko ap:lle sama esim. toivolan suhteen?
Jos mies pystyy rai*kauksenyritykseen, niin mihin muuhun se pystyy? Varsinkin jos tietää miehen olevan viinaan menevä..
Teuvo Hakkaraisen sahalta löytyi kurkkuviillettynä oleva ruumis. Teuvo ei epäile rikosta ja sanoi kyseessä olevan varmaan itsemurha. Poliisi myös ei epäile rikosta. Ketä tässä suojellaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pystyy rai*kauksenyritykseen, niin mihin muuhun se pystyy? Varsinkin jos tietää miehen olevan viinaan menevä..
Teuvo Hakkaraisen sahalta löytyi kurkkuviillettynä oleva ruumis. Teuvo ei epäile rikosta ja sanoi kyseessä olevan varmaan itsemurha. Poliisi myös ei epäile rikosta. Ketä tässä suojellaan?
Onko Hakkarainen yrittänyt joskus rais.kata jonkun? Laita linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentinvaaleissa persujen vaalikojulla oli 4 vanhaa miestä, kaikki näyttä pummeilta ja yks hädintuskin pysty seisomaan (kävelykeppi). Jos nyt halutaan oikeasti saada ihmisiä äänestämään niin vois vaikka eka alottaa pukeutumisesta ja muusta PR jutusta. Harva jaksaa pahemmin perehtyä kuitenkaan ja pummi on aika pois työntävä.
EI sillä, itse agenda puolueella on hyvä, mut se toteutus on kyll 0/5
Ei mitkään sliipatut sipsuttajat ainakaan minun luottamusta saa, mieluummin näyttää tavalliselta kansalaiselta.
No on siinäkin raja näytätkö joltain pummilta rähjäsissä vaatteissa vai normaalilta. Tavallinen kansalainen ei taida pummille näyttää
Marco de Wit pyyhkii peetä persuilla. Katsokaa Marcon uudet videot!
Jumalauta mikä keskustelun irvikuva :D
Lista vasemmistolaisista, jotka tuomitsevat Antifan toiminnan:
- Listan loppu -