Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus

Vierailija
08.09.2018 |

https://aijaa.com/g7hXjc

Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"

Joo-o :D Eipä.

Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"

Kommentit (318)

Vierailija
1/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ”noin” tarkoitti ”tuolla tavalla” eikä ”noin runsaasti”. Miestä ei vain miellytä sun meikkityyli, vaan pitää enemmän raikkaammilla ja luonnollisemmilla sävyillä meikatuista naisista.

Vierailija
2/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollojahan ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ”noin” tarkoitti ”tuolla tavalla” eikä ”noin runsaasti”. Miestä ei vain miellytä sun meikkityyli, vaan pitää enemmän raikkaammilla ja luonnollisemmilla sävyillä meikatuista naisista.

:-DDDDDD

Vierailija
4/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lasta miehelle viesti että onnea ihannetytön etsintään.

Vierailija
5/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-DDDDDD

Jos tuo on luonnollinen ja raikas meikki, niin et taida olla ihan perillä asioista.

Vierailija
6/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse seurustelevana ihan pihalla nykyisestä nettideittimaailmasta. Onko ihan normaalia heitellä tuollaisia kommentteja toiselle ja pistää vielä kuva ihannekumppanista perään? Miksi ap lähti väittelemään asiasta?

Kuulostatte molemmat jotenkin oudoilta. Ihan kuin se, kenellä on meikkiä ja kenellä ei, olisi tässä se ongelma, eikä se, miten naurettava tuo koko keskustelu oli.

Vierailija
7/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä hän näki sitten tuon kuvan naisen kasvoilla meikkiä ainoastaan huulirajauksen verran? 😂

Vierailija
8/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsestäsi kuva arkimeikissä, ei ne tajua näistä mitään, tuo malli on meikattu, valaistu ja kuva käsitelty, kaukana luonnollisesta.

Vierailija
9/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli todistetuksi miten yksinkertaisia miehet ovat.

Tai ennemmin se, että naiset haluavat kontaktiin yksinkertaisten miesten kanssa

Vierailija
10/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisella on silmät kaukana toisistaan ja kalapuikkokulmakarvat.

Vierailija
11/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nettituttavuus alkaa heti alkumetreillä arvostella sun ulkonäköä ja verrata muihin naisiin niin kannattaa lopettaa juttu siihen. Saisit aina kuulla, että et riitä vaan sinun pitäisi olla toisenlainen. Ei kannata lähteä tuohon.

Vierailija
12/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä luulet että kuvassa olevalla naisella on paljon meikkiä? Mun mielestä aika luonnollinen meikki on ja ihan oikeesti on naisia kenellä on hyvä iho.

Vierailija
13/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naisella on silmät kaukana toisistaan ja kalapuikkokulmakarvat.

Nainen on kaunis ja kulmakarvat ovat kivasti laitetut, mutta tuolla naisella on todella paljon meikkiä, eikä mitenkään luonnollinen meikki edes, vaikka sävyt ovatkin hillittyjä verrattuna punaiseen huulipunaan ja smokey eyes -silmiin.

Vierailija
14/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa juntilta mieheltä.

Vierailija
15/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seurustelevana ihan pihalla nykyisestä nettideittimaailmasta. Onko ihan normaalia heitellä tuollaisia kommentteja toiselle ja pistää vielä kuva ihannekumppanista perään? Miksi ap lähti väittelemään asiasta?

Kuulostatte molemmat jotenkin oudoilta. Ihan kuin se, kenellä on meikkiä ja kenellä ei, olisi tässä se ongelma, eikä se, miten naurettava tuo koko keskustelu oli.

Just tämä minullekin tuli mieleen! Siis tapahtuuko nykyään deittimaailmassa tällaista oikeasti? Ihan pokkana vaan lauotaan, mikä toisessa on vialla ja pistetään kuva jostain unelmien naisesta/miehestä perään? Tuollainen käytös ei kuulosta minusta enää normaalilta, joten veikkaan että ap väisti luodin.

Vierailija
16/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh, tapailin joskus miestä, joka totesi minulle, ettei tykkää kun minä meikkaan, kun ei hänen äitinsäkään meikannut. Mikä urpo. Ei ole tullut mammanpoikaa ikävä.

Vierailija
17/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei sitten tykkää kovin tummista silmistä ja kirkkaanpunaisista huulista.

Ei meikkaamiseen perehtymätön mies varmasti tiedä, että meikin määrä on sama tuossa kuvassa... mutta se vaan tykkää luonnollisen NÄKÖISESTI meikatuista naisista ja se hänelle suotakoon.

Vierailija
18/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen mies haluaa että näytät toisenlaiselta, kuvan (teini-)tytöltä. Kyse ei siis ole meikistä.

Tuohon mieheen ei kannata haaskata yhtään enempää aikaa.

Vierailija
19/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä minullekin tuli mieleen! Siis tapahtuuko nykyään deittimaailmassa tällaista oikeasti? Ihan pokkana vaan lauotaan, mikä toisessa on vialla ja pistetään kuva jostain unelmien naisesta/miehestä perään? Tuollainen käytös ei kuulosta minusta enää normaalilta, joten veikkaan että ap väisti luodin.

Oli se tuollaista myös 10 v sitten kun itse nettideittailin.

Vierailija
20/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä luulet että kuvassa olevalla naisella on paljon meikkiä? Mun mielestä aika luonnollinen meikki on ja ihan oikeesti on naisia kenellä on hyvä iho.

Kenenkään iho ei ole luonnostaan niin "hyvä", että siinä on varjostukset ja luomivärit valmiina.